Ga je BB volgen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel meer in de loods. De cos is ook vrij rustig daardoor. Ik vermoed maar zo als BB begint er niet veel meer naar ejvjl blijven kijken.
Ja dat kerst gedoe even lief zijn allemaal. Het komt wel weer goed gooi er een zooi drank in.quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel meer in de loods. De cos is ook vrij rustig daardoor. Ik vermoed maar zo als BB begint er niet veel meer naar ejvjl blijven kijken.
Ik va wel kijken. Zeker kijken wat het word. Laatste seizoen was inderdaaad een tegenvallertje.quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je BB volgen?
Ik heb er nog maar weinig zin in eigenlijk. Beetje afgeknapt op het laatste seizoen. Voor mijn gevoel gebeurd daar nog veel minder.
Ik dacht even gaat wat worden met een boze leila. Maar dat was ineens uit het niets opgelost.quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kerst gedoe even lief zijn allemaal. Het komt wel weer goed gooi er een zooi drank in.
Ik vind het teveel wat er inzit. Daarom mis je denk ik een heleboel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef engine het volgende:
Hier zitten sowieso al dubbel zoveel mensen als in dat BB huis ooit komen te zitten.
Ik denk dat eigenlijk niet, als je eenmaal aan een rls begint stop je daar niet zomaar mee, je wil toch weten hoe het verder gaat en BB duurt maar 3 maanden.quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Maar dat worden er steeds minderquote:Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het teveel wat er inzit. Daarom mis je denk ik een heleboel.
Ja zo is er altijd wat. Bij BB zitten er na 6 weken minder dan 10 en gebeurd er voornamelijk helemaal niks meer. Dan geef mij maar dit. Ik heb vorig jaar echt maar met heel veel moeite het einde gehaald terwijl deze show nu al langer loopt en ik kijk nog steeds best veel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het teveel wat er inzit. Daarom mis je denk ik een heleboel.
Zo snel als het ging. Zo langzaam gaat. Het nu 🤣🤣🤣🤣quote:
Ik hoop op een eliminatie deze weekquote:Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo snel als het ging. Zo langzaam gaat. Het nu 🤣🤣🤣🤣
We gaan het zien. Is er deze maand al een geweest toch?quote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop op een eliminatie deze week
Yep! Madeleine, en Djedi wil de 23e weg, dus heb een hard hoofd in een eliminatie.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Is er deze maand al een geweest toch?
Moet nog zien of djedi echt weg gaat.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Madeleine, en Djedi wil de 23e weg, dus heb een hard hoofd in een eliminatie.
Maar een mens mag hopen.
Ik verwacht er nog eentje voordat Isaac manager af is. Elke manager overleeft één eliminatie is schijnbaar een regel. Maar denk na nieuwjaar pas.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Madeleine, en Djedi wil de 23e weg, dus heb een hard hoofd in een eliminatie.
Maar een mens mag hopen.
O ja natuurlijk. Dat is meestal zo.quote:Op zondag 18 december 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog eentje voordat Isaac manager af is. Elke manager overleeft één eliminatie is schijnbaar een regel. Maar denk na nieuwjaar pas.
Ja... of ze gaat een week aandacht vragen, 24 uur indienen en besluit dan "dapper" te blijvenquote:Op zondag 18 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet nog zien of djedi echt weg gaat.
Het zijn soms net fokkersquote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... of ze gaat een week aandacht vragen, 24 uur indienen en besluit dan "dapper" te blijven
Dat doe ik de rest van de dag al Deis! haha.quote:Op zondag 18 december 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hier ook in je eentje gaan zitten kletsen, maar dat is het ook niet echt hè
Arme jij 🤣quote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de dag al Deis! haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |