abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2003 @ 22:48:33 #1
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8357747
Ugh.. Even een situatie schets.. Vier jaar geleden ontmoette ik een meid op een forumsite waar ik veel kwam en ben ermee bevriend geraakt. Zij woont in Indiana/USA en ik woon in Nederland. Na maanden ouwehoeren en chatten gebeurde iets wonderbaarlijks - we werden verliefd op elkaar en hebben drie jaar lang een LD relatie aangehouden. Die relatie liep Augustus 2002 stuk.

Nu .. Februari 2003 .. Knippert een lampje op Yahoo Messenger. Een naam die ik al -heel- lang niet meer gezien heb. De oudste dochter van mijn ex-vriendin. Tijdens de periode dat we bijelkaar waren sprak ik wel eens met haar, en nadat het contact met mijn ex verviel dacht ik nooit meer iets van haar te horen.

Maar nu.. In Februari.. Knippert dat lampje en verteld ze me dat ze verliefd is geworden op een knaap die 800 mijl verderop woont. Zo moeder zo dochter? Ik weet het niet. Voelt vreemd aan om weer met haar te spreken, dat in ieder geval.

-- edits --

Oh leuk. De analogie wordt nog beter.. Ze is 16, en denkt erover te trouwen met haar vriendje daar op die afstand .. (Haar moeder, mijn ex, trouwde op haar 17 omdat ze zwanger was van deze meid)

pi_8357901
oops
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  zaterdag 8 februari 2003 @ 22:57:52 #3
17887 LazySod
pi_8357971
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 22:54 schreef ChimeraOffline het volgende:
oops
yeah.. heb het er een beetje moeilijk mee om eerlijk te zijn.. voorheen wilde ik Crystal (zo heet de dochter) nog wel eens een beetje proberen op te voeden -- onder het motto -- ooit zou ik haar pleegvader worden ..
Maar nu.. voel ik me als een indringer.
  zondag 9 februari 2003 @ 01:11:23 #4
30877 QnmS
Sandra ForEver
pi_8360788
Waarschijnlijk wil ze van jou weten hoe jij met een LongDistance relatie omging.

Kan me voorstellen dat het vreemd is om op deze wijze iets te vernemen van een vorige relatie. Heb ik ook met kinderen van ex-en, maar zou er gewoon op reageren. Doe maar net of 't je nichtje is en dus vooral niet proberen op te voeden. Wees maar een beetje vereert dat ze contact opneemt.

Suc6

Go with the Flow blocking Your way and be Nice
  zondag 9 februari 2003 @ 09:25:41 #5
17887 LazySod
pi_8363303
Eh... Zij wist niet dat Ma een LD relatie met mij had. Ma was/is nog getrouwd namelijk .. (Oeps) en Pa woonde daar ook nog (Dubbel Oeps)

Zij kende mij als een vriend van haar moeder, maar dat was alles. Heb haar gisteren toch zover gekregen eens goed na te denken bij wat ze aan het doen is. Pikte al op dat Ma absoluut niet mocht weten dat ze trouwplannen had. Weet even niet of ik Ma hiervoor moet waarschuwen - we zijn niet als vrienden uitelkaar gegaan.

zondag 9 februari 2003 @ 21:54:15 #6
30877 QnmS
Sandra ForEver
pi_8375397
Oepsele Oeps

Kdenk dat die meid dat ws best wel wist dat er iets meer speelde. Kids Know more you think they Knew

Zou er me niet teveel mee bemoeien tenzij je een 'oorlogsvuurtje' wil aanwakkeren bij je ex en dat meiske haar vertrouwen in jou wil doen kwijtraken. D'r moeder waarschuwen wat schiet je daar nou mee op ?

Verder is die kid 16 en mag ze over twee jaar toch trouwen met wie ze wil. Tot d'r 18e moet ze nog/alleen toestemming hebben. Is het serieus wacht ze daar wel op.

De analogie tussen hoe moeder het deed en dochter het gaat doen is idd. vaak frappant maar iets om je weinig zorgen over te maken. Tis haar leven wat ze gaat beginnen en ze wordt vanzelf ouder.

Wat je evt. wel kan doen voor dat meisje, is geïnteresseerd blijven met vraag en wederhoor. Ze neemt niet voor niets contact me je op omdat ze ws denkt dat jij wel luistert of (wat) raad weet.

Go with the Flow blocking Your way and be Nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')