abonnement Unibet Coolblue
pi_207169952
Vandaag en vrijdag nog een dag werken en dan ben ik tussen kerst en oud en nieuw vrij! :D
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 11:36:00 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_207171041
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 21 december 2022 @ 11:46:11 #128
39237 crew  H_T
2733
pi_207171177
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207171319
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_207171343
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 12:28:55 #131
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_207171653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:46 schreef H_T het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja dat dus.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_207171854
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 12:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Nouja dat dus.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 13:08:48 #133
375570 crew  Cyan9
pi_207172050
Goedemorgen w/

Ik ben verrassend uitgerust voor iemand die om 12 uur 's nachts besloot om Avengers: Infinity Wars en Endgame back to back te kijken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 13:09:21 #134
375570 crew  Cyan9
pi_207172054
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_207172089
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2022 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen w/

Ik ben verrassend uitgerust voor iemand die om 12 uur 's nachts besloot om Avengers: Infinity Wars en Endgame back to back te kijken.
Vrij vandaag?
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 13:14:34 #136
375570 crew  Cyan9
pi_207172095
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 13:13 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Vrij vandaag?
Zeker, anders ga ik niet tot kwart over 5 opblijven. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_207172104
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207172882
tv/internet installateur komt vandaag niet langs, dus zit ik een dag langer vast aan een duurder abonnement.

ps: Silke ligt tevreden op mijn schoot
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 21 december 2022 @ 15:19:02 #139
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207173713
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 12:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 21 december 2022 @ 15:21:20 #140
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207173747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
tv/internet installateur komt vandaag niet langs, dus zit ik een dag langer vast aan een duurder abonnement.

ps: Silke ligt tevreden op mijn schoot
Luuc ligt naast mij op de bank te pitten :D O+

Ik heb nog behoorlijk veel gewerkt vandaag. Tussendoor nog even de kerstboodschappen gehaald. Helaas niet naar de sportschool want ik heb een zere elleboog, een of andere aanhechting voelt overbelast.

En verder voel ik me niet zo goed, ik moet morgen naar de tandarts voor controle en mijn extreme angsten spelen zoals altijd weer op. Volgens mij kom ik daar echt nooit vanaf. Zucht. /einde klaagzang
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_207173962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:

[..]
Luuc ligt naast mij op de bank te pitten :D O+

Ik heb nog behoorlijk veel gewerkt vandaag. Tussendoor nog even de kerstboodschappen gehaald. Helaas niet naar de sportschool want ik heb een zere elleboog, een of andere aanhechting voelt overbelast.

En verder voel ik me niet zo goed, ik moet morgen naar de tandarts voor controle en mijn extreme angsten spelen zoals altijd weer op. Volgens mij kom ik daar echt nooit vanaf. Zucht. /einde klaagzang
Het positieve is dat een tandartsbezoek zo voorbij is
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 21 december 2022 @ 15:37:24 #142
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207173990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het positieve is dat een tandartsbezoek zo voorbij is
Klopt Rationeel gezien weet ik dat mijn angsten buitenproportioneel zijn en dat het nergens op slaat om zó bang te zijn, maar ik blijf die angst houden :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_207174026
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:37 schreef Arizona het volgende:

[..]
Klopt Rationeel gezien weet ik dat mijn angsten buitenproportioneel zijn en dat het nergens op slaat om zó bang te zijn, maar ik blijf die angst houden :')
Ik had dat begin deze maand toen ik op SEH lag. Meestal als ik op de SEH ben, dan word ik opgenomen in het ziekenhuis. Dus die angst voor een dokter of tandarts is begrijpelijk :*

Ik was gisteren beetje angstig voor de afspraak orthodontist vanwege een beugel een maand niet in heb gehad. Nu moet ik de huidige een week langer in mijn mond doen voordat ik met de volgende mag beginnen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 21 december 2022 @ 15:43:02 #144
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207174071
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had dat begin deze maand toen ik op SEH lag. Meestal als ik op de SEH ben, dan word ik opgenomen in het ziekenhuis.
Nou, dat je bang bent op de SEH vind ik een stuk logischer dan zo bang te zijn voor de tandarts hoor :o
Op de SEH kom je alleen als er echt al wat aan de hand is.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter woensdag 21 december 2022 @ 15:50:42 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_207174188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:37 schreef Arizona het volgende:

[..]
Klopt Rationeel gezien weet ik dat mijn angsten buitenproportioneel zijn en dat het nergens op slaat om zó bang te zijn, maar ik blijf die angst houden :')
Ik wil me nergens mee bemoeien (toch doe ik het) maar heb je hier al ooit professionele hulp voor gezocht? Wat ik uit je posts hier opmaak ben je er zo vaak mee bezig en slokt het zo veel energie van je. Dat werkt alleen maar averechts, daar kan je ook al flink wat weerstand op inleveren.
(Ik ben zelf angstig ingesteld dus weet hoe het voelt maar bij jou is het naar mijn gevoel nog zo veel sterker en ik heb het beste met je voor maar als je zoiets hebt van hou je muil Cee dan hou ik m’n muil).
  woensdag 21 december 2022 @ 15:57:33 #146
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207174279
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien (toch doe ik het) maar heb je hier al ooit professionele hulp voor gezocht? Wat ik uit je posts hier opmaakt ben je er echt heel veel mee bezig en slokt het zo veel energie van je. Dat werkt alleen maar averechts, daar kan je ook al flink wat weerstand op inleveren.
(Ik ben zelf angstig ingesteld dus weet hoe het voelt maar bij jou is het naar mijn gevoel nog zo veel sterker en ik heb het beste met je voor maar als je zoiets hebt van hou je muil Cee dan hou ik m’n muil).
Zeker mag je je ermee bemoeien, want ik post erover :)
Ik ben gediagnosticeerd met hypochondrie en daarvoor ook onder behandeling geweest :) En dat heeft me, samen met mindfulness, erg geholpen met mijn andere gezondheidsangsten. Wat dat betreft gaat het het laatste jaar heel goed met me. Ik denk niet meer bij ieder plekje, vlekje, bultje of pijntje dat ik een dodelijke ziekte heb.

Alleen die tandarts, dat blijft gewoon een ding :') . Alhoewel zelfs dáár wel wat verbetering in zit, want de extreme angst begon pas vandaag, terwijl dat eerder al wel een zeker een week van tevoren het geval kon zijn :P .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_207174548
@ijs_beer wat balen joh! Maar er komt vast wel weer wat anders op je pad! Ja ik weet het daar heb je nu even niets aan maar echt het komt goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door summer52 op 21-12-2022 16:37:39 ]
pi_207174690
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat denk je toch ook.. dat hadden ze meteen wel kunnen weten. Heel jammer!
pi_207174700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 12:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo’n reden geven na zoveel moeite word je toch ook woest van. |:(
  ESF Reporter woensdag 21 december 2022 @ 16:37:51 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_207174770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:57 schreef Arizona het volgende:

[..]
Zeker mag je je ermee bemoeien, want ik post erover :)
Ik ben gediagnosticeerd met hypochondrie en daarvoor ook onder behandeling geweest :) En dat heeft me, samen met mindfulness, erg geholpen met mijn andere gezondheidsangsten. Wat dat betreft gaat het het laatste jaar heel goed met me. Ik denk niet meer bij ieder plekje, vlekje, bultje of pijntje dat ik een dodelijke ziekte heb.

Alleen die tandarts, dat blijft gewoon een ding :') . Alhoewel zelfs dáár wel wat verbetering in zit, want de extreme angst begon pas vandaag, terwijl dat eerder al wel een zeker een week van tevoren het geval kon zijn :P .
Heel herkenbaar! Als ik een tandartsbezoek in het vooruitzicht heb dan kan ik soms niet ‘na die datum’ denken, dus niet verheugen op iets dat erna komt. Dan voelt dat tandartsbezoek als een blokkade. Waar ik wel of niet voorbij kom. Naar mijn gevoel niet.

Goed dat je destijds hulp hebt gezocht en dat het ook helpt! Hopelijk ga je er ooit helemaal vanaf komen, of wordt het in elk geval steeds een stukje lichter, die spanning.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')