abonnement Unibet Coolblue
pi_207163047
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik geloof in elk geval geen complotverspreiders op een forum.
Wat doe jij hier, alleen maar mij afzeiken? Ga lekker naar VBL joh kneus. Je bent hier de hele week nog niet geweest.
  dinsdag 20 december 2022 @ 20:05:11 #227
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_207163048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:02 schreef PS. het volgende:

[..]
Jij gelooft schreeuwende wappievrouwen met een bordje :')
...Ik moet toegeven, touché, dat was een keurig mooi schot voor open doel, verdiend en wel. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_207163050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En waarom is dat dan dom? Omdat de boel net even wat anders moet gaan als jij dacht?
Het is allemaal al niet veel deze editie. Van het charisma en uitgesproken karakter van de DJ's moet je het niet hebben. Van het massaal afwezige publiek ook niet en van de massale maatschappelijke aandacht ook niet.

Dan kunnen wat prominente gasten nog wat leuke dynamiek brengen, maar ook dat kan nu dus niet meer. Dan blijft er wel echt bar weinig over.

Vervang dan het hele DJ team door 3 andere DJ's. Die 3FM DJ's van heden zijn toch enorm inwisselbaar. Wie gaat er nu nog naar Rob huppeldepup zitten kijken die plaatjes draait 7 dagen lang? Dat is zo ver verwijderd van het originele SR van 2016 en daarvoor waar altijd spontane dingen gebeurden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:06:16 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207163067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:00 schreef Vigilance het volgende:

[..]
De hele samenleving is al lang weer verder gegaan, 3FM en jij lijken de enigen die het nog niet door hebben. Tuurlijk is covid er nog, maar niet voor niets is het nu mid winter en draait alles gewoon door alsof het nog 2019 is.

Dit is echt zo dom om te doen.
De samenleving, en ik ook, zijn inderdaad gewoon verder gegaan. Dat wil niet zeggen dat je niet nog steeds voorzichtig kan zijn en een beetje verantwoordelijkheid kan nemen. Ik zou nog steeds niet langs mijn moeder gaan, met haar zwakke immuunsysteem, als ik weet dat ik COVID heb. Dat jij er anders over denkt wil niet zeggen dat de rest dan meteen fout zit. Respecteer dat dan ook gewoon.

Verder doe ik gewoon alles, ik ontwijk niks, ik wil geen maatregelen, maar als ik ziek ben test ik alsnog, gewoon om bepaalde situaties dan wel te ontwijken, niet voor mijzelf, maar voor anderen. Wel zo netjes, maar dat is tegenwoordig al te veel gevraagd voor sommigen blijkbaar.

.. maar goed dit is geen COR, dus COR discussie moeten wij maar daar gaan voeren als je dat wil :)
pi_207163073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:05 schreef Vigilance het volgende:

[..]
Het is allemaal al niet veel deze editie. Van het charisma en uitgesproken karakter van de DJ's moet je het niet hebben. Van het massaal afwezige publiek ook niet en van de massale maatschappelijke aandacht ook niet.

Dan kunnen wat prominente gasten nog wat leuke dynamiek brengen, maar ook dat kan nu dus niet meer. Dan blijft er wel echt bar weinig over.

Vervang dan het hele DJ team door 3 andere DJ's. Die 3FM DJ's van heden zijn toch enorm inwisselbaar. Wie gaat er nu nog naar Rob huppeldepup zitten kijken die plaatjes draait 7 dagen lang? Dat is zo ver verwijderd van het originele SR van 2016 en daarvoor waar altijd spontane dingen gebeurden.
Dat lijkt me nog wel een redelijke oplossing. Maar ook dat kan natuurlijk onderdeel zijn van het grote plan oO/
pi_207163079
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:05 schreef Vigilance het volgende:
Zet dan gewoon een nieuw DJ team erin desnoods. Alle 3FM dj's zijn toch totaal vervangbaar, want nogal vlak. Ik
[..]
Het is allemaal al niet veel deze editie. Van het charisma en uitgesproken karakter van de DJ's moet je het niet hebben. Van het massaal afwezige publiek ook niet en van de massale maatschappelijke aandacht ook niet.

Dan kunnen wat prominente gasten nog wat leuke dynamiek brengen, maar ook dat kan nu dus niet meer. Dan blijft er wel echt bar weinig over.

Vervang dan het hele DJ team door 3 andere DJ's. Die 3FM DJ's van heden zijn toch enorm inwisselbaar. Wie gaat er nu nog naar Rob huppeldepup zitten kijken die plaatjes draait 7 dagen lang? Dat is zo ver verwijderd van het originele SR van 2016 en daarvoor waar altijd spontane dingen gebeurden.
Die Rob vind ik echt de minste uitstraling hebben van alle 3 de DJs dit jaar :') Inderdaad. Pak het dan even door en gooi er andere DJs in! Moet vast wel te doen zijn.
Er zijn nu eigenlijk nog 3 mogelijkheden.

1: Het word nog voor kerstavond afgelast.
2: Ze mogen eten
3: er komen andere DJs
pi_207163091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:05 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat doe jij hier, alleen maar mij afzeiken? Ga lekker naar VBL joh kneus. Je bent hier de hele week nog niet geweest.
Rustig maar knul.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:07:48 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207163101
... man man man mensen die hier een complot in zien, echt doe iets met je leven, sorry _O- Lekker sfeer verpesten hier voor die paar mensen die er nog wel zin in hebben.
pi_207163104
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:06 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
Die Rob vind ik echt de minste uitstraling hebben van alle 3 de DJs dit jaar :') Inderdaad. Pak het dan even door en gooi er andere DJs in! Moet vast wel te doen zijn.
Er zijn nu eigenlijk nog 3 mogelijkheden.

1: Het word nog voor kerstavond afgelast.
2: Ze mogen eten
3: er komen andere DJs
Ik stem voor 3, maar zou ook niet weten wie precies van 3FM _O-
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 20 december 2022 @ 20:08:10 #235
213457 engine
pi_207163111
Krijg langzaam het idee dat er geen tussenstand komt vanavond.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207163121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:07 schreef Evenstar het volgende:
... man man man mensen die hier een complot in zien, echt doe iets met je leven, sorry _O- Lekker sfeer verpesten hier voor die paar mensen die er nog wel zin in hebben.
Wat heeft dat nou met sfeer verpesten te maken. Ik post de hele tijd al normaal mee, maar dit komt wel iets te goed uit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:08:47 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207163122
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Krijg langzaam het idee dat er geen tussenstand komt vanavond.
Zou jammer zijn, maar lijkt er inderdaad wel op.
pi_207163130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:07 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik stem voor 3, maar zou ook niet weten wie precies van 3FM _O-
Het zou mooi zijn als ze nu uit pure wanhoop wat andere DJs laten komen.
Ze proberen er nog wat van te maken, dat is alleen maar mooi. Maar ik denk dat dit toch wel de doodsklap was voor deze editie hoor, eerlijk is eerlijk. Het was al niet veel, en het gaat hierdoor niet meer leuker worden ;( Zonde
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:09:32 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207163137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:08 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat heeft dat nou met sfeer verpesten te maken. Ik post de hele tijd al normaal mee, maar dit komt wel iets te goed uit.
Ja, dat Sophie al twee dagen uitziet alsof ze door een trein is aangereden en nu ook begint te hoesten is allemaal in scene gezet. Ze verdienen een oscar _O- Kom op zeg.
pi_207163145
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:05 schreef Vigilance het volgende:

[..]
Het is allemaal al niet veel deze editie. Van het charisma en uitgesproken karakter van de DJ's moet je het niet hebben. Van het massaal afwezige publiek ook niet en van de massale maatschappelijke aandacht ook niet.

Dan kunnen wat prominente gasten nog wat leuke dynamiek brengen, maar ook dat kan nu dus niet meer. Dan blijft er wel echt bar weinig over.

Vervang dan het hele DJ team door 3 andere DJ's. Die 3FM DJ's van heden zijn toch enorm inwisselbaar. Wie gaat er nu nog naar Rob huppeldepup zitten kijken die plaatjes draait 7 dagen lang? Dat is zo ver verwijderd van het originele SR van 2016 en daarvoor waar altijd spontane dingen gebeurden.
Nee het is niet veel. Maar 3FM heeft gewoon een hele matige groep aan radiomakers. En in het verleden is de standaard met bepaalde trio's natuurlijk ontzettend hoog gelegd.

Het zit hem vooral in het charme van de actie, en nog altijd is het wel leuk om dit een beetje te volgen.
pi_207163153
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:09 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
Het zou mooi zijn als ze nu uit pure wanhoop wat andere DJs laten komen.
Ze proberen er nog wat van te maken, dat is alleen maar mooi. Maar ik denk dat dit toch wel de doodsklap was voor deze editie hoor, eerlijk is eerlijk. Het was al niet veel, en het gaat hierdoor niet meer leuker worden ;( Zonde
Eens. Ik keek echt uit naar bepaalde gasten... Misschien dat ze buiten nog iets kunnen organiseren qua podium ofzo, maar het zal wel niet zo snel lukken.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 20 december 2022 @ 20:10:25 #242
213457 engine
pi_207163158
Het was al niet veel dus veel minder gaat het sowieso niet worden. Wie weet kunnen ze er een leuke draai aan geven :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:10:52 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207163165
Hopelijk kunnen ze toch iets met gasten op de zoom etc, hoeveel spijt zullen ze nu hebben dat er geen zoommuur is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:10:58 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207163167
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee het is niet veel. Maar 3FM heeft gewoon een hele matige groep aan radiomakers. En in het verleden is de standaard met bepaalde trio's natuurlijk ontzettend hoog gelegd.

Het zit hem vooral in het charme van de actie, en nog altijd is het wel leuk om dit een beetje te volgen.
Ik ben het eens met @DombohetOlifantje1 ... nou dan is het wel een unieke situatie hoor :D zegt wat over al het gezeik van de rest _O-

*O* *;
pi_207163175
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef PS. het volgende:

[..]
Eens. Ik keek echt uit naar bepaalde gasten... Misschien dat ze buiten nog iets kunnen organiseren qua podium ofzo, maar het zal wel niet zo snel lukken.
Ben er bang voor dat we het hiermee moeten doen. Nou is de muziek leuk en zijn sommige mensen hun verhaaltjes leuk én Sophie is een leuke meid. Maar als we het daar van moeten hebben + de dansende mensen buiten mweh..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2022 @ 20:11:24 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207163179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen ze toch iets met gasten op de zoom etc, hoeveel spijt zullen ze nu hebben dat er geen zoommuur is
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
pi_207163184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:09 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, dat Sophie al twee dagen uitziet alsof ze door een trein is aangereden en nu ook begint te hoesten is allemaal in scene gezet. Ze verdienen een oscar _O- Kom op zeg.
Sophie ziet er eerlijk gezegd altijd een beetje uit als een wrak, prima meid hoor, en goede DJ ook, maar dit kan ze gewoon niet zo goed.

Rob valt me trouwens ook gewoon tegen. Die weet normaal wel een stuk meer sfeer te maken.
pi_207163187
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen ze toch iets met gasten op de zoom etc, hoeveel spijt zullen ze nu hebben dat er geen zoommuur is
Misschien gaan ze er nog iets mee proberen last minute!
pi_207163191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:10 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik ben het eens met @:DombohetOlifantje1 ... nou dan is het wel een unieke situatie hoor :D zegt wat over al het gezeik van de rest _O-

*O* *;
Dat Kerstgevoel doet soms gekke dingen
pi_207163193
Nu ook geen cameramensen meer binnen natuurlijk ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')