Ooit van internet gehoord?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef SpaanseBloem het volgende:
Ik woon sinds een paar weken in Spanje en ben op zoek naar een manier om tv te kijken op een goedkope manier. Iemand die kan helpen?
quote:Op zondag 21 mei 2023 10:47 schreef HSG het volgende:
Waarom nog Nederlandse tv kijken. Naar de Spaanse tv kijken is een prima manier om je Spaans onder de knie te krijgen.
SpaanseBloek spreet uitstekend Spaans en laat mensen godverdomme gewoon lekker kijken naar wat ze willen zien!quote:
En hoe had ik dat kunnen weten dan?quote:Op maandag 22 mei 2023 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
SpaanseBloek spreet uitstekend Spaans en laat mensen godverdomme gewoon lekker kijken naar wat ze willen zien!
Is dat zo ja ? Heb namelijk een lat relatie en mijn vriend heeft geen kpn.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:13 schreef Dven het volgende:
De inloggegevens van een familielid gebruiken. Zo kijk ik al jaren probleemloos naar KPN.
😄quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:18 schreef Nober het volgende:
Verhuis naar Nederland, anders nog iets?
Volgens mij bestaat er zoiets als internet weet het niet zeker hoor maar heb het van horen zegge.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef SpaanseBloem het volgende:
Ik woon sinds een paar weken in Spanje en ben op zoek naar een manier om tv te kijken op een goedkope manier. Iemand die kan helpen?
Ja, dat is zo ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef fox_wild het volgende:
[..]
Is dat zo ja ? Heb namelijk een lat relatie en mijn vriend heeft geen kpn.
Via de website doet ie het nog wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:58 schreef Farenji het volgende:
Vroeger kon je in het buitenland iig voor de npo de app gebruiken icm een vpn. Maar nu met die nieuwe gare app lukt dat niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |