Noppe, alleen in 1999 zie ik. Overigens Bim Bam een terechte nummer 1174 in de snob2000, had briljante nummers die Van Duin.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:38 schreef peaceman het volgende:
Op de eerste plek en 24 keer genoemdJeetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lyrics ook een beetje kinderlijk geschreven vind.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen die maar blijven stemmen op Mr. Brightside van The Killers terwijl Human een veel beter nummer is
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef peaceman het volgende:
Ook opvallend: Zowel Avond als Fix You zijn niet genoemd!
quote:
Ik vond dat wel een heel vreemde eend tussen Bram Tchaikovsky en the Comsat Angels....quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Noppe, alleen in 1999 zie ik. Overigens Bim Bam een terechte nummer 1174 in de snob2000, had briljante nummers die Van Duin.
De snoblijst vergt heel wat incasseringsvermogen qua afwisseling. Is de top2000 eentonige muziek bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een heel vreemde eend tussen Bram Tchaikovsky en the Comsat Angels....
Dit zijn de momenten om nog slaap te pakken, had meer van je verwachtquote:Op zaterdag 24 december 2022 07:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben veel te vroeg wakker. Zo hou ik natuurlijk nooit een week Top 2000 vol.
Dan blijven er nog 22 over die niet in de lijst staan, dus dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:35 schreef Cee het volgende:
Welke liedjes zal hij dit keer in de mix gooien? Ik denk in elk geval:
BohRap
Noodgeval
Don’t stop (Fleetwood Mac)
Multicolourquote:Op zaterdag 24 december 2022 08:35 schreef Cee het volgende:
Welke liedjes zal hij dit keer in de mix gooien? Ik denk in elk geval:
BohRap
Noodgeval
Don’t stop (Fleetwood Mac)
Gelachen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:32 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik snap het hoor. Zelf ook wakker gelegen. Ik bedoel, hét media hoogtepunt van het jaar, de opening van Bart Arens, wil je echt niet missen. De rest van die hele top (2000?) kan me verder gestolen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |