quote:
Op woensdag 28 december 2022 16:29 schreef capricia het volgende:[..]
Hij zal af en toe best gelijk gekregen hebben.
Of je vindt dat ie grotendeels gelijk heeft, moet je zelf weten. Zelf ben ik niet zo van De andere Krant en de BPOC enzo. Hij stelt oa dat er wellicht miljoenen mensen in Europa door het vaccin overleden zijn.
[..]
BronDe Andere Krant, Blckbx, BPOC..ze zullen allemaal wel eens gelijk gehad hebben. Maar kijk/lees jij dat soort uitzendingen?
Ik heb het in het begin nog wel eens gedaan.
Nou ja, hij werd (vermeend) ontslagen naar aanleiding van de uitspraken in dat gesprek. Die door de VRT zelf, met nuance, worden onderschreven.
Dat vind ik juist wel illustratief aan die tijd, waarin elk scepticisme je meteen een paria maakte aan de ene kant en een held aan de andere (wappie)kant.
De Nieuwe Wereld is wat dat betreft een verademing door juist alle invalshoeken ruimte te laten. Een objectieve waarheid bestaat in die conceptuele discussie überhaupt niet.
Wat er in De Andere Krant en dergelijke allemaal voor lulkoek staat lees ik dan weer niet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue