Dat lijkt me beterquote:Op zondag 18 december 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou dan laat ik het compliment aan jou mooi achterwege.
Bij dit concert werd hij niet geïnterviewd, zijn zoontje bracht wel bloemen op het eind en er waren ook andere artiesten, zoals Paskal Jakobsen, Little Train en Sanne Wallis de Vries.quote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar want ik heb het eerder gezien. Met zijn zoontje en ook interviews met hemzelf en zijn vrouw
Lekker danquote:Op zondag 18 december 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
*zucht* ik gedraag me wel gewoon weer.
Kijk zo zie ik het graagquote:
Voor lief moet je niet bij mij zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar ... maar ... ik hou veel meer van lief
Dus kies je een schattig muisje als usericon. Mods, mag ik een klacht indienen wegens misleiding?quote:Op zondag 18 december 2022 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor lief moet je niet bij mij zijn.
Wat is er schattig aan?quote:Op zondag 18 december 2022 21:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus kies je een schattig muisje als usericon. Mods, mag ik een klacht indienen wegens misleiding?
quote:
Nou ja is je ui een game ofzo?quote:
Oh dat is een andere user Iniminimuisquote:Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zie er nou eenmaal altijd dit in.
[ afbeelding ]
Nee mijn UI is een visuele weergave van iemand die altijd vecht, erg sterk is, maar soms tegen dingen aanloopt waardoor zelfs hij door zijn knieën moet.quote:
Nou dan heb je er voor gekozen. Ik vind dat wel coolquote:Op zondag 18 december 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee mijn UI is een visuele weergave van iemand die altijd vecht, erg sterk is, maar soms tegen dingen aanloopt waardoor zelfs hij door zijn knieën moet.
Dankjewel.quote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je er voor gekozen. Ik vind dat wel cool
Graag gedaan.quote:
Heftig en mooiquote:
Thanks. Ik wil hem heel graag als tattoo (ik heb nog geen tattoos) maar ik begreep dat er een probleem was met kleuren, in de zin van dat niet alles meer mag wettelijk.quote:
Ik heb een kleine tatoo.quote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Thanks. Ik wil hem heel graag als tattoo (ik heb nog geen tattoos) maar ik begreep dat er een probleem was met kleuren, in de zin van dat niet alles meer mag wettelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |