Als parner te snel of meteen ongetest wil overgaan tot seks zonder condoom.
Wat vinden jullie daarvan?, hoewel ik niet "heilig" ben is het voor mij toch een afknapper, zeker als voorganger meerdere parners heeft gehad.
Teminste dat zet je wel aan het denken, wat de kansen zijn dat hij/zij het toen ook "onveilig" deed
[Dit bericht is gewijzigd door Profesor op 08-02-2003 19:55]
quote:Yep, ik ook. Of anders wieberen. Alleen is 'Fuck you' misschien een wat ongelukkige woordkeuze...
Op zaterdag 8 februari 2003 19:56 schreef The_Wanderer het volgende:
Dan zeg ik, fuck you, alleen dan met condoom. Of je doet ff snel een paar testen bij de dokter en dan morgen maar krikken.
quote:Condooms klote ?? SOA of erger zoals HIV dat is pas klote !
Op zaterdag 8 februari 2003 20:15 schreef Aernout het volgende:
Daar praat je niet over, dat doe je gewoon!Condooms zijn klote.
Dan kun je je nog beter laten pijpen
quote:paniek alom
Op zaterdag 8 februari 2003 20:16 schreef made het volgende:[..]
Condooms klote ?? SOA of erger zoals HIV dat is pas klote !
quote:ow een paar jaar later voel je daar toch nix meer van
Op zaterdag 8 februari 2003 20:16 schreef made het volgende:[..]
Condooms klote ?? SOA of erger zoals HIV dat is pas klote !
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou haar meteen de deur wijzen. De kans dat ze aids heeft is immers erg groot en ik zou daar geen risico mee willen nemen!
Alleen de vraag al joh...........
Een condoom is een noodzakelijk kwaad, het is voor mij logisch het MET condoom te doen, een andere optie is er niet(behalve dan met vaste partner waar je zeker van kan zijn)
quote:Kans dat ze AIDS is kleiner dan de kans dat jij nog voor je 35e onder een vrachtwagen loopt.. Maar afgezien van dat zou ik het risico nooit willen lopen, want het zou maar in 1 keer raak zijn natuurlijk..
Op zaterdag 8 februari 2003 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou haar meteen de deur wijzen. De kans dat ze aids heeft is immers erg groot en ik zou daar geen risico mee willen nemen!
onveilige sex is the best...
quote:hier ga je van horen..
Op zondag 9 februari 2003 03:19 schreef stradostomie het volgende:
met aids heb je niet echt snel te maken als je hetro bent, "is mij gezecht door mijn dokter" een op de miljoen ofzo
quote:Die arts wil graag dure HIV medicijnen verkopen.
mmm zonder cobdoom is 100 keer beter, is mischien wel een vaag idee om het onveilig te doen maar wel 100 keer beter dus... met aids heb je niet echt snel te maken als je hetro bent, "is mij gezecht door mijn dokter" een op de miljoen ofzo, maar was wel een tijdje geleden....onveilige sex is the best...
quote:hij heb wel gelijk anders hoor
Op zondag 9 februari 2003 03:20 schreef akkermans het volgende:[..]
hier ga je van horen..
quote:
is mischien wel een vaag idee om het onveilig te doen maar wel 100 keer beter dus... met aids heb je niet echt snel te maken als je hetro bent, "is mij gezecht door mijn dokter" een op de miljoen ofzo, maar was wel een tijdje geleden....onveilige sex is the best...
quote:ergens heeft de natuurlijke selectie klaarblijkelijk gefaald in de afgelopen decennia
Op zondag 9 februari 2003 12:14 schreef David_Aames het volgende:[..]
hij heb wel gelijk anders hoor
Komt dat omdat toevallig alle moraalridders hier samenkomen, of is dit een verzameling van gefrustreerde mensen die het de hele tijd maar over sex wil hebben, en zichzelf afvraagt waarom ze zo gefrustreerd zijn?
Ik wil nogmaals benadrukken dat de kans op HIV (andere soa's even buiten beschouwing gelaten) bij een hetero ontzettend klein is, alhoewel het aantal besmettingen weer oploopt in Nederland. Maar om nou sex te weigeren als een meisje na een maand vraagt om het zonder te doen .... nee, dat niet.
quote:als jij een kans van ca. 1:5-10 een kleine kans vindt bij 'normale' onveilige coïtus tussen een normaal en HIV-geïnfecteerd persoon, dan droom maar lekker verder
Op zondag 9 februari 2003 17:52 schreef _o_ het volgende:
Ik wil nogmaals benadrukken dat de kans op HIV (andere soa's even buiten beschouwing gelaten) bij een hetero ontzettend klein is
quote:Terug naar de kansberekening jij; je vergeet dat de klans dat je überhaupt sex hebt met een HIV-geïnfecteerd persoon erg klein is.
Op zondag 9 februari 2003 18:01 schreef dr.dunno het volgende:[..]
als jij een kans van ca. 1:5-10 een kleine kans vindt bij 'normale' onveilige coïtus tussen een normaal en HIV-geïnfecteerd persoon, dan droom maar lekker verder
quote:Het meisje zou ik resoluut de deur wijzen.
Op zondag 9 februari 2003 17:52 schreef _o_ het volgende:
Grappig dat ik mensen die als de dood zijn voor soa's en hiv en weigeren om onveilige sex te hebben eigenlijk alleen maar op fok! tegenkom.Komt dat omdat toevallig alle moraalridders hier samenkomen, of is dit een verzameling van gefrustreerde mensen die het de hele tijd maar over sex wil hebben, en zichzelf afvraagt waarom ze zo gefrustreerd zijn?
Ik wil nogmaals benadrukken dat de kans op HIV (andere soa's even buiten beschouwing gelaten) bij een hetero ontzettend klein is, alhoewel het aantal besmettingen weer oploopt in Nederland. Maar om nou sex te weigeren als een meisje na een maand vraagt om het zonder te doen .... nee, dat niet.
quote:Ik zie een potentiële kanshebber voor een Darwin-Award
mmm zonder cobdoom is 100 keer beter, is mischien wel een vaag idee om het onveilig te doen maar wel 100 keer beter dus... met aids heb je niet echt snel te maken als je hetro bent, "is mij gezecht door mijn dokter" een op de miljoen ofzo, maar was wel een tijdje geleden....onveilige sex is the best...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |