Best leuk programma.quote:
Op npo 1 zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog niet begonnen toch. Ik zie dat meestal op fok als het bovenin mijn myat staat
Ja hoor er wel veel over. Maar er is meestal wat anders wat ik kijk. Zo vond ik de boerderij van Raven ook een geweldig programma.quote:
Oh vandaag dusquote:
Jawel, nu de eerste aflevering van het seizoen bezigquote:Op zondag 18 december 2022 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog niet begonnen toch. Ik zie dat meestal op fok als het bovenin mijn myat staat
Ik ben bezopenquote:Op zondag 18 december 2022 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel, nu de eerste aflevering van het seizoen bezig
Gelukkig kan je nog terug kijken.quote:
Ik hoef niks morgen dusquote:Op zondag 18 december 2022 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha hopelijk morgen geen katertje
Ja bedoelde ik ook. Wist niet wat hhb was 😳quote:Op zondag 18 december 2022 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh sorry dacht dat je de afkorting bedoelde
Ik ben het heel vaak met mezelf oneens hoor, maar goed ik weet wie het zegtquote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Niemand die ooit tegen je in gaat
Ja maar dat mag ik niet van @Dottekequote:Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat recalcitrant is juist leuk. Dat mis ik
Gelukkig heb je je zelf 😛quote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies, maar als er niemand is dan is het wat eenzaam he haha.
Ik ben er...wat moet ik doenquote:Op zondag 18 december 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook blijven slapen?
R0T doet niet mee
quote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat mag ik niet van @:Dotteke
Mee kletsen Hey Rot29quote:
Hoef je niet voor te blozenquote:Op zondag 18 december 2022 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook. Wist niet wat hhb was 😳
Je kan dan ook weer niet ALLES met jezelf he .... (ik besef dat ik hiermee een mega voorzet maak)quote:
Geen idee, dit was zijn afscheidsconcert, maar het was dus nog maar een klein stukje. Ik werd er wel een beetje triestig van.quote:Op zondag 18 december 2022 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch een herhaling? Ik heb ook een CD van Rob
Je moet jezelf nooit te serieus nemenquote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak met mezelf oneens hoor, maar goed ik weet wie het zegt
Kon ik mezelf maar eens serieus nemen...quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet jezelf nooit te serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |