begint er al ijspegels te vormen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:38 schreef suzi1 het volgende:
mn haren zijn ook steeds ijskoud. dus mooi sjaal om mn kop
ik mis nog chipsquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:03 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan bakje roomijs kopen voor na
lekker manquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
zoveel drink ik niet, niet eens in twee dagen
Die gebruik ik alleen als ik echt een zware dag hebquote:
Valt wel mee een dagje dat het regent, tenminste hier welquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Volgende week 10+ en dan worden we helemaal weggespoeldGeef mij dan dit maar dan zonder gladheid
Hier tot volgend weekend 5-10 mm voorspeldquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Valt wel mee een dagje dat het regent, tenminste hier wel
mooi is dat hequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Lol het is hier 15.5 graden en ik vind het prima. Bij mutti 19.5 ging ik helemaal kapot zwetenBen helemaal aan de kou gewend
Hier ook als ik op buienradar kijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier tot volgend weekend 5-10 mm voorspeld
Viel mee toen ik naar Canarische Eilanden ging. Maar toen was het in NL ook wel rond de 10 gradenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ga een week op 20 graden zitten en je bent weer verpest, gaat zo snel
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:33 schreef Loveable het volgende:
En ik wilde nacho's met guacamole eten maar dat was over datum
Denk simpele pistache nootjesquote:
Zolang er geen schimmel in staat kun je het nog wel etenquote:
Stuur het wel op,mag jij het op etenquote:
Dat is misschien wel wat te lang jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
ik laat alleen die avocado's te lang liggen en dan is het vies bruin met draad
Zag er niet raar uit.. misschien toch eens proeven of nog goed isquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klinkt als de dag van gisteren
ik zou eten
ehuquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:00 schreef engine het volgende:
Ik ga nog curry maken zo maar is meer voor morgen
Die dingen zijn ook best lekkerquote:
Jupquote:
nee is van de toko, lijkt op rijstnoedels qua uiterlijk, maar dan doorzichtig. Rijstnoedels zijn binnen enkele ogenblikken beetgaar dit dus nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
je dacht laat ik is wat frietjes als noodles gebruiken?
kruidenthee, dus geen cafeïnequote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef suzi1 het volgende:
Wat is rooibos thee goed voor?
Geschikt voor jonge kinderen, zwangere vrouwen, ouderen.
Soort slakkenhuisquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
zoiets ja
ben zo blij dat ik ene jas niet heb afgegeven aan kringloop. ik woon er nu in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |