Ik ben het overigens wel met je eens, Emmely is met stip de leukste vrouwelijke radio djquote:Op zondag 25 december 2022 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat dat een rol speelt
Fijn dat we het eens zijn. Ik heb ook een zwak voor Annemieke hoor trouwens. Maar Emmely, bohquote:Op zondag 25 december 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben het overigens wel met je eens, Emmely is met stip de leukste vrouwelijke radio dj
Ik vind Emmely duidelijk leuker dan Annemieke. Maar Annemieke is wel weer een stuk leuker dan heel veel andere radio-dj's. Die mannelijke dj's zijn allemaal niet echt een lust voor het oogquote:Op zondag 25 december 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Ik heb ook een zwak voor Annemieke hoor trouwens. Maar Emmely, boh
Nee hè. Met Emmely is het ook dat ze naast dat ze behoorlijk knap is (maar ook weer niet overdreven) ook gewoon precies de juiste uitstraling heeft. En dat maakt haar bijzonder.quote:Op zondag 25 december 2022 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Emmely duidelijk leuker dan Annemieke. Maar Annemieke is wel weer een stuk leuker dan heel veel andere radio-dj's. Die mannelijke dj's zijn allemaal niet echt een lust voor het oog![]()
Ja precies. Ze is geen klassieke schoonheid maar ze heeft wel die "x factor" die mensen aantrekkelijk maaktquote:Op zondag 25 december 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè. Met Emmely is het ook dat ze naast dat ze behoorlijk knap is (maar ook weer niet overdreven) ook gewoon precies de juist uitstraling heeft. En dat maakt haar bijzonder.
quote:Op zondag 25 december 2022 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies. Ze is geen klassieke schoonheid maar ze heeft wel die "x factor" die mensen aantrekkelijk maakt
Ik vind haar ook geweldig. Beetje een girlcrush op haar.quote:Op zondag 25 december 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben het overigens wel met je eens, Emmely is met stip de leukste vrouwelijke radio dj
quote:Op zondag 25 december 2022 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Daarom was ik ook al een klein beetje aan het opbouwen qua posten hierquote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef Em31 het volgende:
Strani die over Emmely begint rond deze tijd is ondertussen ook een mooie eindejaarstraditie
quote:Op zondag 25 december 2022 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom was ik ook al een klein beetje aan het opbouwen qua posten hier
Ja precies, nog steeds een beetje abrupt zo misschien maar toch iets minderquote:Op zondag 25 december 2022 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ja anders is het ook zo’n vreemde binnenkomer he
Je kunt nu ook gewoon weer het hele jaar mee blijven posten, dan hoef je je ook niet druk te maken over je herintreding!quote:Op zondag 25 december 2022 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, nog steeds een beetje abrupt zo misschien maar toch iets minder
Wat heb je gegeten?quote:
Ja dit, en gestresseerd geweest omdat het vlees niet tijdig klaar was en anders de risotto een papje zou worden.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja Strani, verlaat ons niet weerquote:Op zondag 25 december 2022 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt nu ook gewoon weer het hele jaar mee blijven posten, dan hoef je je ook niet druk te maken over je herintreding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |