Ik zie helaas weinig aanknopingspunten voor een heel goede tweede seizoenshelft. Het is nogal een zooitje.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat vol optimisme het nieuwe jaar in zie ik
Ik denk dat je niet zo ver weg van aardig voetballen zit, of dat gaat kloppen weet ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zie helaas weinig aanknopingspunten voor een heel goede tweede seizoenshelft. Het is nogal een zooitje.
Ons speelschema is wel echt een stuk lastiger.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo ver weg van aardig voetballen zit, of dat gaat kloppen weet ik niet.
Ondertussen is PSV z'n beste speler kwijt en Feyenoord z'n beste verdediger dus we kunnen niet zeggen dat de concurrenten er beter op geworden zijn.
Uiteindelijk speel je tegen iedereen 2 keer.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ons speelschema is wel echt een stuk lastiger.
de rotte appel is weg!quote:Op donderdag 29 december 2022 16:50 schreef Scorpie het volgende:
Welgeteld 0 progressie geboekt ten opzichte van 6 weken geleden.
Lekker man.
de rutte-bedreiger. Helemaal ontspoort die gastquote:Op donderdag 29 december 2022 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bryan Roy god.Wat een rare snuiter is dat geworden zeg.
Die "interviewer" maakt ook indruk. Prima Jiskefet-typetje wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bryan Roy god.Wat een rare snuiter is dat geworden zeg.
Sven-Ake Hulleman. Geen kwaaie, wel een beetje lijp.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die "interviewer" maakt ook indruk. Prima Jiskefet-typetje wel.
Het is me wat meitquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:29 schreef De_Pel het volgende:
Komen jullie goed weg. Na 2/3e van de selectie al te hebben vervangen nu ook al weer 2 van de basisspelers die er al wel langer dan een half jaar zitten maanden out.
Wie weet hebben jullie zowaar nog een kansje, ondanks waterhoofd.
Lastig. In mijn hoofd riep ik direct Danny Blind. Maar toen dacht ik die speelde in een andere tijd met een andere spelopvatting waar hij heerlijk kon inschuiven de hele tijd. Als ik dan bedenk dat Daley daar had gestaan in die rol, dan was dat ook op zijn lijf geschreven denk ik. Dus kan niet kiezen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie was er eigenlijk de betere voetballer? Danny of Daley?
Als je het allemaal zo vergelijkt best wel vergelijkbare carrières gehad toch? Danny de Champions League gewonnen maar Daley veel meer interlands. (wel weer in een tijd dat Oranje veel minder kwaliteit tot de beschikking had)
Klein wonder dat ze nog voorstaan. 1-1 was realistischer geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:34 schreef StevenHyde het volgende:
Om 12.00 hier live een oefenpot tegen Telstar: https://www.ajax.nl/artik(...)elstar-live-te-zien/
De opstelling van Ajax voor het duel met Telstar: Pasveer; Rensch, Timber, Bassey, Wijndal; Álvarez, Fitz-Jim, Klaassen; Kudus, Lucca, Tadic.
Hoopgevend dat hij Kudus als rechtsbuiten probeert iig.
Vind het ergens wel grappig dat vader en zoon ongeveer even goed zijn geweest, vaak zie je dat een van de twee de ander ruimschoots overvleugelt. (Broertjes Koeman beter dan hun vader, Cruijff veel beter dan zijn zoon)quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lastig. In mijn hoofd riep ik direct Danny Blind. Maar toen dacht ik die speelde in een andere tijd met een andere spelopvatting waar hij heerlijk kon inschuiven de hele tijd. Als ik dan bedenk dat Daley daar had gestaan in die rol, dan was dat ook op zijn lijf geschreven denk ik. Dus kan niet kiezen.
Ontlopen elkaar niet veel qua kwaliteit, beiden een een goed spelinzicht, Daley een wat betere passer en trap in het algemeen, bij Danny was het meer van alleen het kortere werk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lastig. In mijn hoofd riep ik direct Danny Blind. Maar toen dacht ik die speelde in een andere tijd met een andere spelopvatting waar hij heerlijk kon inschuiven de hele tijd. Als ik dan bedenk dat Daley daar had gestaan in die rol, dan was dat ook op zijn lijf geschreven denk ik. Dus kan niet kiezen.
Heerlijke schuiver met links!quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:40 schreef LethalNinja het volgende:
stil hier...
weinig die een prachtig doelpunt van brobbeast hebben gezien i guess
Ik zie toch liever Lucca op links, Kudus in de spits en Tadic op rechts. Dat had tactisch meesterbrein Schreuder toch maar goed gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:40 schreef LethalNinja het volgende:
stil hier...
weinig die een prachtig doelpunt van brobbeast hebben gezien i guess
Dit is een grap toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Lucca op links, Kudus in de spits en Tadic op rechts. Dat had tactisch meesterbrein Schreuder toch maar goed gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |