quote:Op donderdag 22 december 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Mexx luistert niet.
Zet een anwb praatpaal neer (vast nog wel ergens te verkrijgen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de andere bedden zat ook een groen briefjequote:Op donderdag 22 december 2022 11:39 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft weer een briefje op zijn bed hangen en dan denk je natuurlijk weer gelijk aan KimD
Zei ook niet dat zij het was maar het zou wel een typische actie zijn geweest vandaarquote:Op donderdag 22 december 2022 11:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Op de andere bedden zat ook een groen briefje
Nee, het begint (is) ziekelijk te worden.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lijkt geen andere gespreksstof te hebben.
Ze speelt vals, ze liegt, ze bedriegt, ze steelt blabla.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, het begint (is) ziekelijk te worden.
Hij staat er mee op en gaat ermee naar bed
Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze speelt vals, ze liegt, ze bedriegt blabla.
Jw vindt het vast wel ok hoe hij zijn vriendin behandelt.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Is kijken hoe het daar gaat
Ow ik kom achter je aan...quote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclamequote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Het is zo makkelijk om met je vinger naar een ander te wijzen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef engine het volgende:
Hij wilde het inzichtelijk makenvoor de groep, held
Stoeien? Ze staan te praten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef IkFok het volgende:
Kim weer bij Jeff en een beetje stoeien
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.quote:
Jeff heeft hier op zitten wachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.
Wat ziekquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.
Ik snap niks van haar. Hij vindt het natuurlijk allemaal best dat ze weer achter hem aanloopt. Streelt zijn ego.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft hier op zitten wachten.
Dat waren er in het begin elke keer maar 2quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |