donequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:00 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno of @ een gastmod :-). Kan iemand in de OP zetten dat het bowlen van 14:00 tot 16:00 is?
En dat de kosten voor het bowlen gedekt zijn (daar is onze anonieme grote wensendonateur weer!) dus dat de enige aanvullende kosten drankjes en bitterballen zijn
Omdat ik maar onzinnige opvulling van het moderatieteam benquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet bowlen?
Ik kan sowieso niet, iets met werken en dat soort ongein, Schijnt dat mn huur niet met plakken wortels voldaan kan worden.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet, iets met werken en dat soort ongein, Schijnt dat mn huur niet met plakken wortels voldaan kan worden.
En je geldboom is doodgevroren afgelopen maand zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet, iets met werken en dat soort ongein, Schijnt dat mn huur niet met plakken wortels voldaan kan worden.
die heb ik leeggeplukt door twee sabbaticals te nemen in 3 jaar tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En je geldboom is doodgevroren afgelopen maand zeker?
goed bezig al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik leeggeplukt door twee sabbaticals te nemen in 3 jaar tijd
Ja dat vond ik ook welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
goed bezig al zeg ik het zelf
![]()
![]()
Ah fijn, topquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
20 januari of februari?
Want ik denk dat we pas betalen als we daar zijn. Dan hoeven wij ook pas te betalen.
Als je krap zit, kan ook iemand voor jou betalen he. We hebben echt veel mensen die dat juist graag doen zodat (ex)ontvangers zich nergens druk om hoeven te maken. Dat geldt dus ook voor jou.
Wow!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:00 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno of @ een gastmod :-). Kan iemand in de OP zetten dat het bowlen van 14:00 tot 16:00 is?
En dat de kosten voor het bowlen gedekt zijn (daar is onze anonieme grote wensendonateur weer!) dus dat de enige aanvullende kosten drankjes en bitterballen zijn
Ja hoor! Treinkaartjes van enkele ontvangers bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:25 schreef Takaiki het volgende:
Anonieme donateur
Maar is er dan nog sponsoring nodig?
Kwartiertje lopen. Eventueel kunnen we natuurlijk ook regelen dat mensen met een auto die nog plek hebben, mensen oppikken van het stationquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha topic gevonden zit dat bowling centrum bij station Apeldoorn in de buurt?
Topic gevonden. Ik doneer hierbij 10 all-inclusive kaartjesquote:
Superlief!quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Topic gevonden. Ik doneer hierbij 10 all-inclusive kaartjes
Gaan we doenquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Superlief!maar voor deze meet zitten we eigenlijk al vol qua donaties
.
Misschien een idee om het vast te houden tot de kerstpakkettenactie volgend jaar en dan een pakket te doneren?
En sterkte met je hernia! Hopelijk kunnen ze je er nog goed mee helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |