quote:LOL
Op zaterdag 8 februari 2003 21:49 schreef TAmaru het volgende:
Yup, Marieke gaat er dus duidelijk uit. Haar enige concurrenten zijn Dewi, Jim en David. David en Jim deden het gewoon erg goed, Dewi niet maar dat heeft men waarschijnlijk niet gehoord. Van mij mag Dewi er vandaag wel uit. Ik vind die barbiekop irritant. En zonder make-up ziet ze eruit alsof ze drie weken niet geslapen heeft.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar lijkt het wel op ja. Niets zeggen over de valse noten van anderen en wel een opmerking maken over een valse noot gezongen door Marieke
... Heel verdacht allemaal. Marieke die maakte er ook nog een beetje show van.. Dewi bleef bijna stokstijf staan op haar plek.
quote:Huh. ??? Wat was er in hemelsnaam goed aan Jim dan?
Op zaterdag 8 februari 2003 21:49 schreef TAmaru het volgende:
Yup, Marieke gaat er dus duidelijk uit. Haar enige concurrenten zijn Dewi, Jim en David. David en Jim deden het gewoon erg goed, Dewi niet maar dat heeft men waarschijnlijk niet gehoord. Van mij mag Dewi er vandaag wel uit. Ik vind die barbiekop irritant. En zonder make-up ziet ze eruit alsof ze drie weken niet geslapen heeft.
quote:Dat vind jij dus. Ben ik het niet mee eens. Ze is tot nu toe de enige die heel erg camerageil is (ze speelt met de camera) en dat heb je als idool wel nodig denk ik.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:49 schreef Viola_Holt het volgende:
Maar Marieke is geen idol...is meisje van de hoek met een doorsnee redelijke stem.
quote:Maar dat beinvloeden helpt vast wel bij dat publiek. Wat je op tv hoort is waar ! En die jury moet straks met dat nieuwe idol gaan werken dus proberen ze natuurlijk wel een beetje te sturen.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:50 schreef Angeles het volgende:[..]
Maar dan nog...als het Nederlandse publiek massaal op haar zou stemmen is ze kennelijk wél een idol. Dus de jury hoeft dat niet te beïnvloeden.
quote:*helemaal mees eens is
Op zaterdag 8 februari 2003 21:51 schreef berney het volgende:[..]
Huh. ??? Wat was er in hemelsnaam goed aan Jim dan?
Vond het maar een slap aftreksel .
quote:daar is ie inmiddels zo goed als vanaf
Op zaterdag 8 februari 2003 21:48 schreef Qarinx het volgende:[..]
Mwjah, ik vind het zo statisch overkomen..... stropdas enzo..
Wel leuk type jah, dat stotteren
quote:Dat vind ik dus irritant, dan hadden ze het maar zo moeten organiseren dat de jury zelf beslist.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:51 schreef Viola_Holt het volgende:Maar dat beinvloeden helpt vast wel bij dat publiek. Wat je op tv hoort is waar ! En die jury moet straks met dat nieuwe idol gaan werken dus proberen ze natuurlijk wel een beetje te sturen.
quote:1 - Hind
Op zaterdag 8 februari 2003 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp ook niets van de opmerkingen van de jury. Ik vond Dewi niet echt geweldig dit keer. Ze bewoog erg weinig en zong redelijk wat valse noten ook nog. Al met al heb ik haar wel eens beter gezien.Top 5 tot nu toe:
1 - Marieke
2 - David
3 - Hind
4 - Dewi
5 - Jim
Mijn favoriet:
Dewi
quote:Alleen vind ik de camera niet Mariekegeil...
Op zaterdag 8 februari 2003 21:51 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat vind jij dus. Ben ik het niet mee eens. Ze is tot nu toe de enige die heel erg camerageil is (ze speelt met de camera) en dat heb je als idool wel nodig denk ik.
quote:Daar ben ik het wel mee eens... ze weet wel hoe ze met de camera enzo om moet gaan..
Op zaterdag 8 februari 2003 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind jij dus. Ben ik het niet mee eens. Ze is tot nu toe de enige die heel erg camerageil is (ze speelt met de camera) en dat heb je als idool wel nodig denk ik.
Alleen ik vind het zo een tuttebel..
Bijna meer reclame dan programma!
quote:Jim was echt weer dramatisch slecht. Als je dit met het orgineel vergelijkt kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat het een belediging is voor de muziek van Queen. Freddie zou zich in zijn graf omdraaien!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:51 schreef berney het volgende:
Huh. ??? Wat was er in hemelsnaam goed aan Jim dan?
Vond het maar een slap aftreksel .
quote:yup ...
Op zaterdag 8 februari 2003 21:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jim was echt weer dramatisch slecht. Als je dit met het orgineel vergelijkt kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat het een belediging is voor de muziek van Queen. Freddie zou zich in zijn graf omdraaien!
eruit met die man jongen (jim dan) ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 08-02-2003 21:54]
quote:Hier ben ik ook mee eens.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jim was echt weer dramatisch slecht. Als je dit met het orgineel vergelijkt kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat het een belediging is voor de muziek van Queen. Freddie zou zich in zijn graf omdraaien!
quote:Jamai is nog niet geweest
Op zaterdag 8 februari 2003 21:52 schreef aphx het volgende:
1 - Hind
2 - Dewi
3 - David
4 - Jim
5 - Marieke
6 - Jamai
quote:met een rare bril
Op zaterdag 8 februari 2003 21:54 schreef Angeles het volgende:
Jamai heeft wel een raar pak aan.
| Forum Opties | |