Nee, gewoon alleen in de lunch. Dan eet ze. Mijn collega’s eten sowieso weinig op werk. Ik denk gewoon dat ze te weinig eet. Anders zoveel mogelijk uit haar buurtquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar ga je altijd in die stink lucht zitten? Ik vind het erg moeilijk.
Ga je wel in de WK finale posten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Qua geur weinig verschil. Stinkt als de pleuris.
Brabants dus Bourgondisch.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is dit de vrouwelijke Marcel Maijer?
Neen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ga je wel in de WK finale posten?
Neymar. Neymar. Neymar. Neymarrrrrrr.. Oh oh oh oh ohquote:
Wow. Dit is geil.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voordeel van paardrijden is dat je er wel een gigantische reet van krijgt
Dit geeft mij hoop op een woonkamer challengequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De stagiaires van Viaplay zijn zeer actief op Twitter aan het speuren
Kunnen we reporter @wimderon weer op pad sturenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit geeft mij hoop op een woonkamer challenge
De pizza bitterballen gaan NU de oven inquote:
Meer voor mannenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef DKUp het volgende:
Psychische hulp nodig voor de darters, allemaal anoniem.
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
Kap er maar mee!quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef Nober het volgende:
Heeft Wattimena al een dm gestuurd naar Menzies?
Ik lag vaak als een ster op de keukenvloer, stomdronken. Ik keek uren gewoon omhoog.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef DKUp het volgende:
Psychische hulp nodig voor de darters, allemaal anoniem.
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De pizza bitterballen gaan NU de oven in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |