oke dan, dan zal ik die binnenkort is even een kans gevenquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is zeker wat! lang terug gekeken en vond hem geweldig!
Eigenlijk moet je met dit weer met zo weinig daglicht zoveel mogelijk naar buiten gaanquote:
Want?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je met dit weer met zo weinig daglicht zoveel mogelijk naar buiten gaan
Omdat daglicht goed is voor je gemoedstoestand en energie. Je ziet dat veel mensen futloos zijn in deze periode. En als je dan ook nog geneigd bent om binnen te blijven kom je in een vicieuze cirkel terecht.quote:
Ah zo.. dat is wel waar idd. Maar morgen ga ik wel weer naar buitenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat daglicht goed is voor je gemoedstoestand en energie. Je ziet dat veel mensen futloos zijn in deze periode. En als je dan ook nog geneigd bent om binnen te blijven kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Prima weer voorspeldquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah zo.. dat is wel waar idd. Maar morgen ga ik wel weer naar buiten
Dat denk ik ook ja, moet ook nog wat dingetjes halen..quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
maar zal wel weer pleuris druk zijn morgen, iedereen laatste kerst shit kopen
Zal jou eens wild makenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:55 schreef Loveable het volgende:
Nooit ree gegeten, sowieso nooit wild gehad
quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks nu kan ik even cool doen in de sjet
Jammiequote:Op vrijdag 23 december 2022 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even soepje eten denk ik. heb nog tomatensoepje
Heb je er wat van gezegd? Of werden ze aangesproken door iemand van winkelpersoneelquote:
Nee ze werden niet aangesproken, en ik durfde niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb je er wat van gezegd? Of werden ze aangesproken door iemand van winkelpersoneel
Nja snap ik wel, doe dat ook niet altijd.. want je krijgt vaak toch een grote mond terug enz..quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ze werden niet aangesproken, en ik durfde niet.
Ja. Ook altijd als ik aan het wandelen ben van die tienerjochies die dan zeuren dat je niet vrolijk kijkt.. pfff!!quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nja snap ik wel, doe dat ook niet altijd.. want je krijgt vaak toch een grote mond terug enz..
gewoon lekker naar de vogeltjes kijken fuck die gastjesquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja. Ook altijd als ik aan het wandelen ben van die tienerjochies die dan zeuren dat je niet vrolijk kijkt.. pfff!!
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon lekker naar de vogeltjes kijken fuck die gastjes
Jemig, brutaal zeg..quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja. Ook altijd als ik aan het wandelen ben van die tienerjochies die dan zeuren dat je niet vrolijk kijkt.. pfff!!
DJ Potato's livestream op Twitchquote:
Oeh kan ik dat erges kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:22 schreef engine het volgende:
Vanavond vanaf 10 uur heeft Barend allemaal hardstyle dj's uitgenodigd bij het glazen huis![]()
Op tv op kanaal 81 geloof ik (npo extra).quote:
Hop hop!quote:
Tot zo!quote:
wat voor snekkies hebbie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
jaaa en de ping van de airfryer ging net af toen ik weer binnenstapte
dus nog snekkies
gelijk maar 10 shagbuilen gekocht.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:15 schreef suzi1 het volgende:
met edward norton, zal goeie film zijn dan denk!
gemist kansquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zeg sorry maar dat heb ik niet hoor, ik ben anti-sociaal
Ik heb het herontdekt. Vroeger keek ik het vaak op tv, een tijdje geleden zag ik het ook bij mijn suggesties staan en ik kijk het weer regelmatig voor reviews van gamesquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
wist niet eens dat het nog bestaat, kende het nog van tv. In de tijd dat TMF en The Box nog bestond
Staat nu al opquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker!
https://www.npo3fm.nl/live
en op tv ergens
Zullen ze hier wel niet hebben in de kliniekquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Op tv op kanaal 81 geloof ik (npo extra).
Verder is er ook een livestream te vinden op de site van de NPO en van 3fm zelf.
ik heb altijd mascotte extra longquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mondos 400 filterhulzen in een doos
zeker even kijken!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:44 schreef Moonlight het volgende:
Ff stiekem kijken of ze het toch niet op de tv hebben is toch iets fijner
Kun je niet de livestream op 3fm.nl kijken?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zullen ze hier wel niet hebben in de kliniek
Ja dat welquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je niet de livestream op 3fm.nl kijken?
Lijkt me ook wel watquote:
quote:
Moonlightquote:
en dan hakken tot het licht wordtquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ja goed punt ik ga gewoon koffie zetten fuck it
Nee niet echt, maar ben er wel op uit gegaan!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moonlight![]()
Het was vandaag geen lekker wandelweer hè
door weer en windquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ben er wel op uit gegaan!
Hoe issie met jou
Ekte ekte!!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
door weer en wind
ekte baas jij
Heey ook 3fm op staanquote:
Jij bent een stoerequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ben er wel op uit gegaan!
Hoe issie met jou
Oh heerlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent een stoere![]()
Ik waag me in dit weer niet buiten.
Ik heb lekker lang weekend, boodschappen zijn allemaal in huis, lekker idee
Yessquote:
Lekker eten ga je ook nog doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Jij natuurlijk ook fijne dagen
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
iemand heeft er nu 15 zitten, waar ik deze ook had opgehaald. en die hoopt dat ik snel weer plek heb
maar eerst naar bestie!
ja gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
ben het hele jaar niet bij haar geweest dus choo choo
haha gesjelligquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:09 schreef suzi1 het volgende:
heb een keer 6 gehad. en die wilden dan amal mee van mijn bord eten! ik lachte me dan kapot, maar handig was het niet
hey jij ook moontje!quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Moonlight het volgende:
Ik taai af ! Fijne avond nog lieverds
Laters maantjequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Moonlight het volgende:
taai zequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:26 schreef Moonlight het volgende:
Neem wat anders...quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ben beetje misselijk van de koffie
hahahad ik oookquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ben beetje misselijk van de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |