Zei daar iemand wat?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er letterlijk niemand reageert op mij
Nou ja. We gaan maar darts kijken
Bedankt ouwe dibbes.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zei daar iemand wat?
Grapje, welkom oude reus.
Halloooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Niemand?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Komt goed zolang Barney niet naar de Chinees op Piccadilly Circus gaat.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v Searle in de laatste 16. Wat een vooruitzicht.
Nee mag ik hopenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand niet voor Surl?
Ja, ikquote:Op donderdag 22 december 2022 14:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand niet voor Surl?
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:48 schreef polderturk het volgende:
Visueel vastgestelde verliezen van zwaar militair materieel Volgens de bloggers Stijn Mitzer en Joost Oliemans:
Rusland: 8529
Oekraïne: 2636
Ratio: 3,24
De verhouding was 1 op 3,6.
Die is dus iets teruggelopen. Misschien omdat Rusland nu ook veel minder zwaar militair materieel heeft, waardoor ze ook minder kunnen verliezen.
Oh ik dacht dat het toernooistatistieken waren.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is het DRT topic fluitketel.
Heb je ook statistieken voor de Ryan Searle vs Adam Gawlas dartpot?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:48 schreef polderturk het volgende:
Visueel vastgestelde verliezen van zwaar militair materieel Volgens de bloggers Stijn Mitzer en Joost Oliemans:
Rusland: 8529
Oekraïne: 2636
Ratio: 3,24
De verhouding was 1 op 3,6.
Die is dus iets teruggelopen. Misschien omdat Rusland nu ook veel minder zwaar militair materieel heeft, waardoor ze ook minder kunnen verliezen.
"Zwaar militair materieel" kan prima over de pijlen van Searle gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het toernooistatistieken waren.
Of de pens van Gawlas.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
"Zwaar militair materieel" kan prima over de pijlen van Searle gaan.
Hier ook.quote:
In Ally Pally al evenminquote:Op donderdag 22 december 2022 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het niveau is vandaag nog niet denderend zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |