Een van de weinige lekkere karamelsnoepjes. Karamel is heel lekker maar niet als hard snoepje.quote:
Lijkt mij ook. Mogelijk ga ik eens keer makenquote:Op zondag 8 januari 2023 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die tarte tatin van Mercedes lijkt me erg lekker.
Is dat niet de teckel van Jannie? Of heet haar poes ook zo?quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2023 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had Mercedes als meester bakker verwacht
Was het geen katachtige teckel?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet de teckel van Jannie? Of heet haar poes ook zo?
Zou idd kunnen.quote:
SPOILER: De afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 8 januari 2023 21:26 schreef H_T het volgende:
Haar man had er vanaf week 1 al geen vertrouwen in.SPOILER: De afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dat had echt met de smaken te maken en ik vond die van Zineb bij de technische echt dicht tegen de onderkant zitten. Mercedes leek me constanter.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |