Delirium Tremensquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze donderdagavond?
Ik pak een HJquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Ze kunnen hem veel inplannen dit jaarquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Meulenkamp een goede analist.
Dat is Koert die een vrouwelijke ploegarts becommentarieerdquote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De term mensonterend komt in mij op.
Gasolina.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
`gouden carolus whiskeybier. Ff proberen. Ze waren er enthousiast over in de bierkalender.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Die is echt topquote:Op donderdag 22 december 2022 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`gouden carolus whiskeybier. Ff proberen. Ze waren er enthousiast over in de bierkalender.
RTL had ook ooit de oefenwedstrijden. Toen gaf Harry Vermeegen commentaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenburger bij oefenwedstrijden van Oranje op SBS6. Gewoon.
Feeling Called Love (geen zin om te puntjes te typen)quote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Pulp? @:Coco
Hij leeft nog steeds. Erg jammer @Zipportalquote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
RTL had ook ooit de oefenwedstrijden. Toen gaf Harry Vermeegen commentaar.
Goede keus. Mijne is Common People, maar Disco 2000 en Razma-tazz zijn ook erg lekker.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Feeling Called Love (geen zin om te puntjes te typen)
Dat was mensonterend.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
RTL had ook ooit de oefenwedstrijden. Toen gaf Harry Vermeegen commentaar.
Fictionquote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Pulp? @:Coco
Common People is natuurlijk wellicht hun beste nummer. Ik heb Different Class indertijd veel gedraaid. Had ooit nog een vriendin die helemaal gek was op 'This is Hardcore' maar ik vond die zelf minderquote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus. Mijne is Common People, maar Disco 2000 en Razma-tazz zijn ook erg lekker.
Dat titelnummer is wel uitmuntend hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Common People is natuurlijk wellicht hun beste nummer. Ik heb Different Class indertijd veel gedraaid. Had ooit nog een vriendin die helemaal gek was op 'This is Hardcore' maar ik vond die zelf minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |