En de jeugdfinale. Op de Grand Slam en het EK verloor hij met 100+ nipt van Van Gerwen/Smith.quote:
Typisch weer een slecht onderbouwde take van @Scorpion_17quote:Op zondag 18 december 2022 00:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de jeugdfinale. Op de Grand Slam en het EK verloor hij met 100+ nipt van Van Gerwen/Smith.
Verder alleen nog de PC-finals gespeeld.
Maar hij valt altijd tegen hoor!
Ik blijf erbij: Rock ligt er binnen 1 of 2 rondes uit. Hij had vandaag nauwelijks weerstand.quote:Op zondag 18 december 2022 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typisch weer een slecht onderbouwde take van @:scorpion_17
Als hij eruit gaat tegen Rydz die opeens 100 gaat smijten is dat ook geen schande natuurlijk. Of verliezen van Aspinallquote:Op zondag 18 december 2022 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: Rock ligt er binnen 1 of 2 rondes uit. Hij had vandaag nauwelijks weerstand.
100 kansen gehad zich te kwalificeren maar niet gepakt. T houdt een keer op (ook met zn tourcard wsl).quote:Op zondag 18 december 2022 00:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Veulenkamp is dit jaar geen toernooivulling maar studiovulling?
Gaat zn tourkaart hoogstwaarschijnlijk zelfs verliezenquote:Op zondag 18 december 2022 00:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Veulenkamp is dit jaar geen toernooivulling maar studiovulling?
Dimi die het heeft over "het vrouwtje" is een van de meeste cringy dingen dier er zijnquote:Op zondag 18 december 2022 00:28 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Even lekker bekken nou nou kan allemaal
Latersquote:Op zondag 18 december 2022 00:31 schreef Machielovic het volgende:
Ga toch maar slapen, succes diehards
Ik ben vooral benieuwd hoe laat de laatste WK-dartswedstrijd ooit eindigtquote:Op zondag 18 december 2022 00:31 schreef Machielovic het volgende:
Ga toch maar slapen, succes diehards
Dat zul je pas weten wanneer ze het WK ooit afschaffenquote:Op zondag 18 december 2022 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe laat de laatste WK-dartswedstrijd ooit eindigt
Ik heb begrepen dat jij die ging opsnorrenquote:Op zondag 18 december 2022 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Is de tussenstand van drt posts al bekend?
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Is de tussenstand van drt posts al bekend?
Denk je aan zelfmoord?quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk je aan zelfmoord?
We zijn er voor je.
Je kunt met ons geheel anoniem bellen en chatten.
Bel gratis 0800-0113
[..]
Nee.quote:Op zondag 18 december 2022 00:39 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, is bij jullie het geluid ook weggevallen?
nvm, mijn kat had de TV gemute.quote:Op zondag 18 december 2022 00:39 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, is bij jullie het geluid ook weggevallen?
Dus dat grensoverschrijdend gedrag was een smoes? Of is het allebei waar?quote:
Aan de vrouw van een crimineel gezetenquote:Op zondag 18 december 2022 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus dat grensoverschrijdend gedrag was een smoes? Of is het allebei waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |