Ik vind het heel erg voor je dat je kat dood is gegaan marioquote:Op donderdag 22 december 2022 19:04 schreef mario390 het volgende:
kutweek, katze dood
kutsfeer op fok
Mario doe maar hier. Hier mag je over alles praten in de cos alleen over de streamsquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
Verdrietig dat je kat is overleden Mario
[ afbeelding ]
Ja begrijpelijk...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
is moelijk vor gewehnen an dat niemand wacht en miaut
als ik naar huis kom
Over jou `kerst en hoe wij hier kerst vieren dat is niet op de streams\quote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
trotzdem je heeft niet veel vingerspitzenngevoel
verwijdeer je elke post van me![]()
ik had het over kerst
Ja dat snap ik dikkequote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
als ik naar huis kom
awww wat verdrietig, rot voor jequote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
als ik naar huis kom
Ja kut Mario maar wel een mooie leeftijd. En heeft een mooi leven gehadquote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
als ik naar huis kom
Dat is het kutte aan huisdieren. Je moet er afstand van doen. Het is altijd verdrietig.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
en ik heb zeer weinig fotos
om dat je dat niet erder denkt , om dat zij elke dag daar
is maar dann niet meer
Je hebt haar in je hartquote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
is maar dann niet meer
niet alleen met huisdieren helaasquote:Op donderdag 22 december 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het kutte aan huisdieren. Je moet er afstand van doen. Het is altijd verdrietig.
Ik vond die foto van gisteren wel mooiquote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
is maar dann niet meer
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
heb nur deze foto, dat ärgert me echt
en sonst wat hier op fok is maar de vind ik
niee mehr
Ik jank al bij de intromuziekquote:Op donderdag 22 december 2022 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, al vind ik all you neef is love niet zoveel aan eerlijk gezegd.
quote:
wat liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |