Ga je doen danquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Josh Rock ga ik definitief niet halen
Ik verwacht een negendarter en mooi verslag van jullie
Maar ga je altijd in die stink lucht zitten? Ik vind het erg moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]Ik heb dat met een collega die altijd uit haar mond stinkt.
Zwijnen in een paardenstal?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.
Niet iedereen heeft viaplayquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Szura het volgende:
Uitstekende vraag aan permanent depressieve VdV
Moeniechchchzsquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe spreekt Jan Roelfs het uit? Poertela?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.
Geen hongerwinter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijke walgelijkheid. Op eoa manier heb ik nog twee frikandellen in de pan liggen.
Djogoe Portsjeela.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe spreekt Jan Roelfs het uit? Poertela?
Klinkt beter dan deze partijquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijke walgelijkheid. Op eoa manier heb ik nog twee frikandellen in de pan liggen.
Qua geur weinig verschil. Stinkt als de pleuris.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zwijnen in een paardenstal?
Stiekem jaloersquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeel van paardrijden is dat je er wel een gigantische reet van krijgtquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tenzij je haar aangeduwd hebt tussen het hooi totaal
cuck gedrag natuurlijk
Nee, gewoon alleen in de lunch. Dan eet ze. Mijn collega’s eten sowieso weinig op werk. Ik denk gewoon dat ze te weinig eet. Anders zoveel mogelijk uit haar buurtquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar ga je altijd in die stink lucht zitten? Ik vind het erg moeilijk.
Ga je wel in de WK finale posten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Qua geur weinig verschil. Stinkt als de pleuris.
Brabants dus Bourgondisch.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is dit de vrouwelijke Marcel Maijer?
Neen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ga je wel in de WK finale posten?
Neymar. Neymar. Neymar. Neymarrrrrrr.. Oh oh oh oh ohquote:
Wow. Dit is geil.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voordeel van paardrijden is dat je er wel een gigantische reet van krijgt
Dit geeft mij hoop op een woonkamer challengequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De stagiaires van Viaplay zijn zeer actief op Twitter aan het speuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |