Brandstof boeit niet bij lease, bijtelling welquote:Op maandag 19 december 2022 17:41 schreef Symphonic het volgende:
Blijft lastig en het blijft ook een kwestie van smaak.
Beide auto’s hebben pluspunten. Automaat rijdt erg fijn, maar ben geen fan van Ford.
Ik vond de paar dagen dat ik een (huur) Peugeot 2008 had ook erg prettig. Vond het een fijne comfortabele auto.
Automaat verbruikt ook meer brandstof. Voor nu zou mijn voorkeur naar de Peugeot uitgaanop dit moment.
Heb inderdaad proefrit aangevraagd.quote:Op maandag 19 december 2022 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Brandstof boeit niet bij lease, bijtelling wel
TS: hoe lang is de periode van tijdelijke lease?
Paar weken? Lekker Boeien
Paar maanden? Even een proefrit in beide en de bijtelling mee nemen in je besluit
Langer? Dan een betere proefrit maken
Dan heb jij je antwoord denk ik wel, qua lease bijtelling zal het een paar tientjes schelen denk ik Max, gewoon kiezen wat bij jou situatie past en het lekkerste rijdquote:Op maandag 19 december 2022 18:19 schreef doenskie het volgende:
[..]
Heb inderdaad proefrit aangevraagd.
In april mag ik al wat nieuws bestellen maar denk dat de levertijd best een jaar of langer kan zijn (want wil wss een i4 of iets dergelijks bestellen en die levertijden zijn enorm op populaire elektrische auto's)
scheelt weinig idd, 30k versus 32k pak 'm beetquote:Op maandag 19 december 2022 18:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dan heb jij je antwoord denk ik wel, qua lease bijtelling zal het een paar tientjes schelen denk ik Max, gewoon kiezen wat bij jou situatie past en het lekkerste rijd
Als je overweegt om een i4 te bestellen dan zal de bijtelling van zowel de Peugeot als de Ford sowieso geen issue zijn lijkt me. Dan hoef je alleen af te wegen welke comfortabeler is voor de tijd dat je ermee moet doen.quote:Op maandag 19 december 2022 18:34 schreef doenskie het volgende:
scheelt weinig idd, 30k versus 32k pak 'm beet
Het één is een SUV, de ander is een station. Lijkt mij toch wel flink anders. Heb je niet intuïtief een voorkeur voor het een of het ander?quote:Op maandag 19 december 2022 18:34 schreef doenskie het volgende:
[..]
scheelt weinig idd, 30k versus 32k pak 'm beet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |