abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8355186
Leuk is dat...voer je de muizen in het scoutinggebouw een beetje bij om ze de koude winter door te helpen (van die mooie rode haverkorreltjes...) Hebben ze het op...gaan ze vragen om meer!! (zie foto's)

Overigens nog geen muizen in 'winterslaap' gevonden, zullen zich wel verstopt hebben in hun holletjes.

pi_8355224
wehehehe
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8355321
diervriendelijk muizenvalletje kopen (is 'n soort metalen iglo'tje, waar de muis wel in kan, maar niet uit)... werkt perfect.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:48:42 #4
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_8355418
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:44 schreef Jordy-B het volgende:
diervriendelijk muizenvalletje kopen (is 'n soort metalen iglo'tje, waar de muis wel in kan, maar niet uit)... werkt perfect.
warom geen gewone muizenval werkt veeel beterder
pi_8355455
quote:
Ja maar we komen er één keer per week...dus dan is dit de vriendelijkste oplossing denk ik...

Hoewel een grote emmer (met gladde binnenkant) misschien wel een goed idee is...genoeg voer onderin, dan overleven ze het wel....om ze vervolgens het bos weer in te zetten waar het vriest, zodat ze snel weer naar het gebouw terugrennen waar ze weer kunnen lunchen....

Naja...laat het wel ff bij dit spul, heb er m'n huis ook 100% muisvrij mee gekregen

edit:

quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:48 schreef Roderick het volgende:

[..]

waarom geen gewone muizenval werkt veeel beterder

Dan moeten we een hoop muizenvallen neerzetten, ook vanwege dat ene bezoek per week...en ze willen er nog wel eens niet goed tussenzitten, zodat ze nog dagen rondslepen met de val....ondertussen lekker ontsteken en .....bah!
pi_8355538
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:50 schreef Boekel het volgende:

[..]

Ja maar we komen er één keer per week...dus dan is dit de vriendelijkste oplossing denk ik...

Hoewel een grote emmer (met gladde binnenkant) misschien wel een goed idee is...genoeg voer onderin, dan overleven ze het wel....om ze vervolgens het bos weer in te zetten waar het vriest, zodat ze snel weer naar het gebouw terugrennen waar ze weer kunnen lunchen....

Heb je een flinke emmer nodig, want een muis kan hoger springen dan jij lijkt te denken.
pi_8355546
kapot schieten
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 8 februari 2003 @ 21:11:36 #8
30560 2Mini
Official Logo
pi_8355801
niet slim... met eten lok je de muizen + de familie ervan...
Camera 1... 1!
pi_8355868
quote:
Yeah great.... Die gebruikte ik vroeger, en vergat vervolgens dat ik ze had geplaatst. Dan vond ik een maand later allemaal muisjes die de hongerdood waren gestorven in die vallen... over diervriendelijk gesproken.

Moraal van dit verhaal: lijkt me duidelijk.

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8355907
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:15 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Yeah great.... Die gebruikte ik vroeger, en vergat vervolgens dat ik ze had geplaatst. Dan vond ik een maand later allemaal muisjes die de hongerdood waren gestorven in die vallen... over diervriendelijk gesproken.

Moraal van dit verhaal: lijkt me duidelijk.

Jij bent onwijs vergeetachtig
pi_8355931
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Heb je een flinke emmer nodig, want een muis kan hoger springen dan jij lijkt te denken.

valt wel mee hoor, 30 cm halen ze nooit, je kunt er zelfs een glad stuk hout inzetten als 'glijbaan', daar komen ze ook niet tegenop.
pi_8355956
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:18 schreef Boekel het volgende:

[..]

valt wel mee hoor, 30 cm halen ze nooit, je kunt er zelfs een glad stuk hout inzetten als 'glijbaan', daar komen ze ook niet tegenop.

30 centimeter halen ze met gemak.
pi_8355966
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:11 schreef 2Mini het volgende:
niet slim... met eten lok je de muizen + de familie ervan...
maar als er niemand terugkomt om de familie te halen....hoe weten ze dan dat er wat te halen is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')