abonnement Unibet Coolblue
pi_207173178
Fietser overleden bij zware aanrijding met auto in Tilburg, bestuurder aangehouden

Bij een zware aanrijding tussen een auto en twee fietsers in Tilburg is woensdagmiddag één persoon overleden. Een ander slachtoffer werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. De auto vloog na de eerste botsing door de lucht en klapte tegen een huis aan de Ringbaan-Oost. Agenten hielden de automobilist aan.



De automobilist raakte de eerste fietser rond 12.30 uur bij een stoplicht, op de kruising met de Gelrebaan. Daarna vloog de wagen door de lucht en kaatste tegen een abri-bord en de muur van het huis, enkele tientallen meters verder. Bij die laatste klap raakte de auto een tweede fietser. Die botsing werd het slachtoffer fataal. Uiteindelijk kwam de wagen tot stilstand tegen een geparkeerde zilveren auto. Beide voertuigen liggen in de kreukels.




Andere fietser zwaargewond

Het eerste slachtoffer werd door de hulpdiensten op de Ringbaan-Oost gereanimeerd en daarna naar het ziekenhuis gebracht. Voor deze gewonde kwam ook een traumahelikopter naar de ringbaan. Een traumateam hielp bij de behandeling.

Volgens een getuige die aan de andere kant van de weg stond, ging het ongeluk heel snel. Te zien was dat de automobilist zelf uit het autowrak klom en daarna snel werd aangehouden door toesnellende politieagenten. Anderen die het ongeluk zagen gebeuren geven aan dat de bestuurder ‘op hoge snelheid’ reed.

Deel Ringbaan-Oost afgesloten
Hoe het ongeluk kon gebeuren, is nog niet duidelijk. Een deel van de Ringbaan-Oost is na het zware ongeluk afgesloten.
https://www.bd.nl/tilburg(...)angehouden~aa281ca1/

Hoe aso hard moet je wel niet rijden om dit voor elkaar te krijgen? Man man man.
pi_207173190
Die heeft vast minimaal het dubbele van de toegestane snelheid aangetikt. Vervolgen voor doodslag. :W
  woensdag 21 december 2022 @ 14:46:15 #3
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207173219
Dat zal niet de toegestane snelheid zijn geweest... Wat hierboven staat, vervolgen.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_207173263
Damn. Als je met een auto een fietser aanrijdt en daarna nog gaat vliegen ook, rij je geen 50. Gok ik zo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207173282
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
Damn. Als je met een auto een fietser aanrijdt en daarna nog gaat vliegen ook, rij je geen 50. Gok ik zo.
Denk minimaal het dubbele.
pi_207173305
Klinkt alsof achtervolging reeds was ingezet.
pi_207173309
Is het zo’n lelijke Volvo V40?
Vakman pur sang
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 december 2022 @ 14:56:47 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207173380
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het zo’n lelijke Volvo V40?
Zeg het maar:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 21 december 2022 @ 14:56:51 #9
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207173383
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het zo’n lelijke Volvo V40?
Nee, kenteken is volledig zichtbaar bij laatste foto op bd.nl.
BMW X5 uit 2003.

Bij de kentekencheck van RDW staat overigens ook dat die de weg niet op mag.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 december 2022 @ 15:00:43 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207173451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Nee, kenteken is volledig zichtbaar bij laatste foto op bd.nl.
BMW X5 uit 2003.

Bij de kentekencheck van RDW staat overigens ook dat die de weg niet op mag.
Mogelijk dat diegene daarom zo idioot reed?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 21 december 2022 @ 15:05:46 #12
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207173537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Mogelijk dat diegene daarom zo idioot reed?
Als ik mag speculeren. Politie ziet dat ding rijden, achtervolging ontstaat en vervolgens crash. Verklaart ook waarom de politie zo snel in staat was om de bestuurder aan te houden.

APK lijkt mij ook niet verlopen ofzo, dus er zal wel wat meer mee zijn.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_207173562
Ben benieuwd hoeveel hokjes ik vol krijg op de bingokaart.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 21 december 2022 @ 15:42:03 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207174052
Een fietser raken. Daarna zó hard gaan dat je de lucht in gaat, een huis raakt en daar toch flink wat schade aan toebrengt en een andere fietser zó hard raakt dat 'ie komt te overlijden. En dan nóg zo veel snelheid overhebben dat je een andere auto meters verder in puin rijdt. Dan is de kans toch wel erg groot dat je echt achterlijk hard reed...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207174100
Normaal zien auto's er pas zo uit nadat ze zich op de snelweg met 100+ in de vangrail geboord hebben. Aldus zal het me niet verbazen als de bestuurder een dergelijke snelheid blijkt te hebben gereden.
  woensdag 21 december 2022 @ 15:48:24 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207174140
Treurig voor de slachtoffers. Wat een puinhoop.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207174141
Auto mocht niet rijden. Vervolgens ziet hij er zo uit na een aanrijding.
Eén ding lijkt me wel zeer duidelijk. De bestuurder heeft een moord gepleegd. Vervolgen voor doodslag is het minste wat je kan doen!
Cindy De Vuyst
pi_207174153
Afgekeurde BMW X5 uit het jaar nul en toch gewoon de weg op gaan.
Buitenlander of Kamper. In ieder geval weer zo'n onaangepaste nietstoevoegend stukje mens.

Vreselijke manier om zo de dood tegemoet gaan. Hopelijk herstelt de 1e fietser volledig.
pi_207174187
Het eerste slachtoffer is een 72-jarige vrouw uit Tilburg.
De overledene is een 61-jarige man uit Tilburg.
Bestuurder is een 37-jarige Tilburger en zit vast voor verder onderzoek. Daarbij wordt hij gecontroleerd op gebruik van alcohol- en verdovende middelen.
https://www.ed.nl/112-nie(...)angehouden~aa281ca1/
pi_207174487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Een fietser raken. Daarna zó hard gaan dat je de lucht in gaat, een huis raakt en daar toch flink wat schade aan toebrengt en een andere fietser zó hard raakt dat 'ie komt te overlijden. En dan nóg zo veel snelheid overhebben dat je een andere auto meters verder in puin rijdt. Dan is de kans toch wel erg groot dat je echt achterlijk hard reed...
Dat zo'n ding 2 ton weegt helpt ook niet mee, wát een klap :X
  Spellchecker woensdag 21 december 2022 @ 16:39:49 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207174807
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Nee, kenteken is volledig zichtbaar bij laatste foto op bd.nl.
BMW X5 uit 2003.

Bij de kentekencheck van RDW staat overigens ook dat die de weg niet op mag.
:o :(
  woensdag 21 december 2022 @ 17:41:56 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_207175509
Er rijden gewoon te veel idioten rond in Nederland, zou je die allemaal het rijbewijs ontnemen dan heb je een groot deel van het fileprobleem opgelost.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_207175724
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef einzeinz het volgende:
De bestuurder heeft een moord gepleegd. Vervolgen voor doodslag is het minste wat je kan doen!
6 maandjes maximaal, net zoals Mohamed vorige week:

Mohamed L. zes maanden de cel in voor doodrijden Shana (22)

quote:
Hoewel de rechtbank bewezen acht dat L. op 4 maart 2021 veel te hard heeft gereden, valt de straf aanmerkelijk lager uit dan de drie jaar cel die het Openbaar Ministerie had geëist. ,,Dit strafje is voor ons een doodsteek", reageerden de totaal ontredderde ouders van Shana in de rechtbank van Amsterdam.

Wanda Leurs, de moeder van Shana, brak al tijdens het voorlezen van de uitspraak van het vonnis in tranen uit: ,,Nederland moet zich schamen." Trillend van woede en verdriet verliet ze in shock de rechtszaal. Eerder noemde zij tijdens de rechtszitting Mohamed L. 'een moordenaar' en vroeg zij aan de rechters L. zwaar te straffen en zijn rijbewijs voorgoed af te pakken. Vader Ivar: ,,Als je me nu een mes tussen de ribben steekt, doet dat minder zeer dan deze uitspraak. We gaan dit echt met alle middelen die we nog hebben, aanvechten."

Werk
De in Venlo geboren Shana had nog maar kort een baan in Amsterdam toen ze op de fiets, op weg van haar werk naar huis, werd geschept door L. Een dag later overleed de jonge vrouw in het bijzijn van haar ouders in het VUmc in Amsterdam.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_207182104
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:41 schreef MichaelScott het volgende:
Er rijden gewoon te veel idioten rond in Nederland, zou je die allemaal het rijbewijs ontnemen dan heb je een groot deel van het fileprobleem opgelost.
Toen ik met m'n ex naar een feestje ging stond er een gast VEEEEELLL te veel bier te drinken. Ze zei me 'Zijn vader heeft iemand doodgereden en toen hij net zijn rijbewijs had behaald heeft hij ook iemand aangereden die zwaargewond was'.
Hij is lange tijd zijn rijbewijs kwijt geweest (mocht enkele jaren geen auto meer rijden).

Stond ie daar dus op dat feestje weer te zuipen terwijl hij er met zijn wagen heen was gekomen en ook zo terug is vertrokken.
Sommige mensen leren het gewoon nooit en de controles op alcohol en drugs achter het stuur zijn miniem.
Cindy De Vuyst
pi_207182413
Ergens gelezen dat die auto zeker 125km per uur ging daar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_207182618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 00:14 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Toen ik met m'n ex naar een feestje ging stond er een gast VEEEEELLL te veel bier te drinken. Ze zei me 'Zijn vader heeft iemand doodgereden en toen hij net zijn rijbewijs had behaald heeft hij ook iemand aangereden die zwaargewond was'.
Hij is lange tijd zijn rijbewijs kwijt geweest (mocht enkele jaren geen auto meer rijden).

Stond ie daar dus op dat feestje weer te zuipen terwijl hij er met zijn wagen heen was gekomen en ook zo terug is vertrokken.
Sommige mensen leren het gewoon nooit en de controles op alcohol en drugs achter het stuur zijn miniem.
En toen heb jij de politie gebeld en haar gedumpt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_207182642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Nee, kenteken is volledig zichtbaar bij laatste foto op bd.nl.
BMW X5 uit 2003.

Bij de kentekencheck van RDW staat overigens ook dat die de weg niet op mag.
Ik weet niet hoor maar volgens mij wordt in zo een geval direct het kenteken ongeldig verklaard door de politie. Zou me bizar lijken als je na zo een klapper lekker verder mocht karren.

Ik denk gewoon een geval van met zeer hoge snelheid door rood rijden en het gevolg laat zich raden.
  donderdag 22 december 2022 @ 09:27:59 #28
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207183311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 04:58 schreef yup het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij wordt in zo een geval direct het kenteken ongeldig verklaard door de politie. Zou me bizar lijken als je na zo een klapper lekker verder mocht karren.

Ik denk gewoon een geval van met zeer hoge snelheid door rood rijden en het gevolg laat zich raden.
Wie weet. Is dan wel super snel geüpdatet in de systemen van de RDW.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_207183721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:49 schreef RamboDirk het volgende:
Afgekeurde BMW X5 uit het jaar nul en toch gewoon de weg op gaan.
Buitenlander of Kamper. In ieder geval weer zo'n onaangepaste nietstoevoegend stukje mens.

Vreselijke manier om zo de dood tegemoet gaan. Hopelijk herstelt de 1e fietser volledig.
De rechter zal vast begrip hebben voor zijn verweer dat hij niet bewust die fietser dood wilde rijden. Hij kon immers niet weten dat zijn auto dat traject zou vliegen, en die fietser op dat moment daar zou zijn. Derhalve zal het bestempeld worden zijnde een ongeluk met onfortuinlijke afloop.

Maar wel 2 jaar rijontzegging voor het te hard rijden, en rijden in een voertuig dat de weg niet op mocht.

Ja sorry, ik weet dat ik heel synisch en wantrouwend klink, maar in een wereld waar iemand wegkomt met rijbewijs inleveren en rijontzegging wanneer die dronken een ander doodrijdt omdat niet vastgesteld kon worden dat het slachtoffer het wél had overleefd als hij niet:
- zoveel had gedronken, en
- zo hard had gereden, en
- hij niet door rood was gereden.
pi_207183740
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 03:08 schreef probeer het volgende:

[..]
En toen heb jij de politie gebeld en haar gedumpt?
Haar gedumpt? Sorry ik mis iets, wat heeft zij gedaan?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 december 2022 @ 11:46:33 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207184521
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Drxx het volgende:

[..]
De rechter zal vast begrip hebben voor zijn verweer dat hij niet bewust die fietser dood wilde rijden. Hij kon immers niet weten dat zijn auto dat traject zou vliegen, en die fietser op dat moment daar zou zijn. Derhalve zal het bestempeld worden zijnde een ongeluk met onfortuinlijke afloop.

Maar wel 2 jaar rijontzegging voor het te hard rijden, en rijden in een voertuig dat de weg niet op mocht.

Ja sorry, ik weet dat ik heel synisch en wantrouwend klink, maar in een wereld waar iemand wegkomt met rijbewijs inleveren en rijontzegging wanneer die dronken een ander doodrijdt omdat niet vastgesteld kon worden dat het slachtoffer het wél had overleefd als hij niet:
- zoveel had gedronken, en
- zo hard had gereden, en
- hij niet door rood was gereden.
Met 100 door de bebouwde kom is spelen met levens. Je kiest er zelf voor om dat risico te nemen, dus doodslag is geheel op zijn plaats.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207184534
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:26 schreef Drxx het volgende:

[..]
Haar gedumpt? Sorry ik mis iets, wat heeft zij gedaan?
Jarenlang niets, wanneer haar papa de doodrijder weer eens dronken in een auto stapt. Dus ik zou ook niet zo gecharmeerd zijn van haar moraliteit.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 december 2022 @ 11:48:27 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207184535
Zal overigens wel dood door schuld worden omdat ze niets durven in dit kutland.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207184575
Verkeerswetgeving moet flink op de schop, om te voorzien in dit soort gevallen. Dwz een aanzienlijk hogere gevangenisstraf, mogelijkheid voor levenslang rijverbod, en de juridische definitie van roekeloosheid naar beneden bijstellen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_207184583
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met 100 door de bebouwde kom is spelen met levens. Je kiest er zelf voor om dat risico te nemen, dus doodslag is geheel op zijn plaats.
Dit.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 22 december 2022 @ 12:03:38 #36
80382 manny
30 is best veel
pi_207184668
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoeveel hokjes ik vol krijg op de bingokaart.
Ik heb afgevinkt:

- Mohammed
- wilde speculatie zonder feiten
- straffen veel te laag
- moord
- gewoon rijbewijs afpakken

Nu D66 of “dat dit kan in dit land” nog.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207185044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef probeer het volgende:

[..]
Jarenlang niets, wanneer haar papa de doodrijder weer eens dronken in een auto stapt. Dus ik zou ook niet zo gecharmeerd zijn van haar moraliteit.
Er stond dat zij zei, dat zijn vader de doodrijder was. Ik haal nergens uit het verhaal dat dit ook haar eigen vader zou zijn geweest? Wat mis ik?
pi_207185304
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Drxx het volgende:
Ja sorry, ik weet dat ik heel synisch en wantrouwend klink, maar in een wereld waar iemand wegkomt met rijbewijs inleveren en rijontzegging wanneer die dronken een ander doodrijdt omdat niet vastgesteld kon worden dat het slachtoffer het wél had overleefd als hij niet:
- zoveel had gedronken, en
- zo hard had gereden, en
- hij niet door rood was gereden.
Waar gaat dit over?
pi_207185543
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:38 schreef Drxx het volgende:

[..]
Er stond dat zij zei, dat zijn vader de doodrijder was. Ik haal nergens uit het verhaal dat dit ook haar eigen vader zou zijn geweest? Wat mis ik?
Je hebt helemaal gelijk, dat heb ik compleet fout gelezen en begrepen. Sorry @einzeinz
"Pools are perfect for holding water"
pi_207185665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
6 maandjes maximaal, net zoals Mohamed vorige week:

Mohamed L. zes maanden de cel in voor doodrijden Shana (22)
[..]

quote:
Verdwenen getuige
Verder was er sprake van een pizzabezorger die getuige zou zijn geweest, maar vervolgens van de radar verdween. Het Openbaar Ministerie stelde dat deze bezorger zou zijn geïntimideerd en bedreigd. Verder blijkt L. direct na het ongeval een berichtje aan vrienden te hebben gestuurd waaruit blijkt dat hij vermoedde dat Shana al was overleden: ‘Die chick is dd.’

L.’s advocaat Peter Plasman weigerde mee te gaan in de redeneringen van de officier van justitie. Volgens hem is allesbehalve aangetoond dat L. op het moment van het ongeval zo hard reed. “Het kan zijn dat hij aan het begin van die 55 meter 180 kilometer per uur reed en aan het eind twintig, dan kom je ook aan honderd kilometer gemiddeld.” Ook stelde Plasman dat de onderzochte snelheid niet betekent dat L. op het moment van het ongeval harder reed dan 60 kilometer per uur. “Of nog minder hard.”
Eigenlijk reed hij eerst 350 km/h en toen hij haar aanreed maar 10 km/h! Vrijspraak!
pi_207185999
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waar gaat dit over?
In mijn post chargeer ik geef ik toe, maar is niet per se ver van de werkelijkheid. Een voorbeeld is dit verhaal.

Dit verhaal was ook niet bijzonder sjiek, de dader probeerde nota bene de schuld in de schoenen van het slachtoffer te schuiven.

Tuurlijk zal er wel wat gebromd moeten worden, maar het staat nooit in verhouding wanneer je het vergelijkt met alles wat er heeft afgespeeld. Drank, rood rijden, hard rijden, opgestapeld is dat een moordwapen zou je kunnen beargumenteren. Rechters vinden dat echter niet, als ik het nieuws mag geloven.

Hier nog een citaat van een strafrechter:
quote:
Verkeersdelicten worden in de regel niet behandeld als moord en doodslag. Het zijn geen delicten uit het wetboek van strafrecht, maar ze vallen onder de wegenverkeerswet. En daar zijn de maximale straffen veel lager.

[...]

“Als iemand een moord pleegt, dan moet je opzet aantonen, dat je iemand willens en wetens heb je iemand vermoord. Dat is anders op de weg, als je een ongeval op de weg veroorzaakt dan ben je schuldig. En schuld is het begrip dat wij hanteren. Schuld is anders dan opzet. Bij schuld heb je die gevolgen niet gewild, jij wilde niet een kind doodrijden, iemand op je motorkap krijgen, je hebt een verkeersfout gemaakt of meerdere verkeersfouten gemaakt en dat is er het gevolg van.”
We weten de precieze feiten van dit ongeval (nog) niet, maar zoals eerder werd geopperd ga je niet zomaar de lucht invliegen als je een fietser aanrijdt, vervolgens tegen een muur knallen en nóg een fietser én auto meenemen als je ietsjes te hard hebt gereden. Dus tenzij deze persoon op de vlucht was en dat wordt geschetst zijnde hij nam al het risico voor lief, zou het me niets verbazen als dit weer in het ongelukje-hoekje wordt gestopt zoals meerdere gevallen voorheen, en dus geen doodslag. :blauwoog:

[ Bericht 4% gewijzigd door Drxx op 22-12-2022 14:06:47 ]
pi_207190012
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:59 schreef Drxx het volgende:
In mijn post chargeer ik geef ik toe, maar is niet per se ver van de werkelijkheid.
Zullen we eerst maar eens even afwachten wat er eigenlijk gebeurd is? Je haalt er nu van alles bij - dronken rijden, door rood, etc. - waarvan in deze zaak vooralsnog helemaal niet gesproken wordt.

Misschien is die fietser wel dronken door rood gereden.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:20:40 #43
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_207190063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Zeg het maar:
[ afbeelding ]
BMW X5 lijkt me, een wat ouder model
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207190751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
BMW X5 lijkt me, een wat ouder model
Ja, als ik moest gokken, zou ik zeggen 2003.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2022 20:04:28 ]
pi_207191108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zullen we eerst maar eens even afwachten wat er eigenlijk gebeurd is? Je haalt er nu van alles bij - dronken rijden, door rood, etc. - waarvan in deze zaak vooralsnog helemaal niet gesproken wordt.

Misschien is die fietser wel dronken door rood gereden.
De zaken die ik opnoemde bedoelde ik niet dit ongeval mee.

Het was enkel om aan te tonen dat in dergelijke extreme situaties, er over het algemeen veel milder wordt bestraft dan wat men zou verwachten; bijv. doodslag zoals NatteKat opperde.

Nu weten we alleen dat hij veel te hard heeft gereden, dus op papier eigenlijk nog milder dan voorgaande voorbeelden. Vandaar ook dat ik zei: "We weten de precieze feiten van dit ongeval (nog) niet." Maar ik hou alvast mijn hart vast voor de nabestaanden.
pi_207733374
quote:
Politie gaat dodelijk ongeluk Tilburg met 160 kilometer per uur reconstrueren
https://nos.nl/artikel/24(...)er-uur-reconstrueren

De politie gaat maandagavond een deel van de Ringbaan-Oost in Tilburg afsluiten voor een reconstructie van een dodelijk ongeluk. De weg blijft ongeveer vijf uur lang dicht voor de reconstructie, waarbij 160 kilometer per uur zal worden gereden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207733510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Gaan ze dan opnieuw met fietsers, een abri, een huis en een auto botsen? Heb een hoop vragen bij dit artikel.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 12:41:56 #48
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207733584
160
Fuck dat
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207733626
160km/h :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 12:47:40 #50
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207733653
160 km/h midden in een stad op woensdagmiddag. AUB nooit meer in een auto laten rijden deze randdebiel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')