Bah wat ordinairquote:Op donderdag 22 december 2022 14:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Straks even zijn frustratie eruit neuken.
Danshommoquote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan echt niet. Tegen wie moet die dronken Pool hierna?
één pot natquote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Holten ligt in Overijssel, Hans.
Mooi volk om tegen te voetballen wel. Zuiperdsquote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rip de Pool danquote:
Marco Meijer beweerde van de week dat Zwolle in Holland lag...quote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Jansen was niet te verliezen vandaag.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:32 schreef BB-King het volgende:
Ratajski was te pakken vandaag.
Helaas pindakaas.
Iets teveel vodka denk ikquote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan echt niet. Tegen wie moet die dronken Pool hierna?
Hallo maat. Ga je weer lopen kutten vandaag?quote:
Zei daar iemand wat?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er letterlijk niemand reageert op mij
Nou ja. We gaan maar darts kijken
Bedankt ouwe dibbes.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zei daar iemand wat?
Grapje, welkom oude reus.
Halloooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Niemand?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |