Das waar. Na de opening ga ik slapenquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:24 schreef asco het volgende:
[..]
Ja en als je dan een paar uurtjes luistert wordt het al gauw vroeg.
Als jij zoveel tijd over hebt, ga je gangquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We wilden net even de lijst plaat voor plaat doornemen.
Mancave uitmesten (wellicht stel ik dit uit)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb vanochtend nog last minute wat boodschappen gedaan. Net arretjescake gemaakt. Gegeten, ga zo stofzuigen en dan een stuk hardlopen en dan cadeaus inpakken en dan een serie kijken en dan weer wat eten en serie kijken en wachten op Saint Bart.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil zo nog wat kerstkaarten rond brengen in de buurt, mijn zwager komt vanavond eten en dit wordt dan de eerste van drie flinke maaltijden.
Vanavond kijken we met de Pippies Home Alone 2 (Go Trump) en daarna begin ik met drinken zodat ik een mild delier heb als Bart Arens ™ begint aan de grote Bart Arens ™ show.
Ik snap dat het vaak lastig is om hier onderuit te komen maar ik vraag me vaak af waarom mensen elkaar die verplichtingen aandoen. Sterkte in elk geval en we houden een plaatsje voor je bezet als je terugkomt!quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Vandaag kerstavond bij mijn vader en Cruella
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Vandaag kerstavond bij mijn vader en Cruella
Je kunt het vast terugluisteren!quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ga vanavond naar de nachtmis (ben niet katholiek, maar mijn vader wel) dus zal de veels te dramatische opening van Arens helaas moeten missen
Ook zin in! Zo veel beter dan de Tiesto (hier zijn ze het in Qatar niet mee eens) die morgenochtend komt. Hoop sowieso dat ik op tijd terug ben van de avondmis voor de mashup show van Bart...quote:
Je kan bij alle liedjes God vervangen door Bart. Dan ben je er toch een beetje bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ga vanavond naar de nachtmis (ben niet katholiek, maar mijn vader wel) dus zal de veels te dramatische opening van Arens helaas moeten missen
Ach ja je probeert toch een beetje contact te houden met je familie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat het vaak lastig is om hier onderuit te komen maar ik vraag me vaak af waarom mensen elkaar die verplichtingen aandoen. Sterkte in elk geval en we houden een plaatsje voor je bezet als je terugkomt!
Ze zou wel het liefst een bontmantel van onze hond maken jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is het zo erg?![]()
Dode puppies en alles?
Ik voel de spirit van 'waarom zou je dat remixen?' al in mijquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan bij alle liedjes God vervangen door Bart. Dan ben je er toch een beetje bij.
Ere zij Bart, in de mensen een welbehagen!
Werken werken werken, dan daarna bij vrienden wat eten. Als ik nog puf heb pak ik het begin van de lijst mee, anders wordt het pas morgen ochtend rond 09:00 dat ik startquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil zo nog wat kerstkaarten rond brengen in de buurt, mijn zwager komt vanavond eten en dit wordt dan de eerste van drie flinke maaltijden.
Vanavond kijken we met de Pippies Home Alone 2 (Go Trump) en daarna begin ik met drinken zodat ik een mild delier heb als Bart Arens ™ begint aan de grote Bart Arens ™ show.
Spoiler: alopio is de halve nacht op fok vannachtquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Werken werken werken, dan daarna bij vrienden wat eten. Als ik nog puf heb pak ik het begin van de lijst mee, anders wordt het pas morgen ochtend rond 09:00 dat ik start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |