Lang leve Co Adriaansequote:Op woensdag 28 december 2022 10:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lekker met Lambiekje de verdediging vormen, wat kon er nou misgaan
Een daar van is al uitgeleend simpelequote:Op woensdag 28 december 2022 10:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Deze strijd tussen leven en dood gaat tussen kip piri piri en Mallejan. Ik zet mijn geld op Mallejan.
Nooit van terughalen gehoord kneusjequote:Op woensdag 28 december 2022 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een daar van is al uitgeleend simpele
Het is Mallejan en niet Mellejanquote:Op woensdag 28 december 2022 10:56 schreef Intint het volgende:
[..]
Mijn 6-jarige neefje met down wil dat ik even doorgeeft dat hij kip piri piri en Mellejan erg grappig vindt.
Ja dat gaan ze echt doen terwijl ze hem net uitgeleend hebben.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Nooit van terughalen gehoord kneusje
Die Magallan is er er toch ook niet meer, tenminste hij was niet mee op trainingskamp.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze echt doen terwijl ze hem net uitgeleend hebben.
Nee maar met Kaplan er lang uit en Blind weg mis je wel 2 potentiele cv's.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:53 schreef PicoMMP het volgende:
Timber-Bassey centrum of mis ik iets?
Geen idee maar acht die kans vrij groot.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Magallan is er er toch ook niet meer, tenminste hij was niet mee op trainingskamp.
Ik dacht dat Kaplan alweer fit was, maar ik zie inderdaad dat hij weer een tijdje weg is.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar met Kaplan er lang uit en Blind weg mis je wel 2 potentiele cv's.
die Kaplan komt nooit meer goedquote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kaplan alweer fit was, maar ik zie inderdaad dat hij weer een tijdje weg is.
Neem aan dat er wel budget voor een verdediger is nu Blind weg is en Kudus en Alvarez waarschijnlijk vertrekken.
Graag op 22 januariquote:Op woensdag 28 december 2022 19:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog één mispeer op het veld en alles en iedereen keert zich tegen Schreuder en de leiding. Dit kan alleen maar fout gaan.
Ik denk dat Kudus mocht hij vertrekken voor dezelfde prijs gaat als Gakpo.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Wel weer geinig dat de PSV-supporters op social media etc weer lekker klagen dat Antony 100 mio opleverde en Gakpo net de helft
Dan lach ik me echt kapotquote:Op donderdag 29 december 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Kudus mocht hij vertrekken voor dezelfde prijs gaat als Gakpo.
Gapko is enorm overgewaardeerd die 50 miljoen is veel te duur en de absolute hoofdprijs voor ze.quote:Op donderdag 29 december 2022 09:40 schreef Black-Death het volgende:
Wel weer geinig dat de PSV-supporters op social media etc weer lekker klagen dat Antony 100 mio opleverde en Gakpo net de helft
Je gaat vol optimisme het nieuwe jaar in zie ikquote:Op donderdag 29 december 2022 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Antony flopt daar enorm en ik denk dat Gakpo bij Liverpool ook niet gaat slagen. Een hoop geld door die clubs verkwanseld, maar goed dat het naar de eredivisie gaat.
Kudus zal wel voor ongeveer 40 miljoen gaan en Alvarez ook. Ben wel benieuwd naar de transferperiode. Welke nieuwe keeper? Komt Ziyech? Verdedigers?
Ondertussen zullen we wel punten verliezen tegen NEC, Twente en/of Feyenoord en zitten we vanaf februari met Heitinga als coach. Uiteindelijk worden we derde.
Of ik vrolijk word van Heitinga als coach weet ik niet, maar niets is erger dan Alienhoofd.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Antony flopt daar enorm en ik denk dat Gakpo bij Liverpool ook niet gaat slagen. Een hoop geld door die clubs verkwanseld, maar goed dat het naar de eredivisie gaat.
Kudus zal wel voor ongeveer 40 miljoen gaan en Alvarez ook. Ben wel benieuwd naar de transferperiode. Welke nieuwe keeper? Komt Ziyech? Verdedigers?
Ondertussen zullen we wel punten verliezen tegen NEC, Twente en/of Feyenoord en zitten we vanaf februari met Heitinga als coach. Uiteindelijk worden we derde.
We merken snel genoeg of hij het wel voor elkaar krijgt, uiteindelijk is de kansen creeer kant gewoon in orde, het gaat om de kansen weggeven kant.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Of ik vrolijk word van Heitinga als coach weet ik niet, maar niets is erger dan Alienhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |