Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kom Dirk regelmatig tegen bij Ajax. Mooie kerel.
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
1quote:Op donderdag 22 december 2022 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
Saai topic. Waar is iedereen? Posten!
De wondjes van de inspuitingen zijn nog te zien bij Dirk. Heeft de afgelopen dagen getraind met lange mouwen.quote:
Dat stelt mij enorm teleur.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig zie je die reclame alleen na iedere set!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Die mannetjes die over F1 lullen, dat zijn allemaal van die mannetjes die bij mij een ernstige allergische reactie oproepen.
Tom Coronel toch niet???quote:Op donderdag 22 december 2022 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Die mannetjes die over F1 lullen, dat zijn allemaal van die mannetjes die bij mij een ernstige allergische reactie oproepen.
Sowieso raar dat een nobody in het darts als analist wordt ingezet.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry is topanalist bij Viaplay. Gelukkig deze rommel direct opgezegd. Ze denken dat we net zo achterlijk als de Max fans zijn daar….
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand het gifje nog waar Dirk het publiek achter zich probeert te krijgen en vervolgens een single 1 gooit?
@:wimderon
Het is ook niet nét mis hequote:
WOW!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik al wel eens gezegd dat ik bij Dirk op school heb gezeten?
Voor meer leuke feitjes mag je me altijd DM'en.
Een hoop kabaal, nog meer gepomp en enorm veel genot.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WOW!
Hoe was zijn opkomst vandaag, ik heb de eerste set helaas gemist.
klinkt als je zus.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een hoop kabaal, nog meer gepomp en enorm veel genot.
Dan hoop ik er nog een gifje van te zien.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een hoop kabaal, nog meer gepomp en enorm veel genot.
Gewoon lekker 5 sets, dat is toch genot man.quote:
Die vent gooit 70 gemiddeld de laatste jaren. Wat wil hij oordelen dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Sowieso raar dat een nobody in het darts als analist wordt ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |