De icequeen is gesmolten ?quote:
Ze zei tegen Esther dat ze niet verdrietig om was, maar misschien is het wel.. maar zegt ze het nietquote:Op donderdag 22 december 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zie het aan haar koppie.
Die heeft al wel wat stappen er op zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
Berend loopt stevig door
Die is toch al wel een half uur aan het lopen
Knap
Dat ging Maďdy ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het sneu
Om naar te kijken
Dat iemand echt stuk gaat
Vond ik ook sneuquote:
Heel vervelend jaquote:Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps ik hoor nu Janet zeggen wat ik minuten geleden hier las.
Streams lopen achter.
Het is toch belachelijk dat als je ff niet naar een stream kijkt die gewoon stopt...
En ik ben ook zwaar geïrriteerd dat ik de streams niet op mijn tv kan zien. Nieuwe app my ass...
Is je tv dan al zo oud?quote:Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps ik hoor nu Janet zeggen wat ik minuten geleden hier las.
Streams lopen achter.
Het is toch belachelijk dat als je ff niet naar een stream kijkt die gewoon stopt...
En ik ben ook zwaar geïrriteerd dat ik de streams niet op mijn tv kan zien. Nieuwe app my ass...
Had idd gekund met die platen of andere hout wat ze nog hebben liggen?quote:Op donderdag 22 december 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
Waardeloze achtergrond, ze hadden een kerststal moeten bouwen.
Nee niet oud. Philips smart tv ( ook geen disney+, geen skyshowtime)quote:Op donderdag 22 december 2022 10:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is je tv dan al zo oud?
Of je laptop naar de tv streamen..maar dan kan niet cossen of je moet dat via mobiel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |