quote:
quote:
Geeft Kim Jeff kusjes?quote:Op donderdag 22 december 2022 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
Kim D knuffelt Jeff en geeft hem kusjes op zijn wang.
Allemaal liefde.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:00 schreef engine het volgende:
Dat is wat een kerstmarkt met je doet![]()
Dat zeggen we toch en als meer het tegelijk zeggen hier dan is het meestal zo he.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geeft Kim Jeff kusjes?
Dat is wat een kerstmarkt met je doetquote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
Martin zit weer een oorbel in te doen, oh 2 zelfs.Mooi hoor Martin.
Ik ga nooit meer naar een kerstmarkt, liefde en transformatiequote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat een kerstmarkt met je doet
Ik snap dit echt niet.. wat hij allemaal heeft gezegd tegen haar en zo kleinerend.. en dan vervolgens is het uit en na een dag zoekt ze weer toenadering.. zo triest.quote:
Verhip ja.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:03 schreef Korak het volgende:
Martin met oorbellen is precies Klinger van Mash
Snert met roggebrood, stroopwafels, gluhwein, warme chocomelk, oliebollen en broodjes braadworst.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk allemaal te eten en te drinken?
Begrijpen doet ik het ook niet, maar het zat er wel een beetje inquote:Op donderdag 22 december 2022 16:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet.. wat hij allemaal heeft gezegd tegen haar en zo kleinerend.. en dan vervolgens is het uit en na een dag zoekt ze weer toenadering.. zo triest.
Gluhwein, chocomel, oliebollen, broodje worst met zuurkoolquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Broodje worstquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Lekker smikkelen dusquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Snert met roggebrood, stroopwafels, gluhwein, warme chocomelk, oliebollen en broodjes braadworst.
en snert met roggebroodquote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broodje worst
oliebollen
gluhwein
chocomelk
stroopwafel.
Jammiequote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gluhwein, chocomel, oliebollen, broodje worst met zuurkool
Het is gewoon een wereldvreemd dom meisjequote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef Flori het volgende:
[..]
Begrijpen doet ik het ook niet, maar het zat er wel een beetje in
Laag zelfbeeld ook als ze zo met zich om laat gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is gewoon een wereldvreemd dom meisje
Ze hebben vuurquote:Op donderdag 22 december 2022 16:07 schreef Loveable het volgende:
Warme stroopwafel is lekker, maar weet niet of zijn warme hebben
En stroopwafelsquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Snert met roggebrood, stroopwafels, gluhwein, warme chocomelk, oliebollen en broodjes braadworst.
Volgens mij wel want bij GJ liep de stroop eruit.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:07 schreef Loveable het volgende:
Warme stroopwafel is lekker, maar weet niet of zijn warme hebben
Dat dusquote:Op donderdag 22 december 2022 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laag zelfbeeld ook als ze zo met zich om laat gaan.
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:09 schreef Flori het volgende:
[..]
Doen ze ook
Vooral de worst van Berend vindt gretig aftek
2 oliebollenquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Alles mogen ze tweemaal nemen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 oliebollen
Kop
Snert
2 broodjes worst
Chocomelk
Gluhwein
Dat is dan avond eten en lunch.
Daar worden ze ook wel zat aanquote:Op donderdag 22 december 2022 16:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 oliebollen
Kop
Snert
2 broodjes worst
Chocomelk
Gluhwein
Dat is dan avond eten en lunch.
Worden leuke kerstdagen.quote:
Dat komt niet vaak voorquote:Op donderdag 22 december 2022 16:14 schreef mootie het volgende:
Ik hoor alleen maar positieve geluiden. Leuk voor de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |