Erg hè, liefde...quote:Op donderdag 22 december 2022 16:42 schreef mootie het volgende:
Ik ben eindelijk met mijn vriend op de kerstmarkt!
Gestoord meisje
Waarom zegt niemand daar tegen haar dat ze dit niet moet doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:42 schreef mootie het volgende:
Gestoord meisje
Mssn omdat iedereen zich met zijn eigen ellendige leven moet bemoeien?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand daar tegen haar dat ze dit niet moet doen.
dat is gewoon zielig eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2022 16:42 schreef mootie het volgende:
Gestoord meisje
Bemoeien?? Ik vind het meer haar tegen zichzelf beschermen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat iedereen zich met zijn eigen ellendige leven moet bemoeien?
Zoe is het juist aan het opstoken. Die heeft blijkbaar ook zo’n verwrongen beeld van liefde.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bemoeien?? Ik vind het meer haar tegen zichzelf beschermen.
daar wel ja...quote:Op donderdag 22 december 2022 16:48 schreef lojanda het volgende:
Er hangt echt wel een gezellig sfeertje
het wordt echt zo'n instagram verhaal,quote:Op donderdag 22 december 2022 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe is het juist aan het opstoken. Die heeft blijkbaar ook zo’n verwrongen beeld van liefde.
Wanda gaat terug komen op de streams als herboren. De nieuwe Wanda.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:43 schreef lojanda het volgende:
Eik hoor wat ze met die kerststallen met een boodschap willen doen.. komt bijna niet mijn strot uit maar is een leuke gedachte van Wanda..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |