abonnement Unibet Coolblue
pi_207110286
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact


Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!





twitter


Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207110306
En weer een nieuw deel om vol te posten _O_
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 22:51:09 #3
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207110605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 22:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
En weer een nieuw deel om vol te posten _O_
Ik blijf erbij met dat WEF het allemaal wel geweldige acteurs zijn, behalve die Hariri dat is echt een psychopaat als je hem hoort praten. Maar WEF funded by who? WHO funded by who? maak het cirkeltje maar rond :) Ja het was voor onze gezondheid :P
Lach met een schone bips
pi_207111740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik blijf erbij met dat WEF het allemaal wel geweldige acteurs zijn, behalve die Hariri dat is echt een psychopaat als je hem hoort praten. Maar WEF funded by who? WHO funded by who? maak het cirkeltje maar rond :) Ja het was voor onze gezondheid :P
Ik denk dat we de mensen die achter het WEF/WHO/EU zitten nog niet kennen. In de schaduwen eigenlijk. In ieder geval figuren met een hoop macht en geld. Harari lijkt wel van de duivel bezeten of misschien is hij toch een reptiel? ;)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 00:47:37 #5
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207111760
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 00:44 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik denk dat we de mensen die achter het WEF/WHO/EU zitten nog niet kennen. In de schaduwen eigenlijk. In ieder geval figuren met een hoop macht en geld. Harari lijkt wel van de duivel bezeten of misschien is hij toch een reptiel? ;)
Nee Harari is gewoon echt gek... En moest lachen, over de duivel bezeten.. Harari is gewoon echt een psychopaat.
Lach met een schone bips
pi_207111792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee Harari is gewoon echt gek... En moest lachen, over de duivel bezeten.. Harari is gewoon echt een psychopaat.
en Rutte vind het een fantastische man |:( |:( |:(
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 00:53:32 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207111795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 00:52 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
en Rutte vind het een fantastische man |:( |:( |:(
Ja maar wij zijn dan ook nog steeds een gaaf landje :+
Lach met een schone bips
pi_207111844
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja maar wij zijn dan ook nog steeds een gaaf landje :+
Het word wel steeds meer een WEFlandje
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 01:04:57 #9
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207111846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 01:04 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Het word wel steeds meer een WEFlandje
Pfff gekkie :+
Lach met een schone bips
pi_207113843
Struikelde hierover. Stuitend voorbeeld van hoe hedendaags journalimse soms werkt. De top geeft de journalist een conclusie en het uitzoekwerk is slechts om dit te bevestigen.

twitter


Als je het draadje verder leest verteld ze (de journalist) dat haar agent probeert haar de tweets te laten vewijderen.

Goed te zien dat deze journalist nog weet wat haar taak is en bloodstelt wat bloodgesteld moet worden, i.p.v. clickbait artikelen te schrijven over mensen die het giftige naratief aan de kaak stellen.
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:18:19 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207114218
Viroloog Koopmans: we zijn slecht voorbereid op ‘ziekte X’

quote:
Ziekte X. Het klinkt als een term uit een science-fictionfilm, maar het is een onderwerp waar de medische wereld zich wel degelijk zorgen over maakt. De term wordt door de WHO al jaren gebruikt voor ziekten die we nu nog niet kennen, maar waar we wel rekening mee moeten houden. “Dat risico is er zeker”, aldus topviroloog Marion Koopmans in het radioprogramma Sven Op 1.

“Het is net als een aardbeving”, zei Jaap van Dissel donderdag in het 59e coronadebat in de Tweede Kamer. “Er kunnen er twee vlak na elkaar komen. Het kan zomaar morgen gebeuren.” Met die heldere boodschap poogt de RIVM-baas politiek Den Haag weer wat wakker te schudden.

Koopmans vult Van Dissel aan. “Het risico bestaat dat dit bij wijze van spreken morgen al in China kan uitbreken. Maar niet alleen daar, dat risico is er wereldwijd.” We moeten volgens de viroloog dus denken in “preparedness”. “Welke risico’s zijn er om ons heen? Wat hebben we daarvoor klaarliggen?”

Covid in China
Grote zorgen zijn er bij Koopmans ook over de huidige corona-situatie in China. “De manier waarop ze daar maatregelen hebben losgelaten in een week tijd is wel heel abrupt en riskant. Ik verwacht een hele grote golf, met een flink aantal sterfgevallen. Mogelijk meer dan een miljoen.”

De Chinezen kampen volgens WHO-adviseur Koopmans met “een subvariant van omikron, met een geschatte R-waarde van boven de 10”. In Nederland was in eerdere coronagolven de situatie al zorgelijk als de ‘R boven de 1’ lag. De variant in China verspreidt zich dus tien keer zo snel.

“Daarbij ook het risico op mutaties, die ook onze kant op komen”, aldus Koopmans. “Al is het meest aannemelijke scenario dat het verdere ontwikkeling van omikron is, waar ons land relatief goed tegen beschermd is.”
Het kan allemaal zomaar gebeuren ojee :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_207114305
Eucalypta
pi_207114366
Wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC is vaak marketing in een doktersjas

quote:
Onder leiding van Ernst Kuipers is het Erasmus MC uitgegroeid tot de plek waar de industrie haar producten kan vermarkten. Met name cardiologen voeren voor fabrikanten onderzoek uit dat volgens experts wetenschappelijk gezien weinig voorstelt. Uit onderzoek van Follow the Money blijkt ook dat artsen van het Erasmus akkoord gaan met onderzoekscontracten die bedrijven inhoudelijke zeggenschap geven over medische publicaties. En dat mag niet, volgens de Wet medisch-wetenschappelijk onderzoek met mensen.
Even een stukje voor de mensen die blindelings op (wat zij denken dat) wetenschap (is) vertrouwen.
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:39:07 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207114412
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:27 schreef quirina het volgende:
Eucalypta
Hey we hebben het wel over onze topviroloog .. of is het flop?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 17 december 2022 @ 11:47:06 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207114487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef yinxs het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC is vaak marketing in een doktersjas
[..]
Even een stukje voor de mensen die blindelings op (wat zij denken dat) wetenschap (is) vertrouwen.


Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_207115466
quote:
Bangmakerij weer. want ze staan nu niet meer in de schijnwerpers.

En ze hebben weer een simulatie gedaan met een nieuw virus: SEERS

https://www.newswars.com/catastrophic-contagion-bill-gates-johns-hopkins-who-conduct-another-pandemic-simulation-with-deadlier-virus-that-targets-children/
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 17 december 2022 @ 13:28:15 #17
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207116023
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:57 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Bangmakerij weer. want ze staan nu niet meer in de schijnwerpers.

En ze hebben weer een simulatie gedaan met een nieuw virus: SEERS

https://www.newswars.com/catastrophic-contagion-bill-gates-johns-hopkins-who-conduct-another-pandemic-simulation-with-deadlier-virus-that-targets-children/
Hoe groot zou de kans zijn dat er voor de tweede keer een paar maanden na een 'simulatie' een virus 'uitbreekt'?
To BG or not to BG!
pi_207117295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 07:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Etto is wetenschapper en jij en Ludo en wat andere vervelende trollen die pseudowetenschap proberen te verpakken als valide. Erg doorzichtig voor sommigen maar helaas sommige andere trappen erin en worden meegezogen in de fabeltjesfuik.

Moreel erg laakbaar gedrag maar blijkbaar de manier hoe de wereld op dit moment werkt.
Dat hier dan een heel pack personen op springt die er hetzelfde over denken is voor mij ook wel een beetje BNW momentje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207117472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef yinxs het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC is vaak marketing in een doktersjas
[..]
Even een stukje voor de mensen die blindelings op (wat zij denken dat) wetenschap (is) vertrouwen.
As much of the world rushes to receive a lightly-tested pharmaceutical product, we thought it was high time to look again at the (very) big business of medicine. Leemon McHenry, PhD, guides us to the fraudulent core of ghostwritten studies, captured legislators, revolving-door regulatory agencies, pay-to-play medical journals, and the "key opinion leaders" who lend their academic credentials to giant corporations...for a price.

With every stage in the process seemingly structured for corruption, we can only wonder along with Professor McHenry: "Who's looking out for scientific integrity?"



Medische vakbladen zijn vooral reclametijdschriften.
pi_207118268
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 13:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hoe groot zou de kans zijn dat er voor de tweede keer een paar maanden na een 'simulatie' een virus 'uitbreekt'?
Ik hoop dat er geen uitbraak komt omdat al die corona regels zo weer uit de kast getrokken kunnen worden. Dan zijn we terug bij af.

Hoe denk jij er over?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207118367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:33 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik hoop dat er geen uitbraak komt omdat al die corona regels zo weer uit de kast getrokken kunnen worden. Dan zijn we terug bij af.

Hoe denk jij er over?
Ik heb de indruk dat de kans op burgerlijke ongehoorzaamheid wat groter is dan eerst, ik ben er klaar mee met de poppenkast.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207118537
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat hier dan een heel pack personen op springt die er hetzelfde over denken is voor mij ook wel een beetje BNW momentje.
Hoezo ga je hier ineens verder?
pi_207118703
https://www.vandaaginside(...)immelpenninck-bij-de

Lekker Orwelliaans.

https://www.vandaaginside(...)nninck-een-hele-rare

[ Bericht 30% gewijzigd door ludovico op 17-12-2022 17:14:23 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 17 december 2022 @ 19:26:15 #24
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207120392
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:33 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik hoop dat er geen uitbraak komt omdat al die corona regels zo weer uit de kast getrokken kunnen worden. Dan zijn we terug bij af.

Hoe denk jij er over?
Ik vond het de vorige keer wel erg toevallig dat er vlak na die simulatie oefening toen corona uitbrak. Als dat nu weer zou gebeuren zou dat wel heul erg toevallig zijn.

En ik hoop zeker niet dat die poppenkast weer van voren af aan begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 17-12-2022 21:29:59 ]
To BG or not to BG!
  zondag 18 december 2022 @ 00:01:13 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207124604
twitter


Het RIVM openbaart haar data, broncode en modellen niet, maar kreeg veel financiële steun. Een harde voorwaarde voor deze steun was dat het RIVM Open Science moest werken.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 00:22:19 #26
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207124826
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Het RIVM openbaart haar data, broncode en modellen niet, maar kreeg veel financiële steun. Een harde voorwaarde voor deze steun was dat het RIVM Open Science moest werken.
Geloof dat ik met een opmerking een aantal topics terug al om mijn oren werd geslagen dat ik maar open science moest volgen omdat dat objectief was...

I rest my case :)
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 00:23:16 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207124833
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geloof dat ik met een opmerking een aantal topics terug al om mijn oren werd geslagen dat ik maar open science moest volgen omdat dat objectief was...

I rest my case :)
open sience is dood
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 00:24:18 #28
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207124840
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 00:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
open sience is dood
Is de huidie science nog wel science? Of gaat het om geld verdienen aan zieke mensen zonder ze beter te maken?
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 00:29:41 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207124898
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is de huidie science nog wel science? Of gaat het om geld verdienen aan zieke mensen zonder ze beter te maken?
ik denk dat er een hele grote strijd is binnen de wetenschap
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 00:30:40 #30
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207124906
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 00:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik denk dat er een hele grote strijd is binnen de wetenschap
Genezen of ziek houden... That's the question.
Lach met een schone bips
pi_207125167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 12:57 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Bangmakerij weer. want ze staan nu niet meer in de schijnwerpers.

En ze hebben weer een simulatie gedaan met een nieuw virus: SEERS

https://www.newswars.com/catastrophic-contagion-bill-gates-johns-hopkins-who-conduct-another-pandemic-simulation-with-deadlier-virus-that-targets-children/
SEERS?

'SEER' definition:

'a person who says he or she can see what will happen in the future'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_207127190
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207127279
quote:
Ja naja, duidelijk toch, alles in de open lucht deed geen reet. En de experts hielden hier nog hoog dat het vooral via contact werd overgedragen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138018
https://www.nu.nl/binnenl(...)ezicht-ontploft.html

Tering.
Maak het ook gewoon mogelijk om met een rijbewijs zwaarder vuurwerk af te mogen steken... Kun je mensen nog leren dat explosieven met uiterste voorzichtigheid om moet worden gegaan.. Nu kopen downies het gewoon uit Tsjechië
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138126
Ook dit was/is volgens velen een wappie complot.

https://www.nu.nl/klimaat(...)o-en-verwarming.html
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:23:57 #36
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138336
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:16 schreef Mijnenveger het volgende:
Ook dit was/is volgens velen een wappie complot.

https://www.nu.nl/klimaat(...)o-en-verwarming.html
Ik begrijp dat je de term "wappie" hier als een geuzennaam bedoelt, maar het zou echt fijn zijn als niemand de naam "wappie" of "schaap" gebruikt. Deze benamingen lokken reacties uit die we in een normale discussie niet willen :) Zou je daar ook op willen letten? ^O^

Maar om terug te komen op je linkje, het klopt wel. En dat is nog maar het begin :)
Lach met een schone bips
pi_207138368
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:16 schreef Mijnenveger het volgende:
Ook dit was/is volgens velen een wappie complot.

https://www.nu.nl/klimaat(...)o-en-verwarming.html
Ik weet niet precies wie het in de wereld heeft geholpen, maareh.... Wat denk je dat er nieuw is aan dit verhaal?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138442
Als ik opmerkingen lees bij het onderwerp van een co2 budget, dan merk ik dat er weinig protesten van komt. de vervuiler betaald en zo. . het was een complottheorie, maar gaat toch uitkomen,

Straks bij je EU digtial ID een co2 budget, straks een social credit score en dan allemaal om zogenaamd de planeet te redden :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207138476
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wie het in de wereld heeft geholpen, maareh.... Wat denk je dat er nieuw is aan dit verhaal?
Zal vast iemand zijn geweest die aan het WEF verbonden is
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 18 december 2022 @ 21:30:51 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138480
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als ik opmerkingen lees bij het onderwerp van een co2 budget, dan merk ik dat er weinig protesten van komt. de vervuiler betaald en zo. . het was een complottheorie, maar gaat toch uitkomen,

Straks bij je EU digtial ID een co2 budget, straks een social credit score en dan allemaal om zogenaamd de planeet te redden :r
tot mensen doorhebben hoever dit gaat
en dat alleen de gewone burger betaald
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:31:54 #41
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138504
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
tot mensen doorhebben hoever dit gaat
en dat alleen de gewone burger betaald
You will own nothing......
Lach met een schone bips
pi_207138511
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als ik opmerkingen lees bij het onderwerp van een co2 budget, dan merk ik dat er weinig protesten van komt. de vervuiler betaald en zo. . het was een complottheorie, maar gaat toch uitkomen,

Straks bij je EU digtial ID een co2 budget, straks een social credit score en dan allemaal om zogenaamd de planeet te redden :r
Beste dames en heren.
Met die paar credits die ik heb opgebouwd in dit topic, gaarne uw aandacht:

Er staat nergens in dit artikel dat:
- Er een persoonlijk CO2 budget komt, het ETS systeem wordt uitgebreid en die rechten worden toegekend / gekocht door bedrijven, niet particulieren.
- Een bedrijf belast zijn kosten door.

- Een bedrijf moet ook BTW betalen, dat wordt ook doorbelast en zelfs expliciet op het bonnetje gezet, dat zou zomaar kunnen bij dit ook, maar deze kosten zijn variabel, dus verwacht het eigenlijk niet, en privacy gevoelig om dit door te geven, voor zover we nu kunnen zien wordt er op dit moment nog niks op naam van de persoon bijgehouden qua CO2 uitstoot.

Ook uitgezocht hoe Rabobank die CO2 zaken bijhoudt, die kijkt ook niet mee op het bonnetje, er is nog geen persoonlijke datatracking mbt CO2 en dat blijkt ook NIET uit dit artikel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138538
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
tot mensen doorhebben hoever dit gaat
en dat alleen de gewone burger betaald
Mensen hebben het niet door, heb ik het idee, en zolang men het niet door heeft blijft men beetje bij beetje hun hele zooi uitrollen, totdat ze ons zo klem hebben zitten dat we geen kant op kunnen :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207138540
Dat er geluiden zijn van hoge pieven (Barbara Baarsma, Carbon bank(?) Rabobank) die wél op naam CO2 willen tracken is een zekerheid. Maar dit artikel geeft daar concreet eigenlijk geen gevolg aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:35:01 #45
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138559
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef ludovico het volgende:
Dat er geluiden zijn van hoge pieven (Barbara Baarsma, Carbon bank(?) Rabobank) die wél op naam CO2 willen tracken is een zekerheid. Maar dit artikel geeft daar concreet eigenlijk geen gevolg aan.
Het is allemaal nog het begin he? Laat mensen vast aan het idee wennen en dan gaan ze erin mee :)
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 21:36:30 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138597
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef ludovico het volgende:
Dat er geluiden zijn van hoge pieven (Barbara Baarsma, Carbon bank(?) Rabobank) die wél op naam CO2 willen tracken is een zekerheid. Maar dit artikel geeft daar concreet eigenlijk geen gevolg aan.
google eens op Co 2 budget 8)7
je wordt er echt mee dood gegooid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207138604
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is allemaal nog het begin he? Laat mensen vast aan het idee wennen en dan gaan ze erin mee :)
Zou kunnen, ik vertrouw die puppets ook niet natuurlijk, alles tracken komt ze wel lekker uit...
En je weet welke macht de Canadese overheid had m.b.t. pinnen... Achterlijk gedoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138610
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
google eens op Co 2 budget 8)7
je wordt er echt mee dood gegooid
Eens hoor, maar dit artikel heeft daar niks mee te maken.

We kennen de climate change doelstellingen, als dat moet doe het dan economisch, en dat kan alleen economisch door CO2 uitstoot te tracken en belasten. Dat moet ergens gebeuren en kosten effectief is bij de bedrijven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 december 2022 @ 21:37:37 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207138623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je de term "wappie" hier als een geuzennaam bedoelt, maar het zou echt fijn zijn als niemand de naam "wappie" of "schaap" gebruikt. Deze benamingen lokken reacties uit die we in een normale discussie niet willen :) Zou je daar ook op willen letten? ^O^

Maar om terug te komen op je linkje, het klopt wel. En dat is nog maar het begin :)
Wappies die noemen we nu snappies ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:38:08 #50
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138636
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zou kunnen, ik vertrouw die puppets ook niet natuurlijk, alles tracken komt ze wel lekker uit...
En je weet welke macht de Canadese overheid had m.b.t. pinnen... Achterlijk gedoe.
Als mensen maar vaak genoeg dezelfde dingen lezen en horen gaan ze het als normaal beschouwen. En dan kan het zonder veel moeite uitgerold worden.
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 21:38:49 #51
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138653
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eens hoor, maar dit artikel heeft daar niks mee te maken.
Als je alleen al ziet hoeveel koerier bedrijven tegenwoordig vermelden dat ze Co2 neutraal proberen te leveren
zoals LYLT zegt
its just the beginning
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207138656
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als mensen maar vaak genoeg dezelfde dingen lezen en horen gaan ze het als normaal beschouwen. En dan kan het zonder veel moeite uitgerold worden.
Tijd voor die puppets om wakker te worden dan.

Maarja hey, Auschwitz is ook gebeurt, nog geen 100 jaar terug.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138686
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als je alleen al ziet hoeveel koerier bedrijven tegenwoordig vermelden dat ze Co2 neutraal proberen te leveren
zoals LYLT zegt
its just the beginning
Je wilt niet weten hoeveel er op mijn bedrijfstak afkomt qua green deal zaken.

https://finance.ec.europa(...)ability-reporting_en

https://www.ifrs.org/grou(...)ity-standards-board/

Tracking sustainability KPI's, wordt gewoon doorgedrukt door overheden. Green deal staat er vol van geloof ik.
Je kan het ze niet eens aanrekenen en daarnaast wordt het ook gewoon enforced tot bepaalde hoogte door de consument ook (maar niet al te veel, want die is toch egoistisch, maar het marketeert wel lekker "CO2 neutraal".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:41:17 #54
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138702
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tijd voor die puppets om wakker te worden dan.

Maarja hey, Auschwitz is ook gebeurt, nog geen 100 jaar terug.
Zo werkt het jammer genoeg niet, om jouw referentie aan te halen uit die tijd Goebels, wist het als geen ander. Herhalen, herhalen, herhalen. En dat zie je nu dus ook, qua Covid, en nu qua klimaat...

Ongeveer 20% is niet vatbaar voor propaganda.
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 21:41:54 #55
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138711
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je wilt niet weten hoeveel er op mijn bedrijfstak afkomt qua green deal zaken.

https://finance.ec.europa(...)ability-reporting_en

https://www.ifrs.org/grou(...)ity-standards-board/
onder het mom van het milieu/klimaat worden er dingen door gedrukt
en mensen gaan er zo in mee
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207138742
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo werkt het jammer genoeg niet, om jouw referentie aan te halen uit die tijd Goebels, wist het als geen ander. Herhalen, herhalen, herhalen. En dat zie je nu dus ook, qua Covid, en nu qua klimaat...

Ongeveer 20% is niet vatbaar voor propaganda.
Grim beeld, maar hey, we zien nu ook dat the first amendment wordt aangevallen.... / Freedom of speech.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138752
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
onder het mom van het milieu/klimaat worden er dingen door gedrukt
en mensen gaan er zo in mee
Als econoom zeg ik je dit:

Als je écht als samenleving vindt dat CO2 teruggedrongen moet worden, dan moet je toch ECHT minimaal weten waar wat wordt uitgestoten.

Dat is niet gelijk kwade wil, maar een pure necessity om je doel uit te kunnen voeren.
En daar is de hele tak van sport het echt unaniem over eens ook. Dus natuurlijk gaan we CO2 uitstoot ergens tracken.

Maar dat is gewoon andere koek dan een CO2 budget dat persoon getracked wordt. En ja daar hebben we ook dingen van gehoord en ja dat bevreemd me, dat is pure controledrang.
Zijn linkse partijen verzot op want dan "Moet een rijk persoon ook zijn gedrag aanpassen ipv dat die zijn zonden kan afkopen".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:48:53 #58
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138815
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Grim beeld, maar hey, we zien nu ook dat the first amendment wordt aangevallen.... / Freedom of speech.
Zag gisteren toevallig dat HSBC de rekening van Bitchute gesloten heeft.... Waarom? Je kan daar alles plaatsen zo lang je je aan de voorwaarden houdt. Wat heeft HSBC daarmee te maken dan?
Lach met een schone bips
pi_207138834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zag gisteren toevallig dat HSBC de rekening van Bitchute gesloten heeft.... Waarom? Je kan daar alles plaatsen zo lang je je aan de voorwaarden houdt. Wat heeft HSBC daarmee te maken dan?
Ja, mij hoef je niet te overtuigen dat er op hoog corporate en hoog politiek niveau het een en ander gebeurt dat op censuur en propaganda lijkt.

Weet nou niet of ik geradicaliseerd ben in die opvattingen de laatste 2 jaar of dat de wereld echt hard geradicaliseerd is en veel mensen het gewoon niet opvalt.

Ik zou toch wel zeggen dat ik bovengemiddeld geïnformeerd ben over al die materie, dus ik hoef me in ieder geval niets door wie dan ook wijs te laten maken. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 december 2022 @ 21:51:05 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207138846
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
onder het mom van het milieu/klimaat worden er dingen door gedrukt
en mensen gaan er zo in mee
Gros van de mensen hebben niet eens notie van wat er allemaal doorheen wordt gedrukt. Afleiding nu het WK of F1 noem al die brood&spelen maar op is het dat niet dan is men gefixeerd op hun mobiel. Als ze er al iets van meekrijgen dan via de algemene media en het journaal en dan geloof men het al snel inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:51:44 #61
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138852
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, mij hoef je niet te overtuigen dat er op hoog corporate en hoog politiek niveau het een en ander gebeurt dat op censuur en propaganda lijkt.

Weet nou niet of ik geradicaliseerd ben in die opvattingen de laatste 2 jaar of dat de wereld echt hard geradicaliseerd is en veel mensen het gewoon niet opvalt.
Ik denk het laatste, veel mensen zien het niet. Ik heb ook niet het idee dat ik echt veranderd ben. Ben denk ik zelfs milder geworden.
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 21:52:21 #62
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138861
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als econoom zeg ik je dit:

Als je écht als samenleving vindt dat CO2 teruggedrongen moet worden, dan moet je toch ECHT minimaal weten waar wat wordt uitgestoten.

Dat is niet gelijk kwade wil, maar een pure necessity om je doel uit te kunnen voeren.
En daar is de hele tak van sport het echt unaniem over eens ook. Dus natuurlijk gaan we CO2 uitstoot ergens tracken.

Maar dat is gewoon andere koek dan een CO2 budget dat persoon getracked wordt. En ja daar hebben we ook dingen van gehoord en ja dat bevreemd me, dat is pure controledrang.
Zijn linkse partijen verzot op want dan "Moet een rijk persoon ook zijn gedrag aanpassen ipv dat die zijn zonden kan afkopen".
Als je nu eens begint met kijken hoeveel Co2 er door de mens wordt uitgestoten
dan ben je al heel dicht bij de oplossing ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207138877
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk het laatste, veel mensen zien het niet. Ik heb ook niet het idee dat ik echt veranderd ben. Ben denk ik zelfs milder geworden.
Eens, dat uit zich bij mij om vaak mensen hun opvattingen af te zwakken... Maar dat wordt door die ander dan weer niet zo geinterpreteerd die denken dat ik juist keihard de andere kant op trek, want het is mainstream om uitgesproken de andere kant op te zijn dus als je dat dan zelf niet bent ben jij radicaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138888
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als je nu eens begint met kijken hoeveel Co2 er door de mens wordt uitgestoten
dan ben je al heel dicht bij de oplossing ;)
Haha, nou, link naar Covid1984 - we gaan allemaal dood, tada opgelost.

Maar waarom dan nog al die overige maatregelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 december 2022 @ 21:55:09 #65
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138902
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, nou, link naar Covid1984 - we gaan allemaal dood, tada opgelost.

Maar waarom dan nog al die overige maatregelen?
en wat doet Co2 precies
zonder gaan we namelijk allemaal deud
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 21:57:21 #66
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207138932
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
en wat doet Co2 precies
zonder gaan we namelijk allemaal deud
Zonder stikstof groeit niks...
Lach met een schone bips
  Vis een optie? zondag 18 december 2022 @ 21:57:38 #67
70532 loveli
N
pi_207138936
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als econoom zeg ik je dit:

Als je écht als samenleving vindt dat CO2 teruggedrongen moet worden, dan moet je toch ECHT minimaal weten waar wat wordt uitgestoten.

Dat is niet gelijk kwade wil, maar een pure necessity om je doel uit te kunnen voeren.
En daar is de hele tak van sport het echt unaniem over eens ook. Dus natuurlijk gaan we CO2 uitstoot ergens tracken.

Maar dat is gewoon andere koek dan een CO2 budget dat persoon getracked wordt. En ja daar hebben we ook dingen van gehoord en ja dat bevreemd me, dat is pure controledrang.
Zijn linkse partijen verzot op want dan "Moet een rijk persoon ook zijn gedrag aanpassen ipv dat die zijn zonden kan afkopen".
https://businessam.be/del(...)nanen-hoe-werkt-dat/
Tsja..
crap in = crap out
  zondag 18 december 2022 @ 21:57:45 #68
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207138938
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zonder stikstof groeit niks...
;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207138950
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
en wat doet Co2 precies
zonder gaan we namelijk allemaal deud
Tis gewoon een koolstof verbinding met zuurstof atoom.
Koolstof verbindingen dragen energie... Bouwstof...
Planten zetten koolstofverbindingen vast (groeien daardoor) door een of andere rare reactie genaamd fotosynthese. Veel overige organismen hangen af van die vastlegging en door dat weer te verbranden one way or another levert dat energie.

Planten doen eigenlijk wat geks door energie uit straling te halen (zon) die het weer uit kernfusie haalt.

Ik weet dat ik het niet uitleg als natuurkundige en dat het wat kladderig overkomt maar niet mijn expertise verder. Maar veel mensen lijken het besef wat te missen dat alles ook maar precies op elkaar in is gewerkt en alles in constante entropie zoekt naar een evenwicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207138975
quote:
Mooi toch?
Bedrijf heeft zijn koolstof aflaten gekocht, maar het heeft wel wezenlijk effect in de reele wereld (check maar of die bomen er echt zijn gekomen en eerst er niet waren etc).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 22:03:29 #71
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207139059
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis gewoon een koolstof verbinding met zuurstof atoom.
Koolstof verbindingen dragen energie... Bouwstof...
Planten zetten koolstofverbindingen vast (groeien daardoor) door een of andere rare reactie genaamd fotosynthese. Veel overige organismen hangen af van die vastlegging en door dat weer te verbranden one way or another levert dat energie.

Planten doen eigenlijk wat geks door energie uit straling te halen (zon) die het weer uit kernfusie haalt.

Ik weet dat ik het niet uitleg als natuurkundige en dat het wat kladderig overkomt maar niet mijn expertise verder. Maar veel mensen lijken het besef wat te missen dat alles ook maar precies op elkaar in is gewerkt en alles in constante entropie zoekt naar een evenwicht.
Waarom staat je gazon ineens vol met paardebloemen? Waarom met klaver? Kijk eens wat die plantjes voor je bodem doen bij een tekort aan bepaalde stoffen.. De natuur regelt zichtelf.
Lach met een schone bips
  zondag 18 december 2022 @ 22:05:35 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207139093
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waarom staat je gazon ineens vol met paardebloemen? Waarom met klaver? Kijk eens wat die plantjes voor je bodem doen bij een tekort aan bepaalde stoffen.. De natuur regelt zichtelf.
_O_ _O_ _O_
en door ingrijpen van al die natuurorganisaties(bodemverbetering etc en dieren beschermen) loopt het spaak
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 22:18:37 #73
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207139271
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_ _O_
en door ingrijpen van al die natuurorganisaties(bodemverbetering etc en dieren beschermen) loopt het spaak
Jaja, de Veluwe en de duinen zijn zo lekker Nederlands :) Door de afschaling van de grond hebben we nu een "niet" Nederlandse natuur die we moeten beschermen omdat anders de echte Nederlandse natuur terug komt...

Tja schiet mij maar compleet lek, ik snap het niet meer :)
Lach met een schone bips
pi_207139370
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jaja, de Veluwe en de duinen zijn zo lekker Nederlands :) Door de afschaling van de grond hebben we nu een "niet" Nederlandse natuur die we moeten beschermen omdat anders de echte Nederlandse natuur terug komt...

Tja schiet mij maar compleet lek, ik snap het niet meer :)
Ik heb er ook een mening over, al zouden ze gelijk hebben m.b.t. dat het minder moet, dan nog is de uitvoering weer gewoon totaal ziekelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 22:25:59 #75
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207139380
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb er ook een mening over, al zouden ze gelijk hebben m.b.t. dat het minder moet, dan nog is de uitvoering weer gewoon totaal ziekelijk.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 22:28:49 #76
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207139434
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:25 schreef ludovico het volgende:
Ik heb er ook een mening over, al zouden ze gelijk hebben m.b.t. dat het minder moet, dan nog is de uitvoering weer gewoon totaal ziekelijk.
Het draait allemaal om geld, meer belastingen want het kan niet anders..... En de lonen in Brussel stijgen harder dan je kan rijden op de snelweg.
Lach met een schone bips
pi_207139544
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het draait allemaal om geld, meer belastingen want het kan niet anders..... En de lonen in Brussel stijgen harder dan je kan rijden op de snelweg.
Ze verneuken er geld mee, boeren de vernieling in helpen = voedsel tekorten = hongersdoden = massa immigratie naar waar wel eten is = chaos overal.

Zoals altijd stel ik gewoon weer de vraag: Zijn ze dom of kwaadaardig?
Bij linkse partijen denk ik dom.
Bij hoge piefen die achter de schermen aan de knoppen draaien denk ik haast kwaadaardig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 22:35:18 #78
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207139565
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:34 schreef ludovico het volgende:
Zoals altijd stel ik gewoon weer de vraag: Zijn ze dom of kwaadaardig?
Ik hoop dom, maar vraag me het andere ook vaak af...
Lach met een schone bips
pi_207140568
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik hoop dom, maar vraag me het andere ook vaak af...
Gezien de politieke ideologie van sommigen en het tijdperk van de clowns world denk ik bij onze stokpaardjes toch het eerste.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207140736
twitter

Kijk, dit is nou wel CO2 budget nieuwswaardige meuk, waarschijnlijk, Arno onderbouwd zijn meuk altijd wel maar het is te gort om het zelf te gaan verifiëren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207142312
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ze verneuken er geld mee, boeren de vernieling in helpen = voedsel tekorten = hongersdoden = massa immigratie naar waar wel eten is = chaos overal.

Zoals altijd stel ik gewoon weer de vraag: Zijn ze dom of kwaadaardig?
Bij linkse partijen denk ik dom.
Bij hoge piefen die achter de schermen aan de knoppen draaien denk ik haast kwaadaardig.
En als we op de huidige manier door gaan.... klimaatveranderingen = voedsel tekorten = hongersnoden = massa immigratie naar waar wel eten is = chaos overal.
pi_207143747
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
En als we op de huidige manier door gaan.... klimaatveranderingen = voedsel tekorten = hongersnoden = massa immigratie naar waar wel eten is = chaos overal.
Ochjee de klimaatverandering wat errug, straks is het 2 graden warmer gemiddeld.
Prima hoor, de druppel Nederland gaat het verschil niet maken, zullen we in ieder geval niet de oude schoenen weggooien voordat we nieuwe gekocht hebben?

Menselijke ontwikkeling heeft een factortje 100 meer te maken met voldoende voedsel dan climate change.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 december 2022 @ 13:34:04 #83
451005 Grems
Clown World
pi_207145317
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
En als we op de huidige manier door gaan.... klimaatveranderingen = voedsel tekorten = hongersnoden = massa immigratie naar waar wel eten is = chaos overal.
Dan lijkt het mij inderdaad wel een goed idee om de meest efficiente, innovatieve groep boeren ter wereld de nek om te draaien.

Je zou denken dat mensen inmiddels wel een heel klein lesje geleerd zouden hebben met betrekking tot het outsourcen van basisbehoeften.
pi_207145944
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ochjee de klimaatverandering wat errug, straks is het 2 graden warmer gemiddeld.
Prima hoor, de druppel Nederland gaat het verschil niet maken, zullen we in ieder geval niet de oude schoenen weggooien voordat we nieuwe gekocht hebben?

Menselijke ontwikkeling heeft een factortje 100 meer te maken met voldoende voedsel dan climate change.
Afgezien we meer extreem weer zien, zoals overstromingen, droogte wereldwijd zien.

2 graden is trouwens wel f*cking veel verschil voor heel veel natuur.
pi_207146232
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:09 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Afgezien we meer extreem weer zien, zoals overstromingen, droogte wereldwijd zien.

2 graden is trouwens wel f*cking veel verschil voor heel veel natuur.
Extreem weer als overstromingen, denk je echt dat dat meer is opeens? Daarnaast gaan er veel minder mensen aan dood dan vroeger. Om even op schaal te krijgen wat het impact daarvan is van het klimaat VS menselijk handelen.

Nou leer er maar mee leven -weg-. Want die 2 graden halen we gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door loveyoulongtime op 19-12-2022 21:13:46 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207146530
Ze zittten ons nu gewoon openlijk in de zeik te nemen...

twitter
  Vis een optie? maandag 19 december 2022 @ 14:53:34 #87
70532 loveli
N
pi_207146576
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:09 schreef Rolfieo het volgende:
2 graden is trouwens wel f*cking veel verschil voor heel veel natuur.
De natuur vindt wel weer een nieuw evenwicht (zie groenland). Wij mensen hebben er meer last van.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 december 2022 @ 14:55:29 #88
70532 loveli
N
pi_207146605
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Grems het volgende:

[..]
Dan lijkt het mij inderdaad wel een goed idee om de meest efficiente, innovatieve groep boeren ter wereld de nek om te draaien.

Je zou denken dat mensen inmiddels wel een heel klein lesje geleerd zouden hebben met betrekking tot het outsourcen van basisbehoeften.
Wanneer hebben de gemeentes ook alweer hun laatste aandelen Eneco, Nuon en Essent moeten verkopen?
https://www.verdermetwind.nl/splitsingswet/
crap in = crap out
pi_207146622
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:50 schreef yinxs het volgende:
Ze zittten ons nu gewoon openlijk in de zeik te nemen...

[ twitter ]
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 december 2022 @ 15:34:47 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207147109
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:30 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
En als we op de huidige manier door gaan.... klimaatveranderingen = voedsel tekorten = hongersnoden = massa immigratie naar waar wel eten is = chaos overal.
Welke klimaatverandering
Die 1 graad in meer dan 100 jaar
Kijk verder
Of verder terug
Dan ontstaat er een heel ander beeld
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207149154
twitter
pi_207149332
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 december 2022 @ 20:56:16 #93
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207151791
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:37 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
gratis tampons en maandverband
ook voor mannen ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207151818
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
gratis tampons en maandverband
ook voor mannen ^O^
Schijnt als je hem vol laat zuigen met wodka.......
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 december 2022 @ 21:01:37 #95
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207151910
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Schijnt als je hem vol laat zuigen met wodka.......
niet doen
:D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 21:05:08 #96
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207151995
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Schijnt als je hem vol laat zuigen met wodka.......
Owja dit was ooit wel een ding toch? Scholieren die dat deden?
Lach met een schone bips
pi_207152195
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet doen
:D
Ever tried it?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207152201
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 december 2022 @ 21:15:43 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207152209
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ever tried it?
nee _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207152216
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Owja dit was ooit wel een ding toch? Scholieren die dat deden?
Heb het nooit gehoord dat iemand dat deed, klinkt meer als een theoretisch heel interessant project waarbij een halve tel nadenken over de praktische kant van het verhaal eigenlijk niet zo interessant klinkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 21:18:04 #101
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207152256
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb het nooit gehoord dat iemand dat deed, klinkt meer als een theoretisch heel interessant project waarbij een halve tel nadenken over de praktische kant van het verhaal eigenlijk niet zo interessant klinkt.
Kan ook al wel meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik erover las. Zo'n ding zet toch enorm uit? Hoe gaat dat werken???
Lach met een schone bips
pi_207152485
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan ook al wel meer dan 10 jaar geleden zijn dat ik erover las. Zo'n ding zet toch enorm uit? Hoe gaat dat werken???
Tjah, eerst oprekken met een buttplug. 8)7

Of was dat een retorische vraag?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 21:32:15 #104
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207152522
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, eerst oprekken met een buttplug. 8)7

Of was dat een retorische vraag?
Nee ik vroeg het voor een vriend :+
Lach met een schone bips
  maandag 19 december 2022 @ 21:47:17 #105
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207152764
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee ik vroeg het voor een vriend :+
vrouwen stoppen hem vaak op een wat flexibelere plek :X
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 21:49:00 #106
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207152791
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
vrouwen stoppen hem vaak op een wat flexibelere plek :X
Het neusgat! Jullie vrouwen zijn niet voor 1 gat te vangen merk ik al. Kunnen wij mannen wat van leren :@
Lach met een schone bips
pi_207152863
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het neusgat! Jullie vrouwen zijn niet voor 1 gat te vangen merk ik al. Kunnen wij mannen wat van leren :@
Bij mij zit er altijd wel eentje verstopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 21:54:16 #108
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207152876
quote:
12s.gif Op maandag 19 december 2022 21:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij mij zit er altijd wel eentje verstopt.
Misschien werkt het beter dan Vicks Vaporub :P
Lach met een schone bips
  maandag 19 december 2022 @ 21:58:32 #109
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207152958
quote:
12s.gif Op maandag 19 december 2022 21:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij mij zit er altijd wel eentje verstopt.
jij bent een vrouw :o :o :o
* greysbones wist alle dm's aan Ludo
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207152974
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij bent een vrouw :o :o :o
* greysbones wist alle dm's aan Ludo
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207152993
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij bent een vrouw :o :o :o
* greysbones wist alle dm's aan Ludo
Zie ik ze dan ook niet meer?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 19 december 2022 @ 22:01:03 #112
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207153010
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zie ik ze dan ook niet meer?
nee dan ben je ze alle 1000 kwijt :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207153023
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee dan ben je ze alle 1000 kwijt :P
;(
Seksisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:03:22 #114
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153059
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
;(
Seksisme.
Dit is een #metoo richting Greys klacht waard Ludo

Greys is zoooooo niet inclusief, schandalig en ik leef met je mee.
Lach met een schone bips
pi_207153077
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit is een #metoo richting Greys klacht waard Ludo

Greys is zoooooo niet inclusief, schandalig en ik leef met je mee.
Thx sister. Luv You! Mwah mwah mwah :* :* :* O+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:04:42 #116
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153089
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Thx sister. Luv You! Mwah mwah mwah :* :* :* O+
You know that girlfriend! -xoxo-
Lach met een schone bips
pi_207153121
twitter


Worden ze niet moe van zichzelf?
pi_207153180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:06 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]

Worden ze niet moe van zichzelf?
Lol, naja ik sluit eigenlijk al gelijk af van dit soort dingen...

Die mensen hebben allemaal niks met statistiek gestudeerd maar misschien journalisme ofzo.
Weten zij veel wat science is, ze zijn te bespelen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:10:48 #119
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153212
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:06 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]

Worden ze niet moe van zichzelf?
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol, naja ik sluit eigenlijk al gelijk af van dit soort dingen...

Die mensen hebben allemaal niks met statistiek gestudeerd maar misschien journalisme ofzo.
Weten zij veel wat science is, ze zijn te bespelen...
Tja die softwareboer is toch ook ineens master in science en bedwinger van pandemieën? Godfather of vaccines?

Ik kan het gewoon niet meer serieus nemen.
Lach met een schone bips
pi_207153264
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Tja die softwareboer is toch ook ineens master in science en bedwinger van pandemieën? Godfather of vaccines?

Ik kan het gewoon niet meer serieus nemen.
Keb nog wat meer vertrouwen in die gasten qua denkvermogen omdat ze net een tandje meer met getallen werken als het goed is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207153297
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:16:02 #122
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153325
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb nog wat meer vertrouwen in die gasten qua denkvermogen omdat ze net een tandje meer met getallen werken als het goed is.
Qua Covid en deze vaccins vertrouw ik gewoon echt niks, te veel leugens (ja van beide kanten, voor en tegen). Maar heb ik heel veel ernstige dingen gezien? Nee, dus ik ga gewoon af op wat ik de laatste 3 jaar zelf heb gezien. 1 heel ernstig geval van Covid meegemaakt. Verder niet.
Lach met een schone bips
pi_207153350
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Qua Covid en deze vaccins vertrouw ik gewoon echt niks, te veel leugens (ja van beide kanten, voor en tegen). Maar heb ik heel veel ernstige dingen gezien? Nee, dus ik ga gewoon af op wat ik de laatste 3 jaar zelf heb gezien. 1 heel ernstig geval van Covid meegemaakt. Verder niet.
Had ook gekund met good ol Influenza.
Ik verbaas me dat mensen zo een gigantisch risico idee hebben ontwikkelt mbt Covid.
Zoveel is er niet nodig om het hele zorgstelsel in alle landen plat te gooien, als je het statistisch uitdrukt zal het behoorlijk wat standaard deviaties afwijking hebben gehad van gemiddeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:18:30 #124
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153369
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Had ook gekund met good ol Influenza.
Daar lag haar moeder net voor Covid mee in ziekenhuis, Influenza A. 3 weken.

Dus het zal allemaal wel.
Lach met een schone bips
pi_207153481
Warmtenet prijs per GJ gaat van 37 naar 90 euro. (maar prijsplafond 47)
Verder verhoogd coolblue energie mijn termijn bedrag... Van 21 naar 42 euro.

Heb het wel te doen met mensen die veel energie verbruiken, ik had vorige maand 50 euro.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:25:51 #126
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153506
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:24 schreef ludovico het volgende:
Warmtenet prijs per GJ gaat van 37 naar 90 euro. (maar prijsplafond 47)
Verder verhoogd coolblue energie mijn termijn bedrag... Van 21 naar 42 euro.

Heb het wel te doen met mensen die veel energie verbruiken, ik had vorige maand 50 euro.
313 hier met variabel contract Vattenfall... Maar ga denk ik weer naar beneden komend jaar. Vorig jaar 179 euro...
Lach met een schone bips
pi_207153584
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
313 hier met variabel contract Vattenfall... Maar ga denk ik weer naar beneden komend jaar. Vorig jaar 179 euro...
Bij stadswarmte zijn de vaste kosten alleen 70 euro per maand ofzo. Gas was goedkoper geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:31:35 #128
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153609
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij stadswarmte zijn de vaste kosten alleen 70 euro per maand ofzo. Gas was goedkoper geweest.
Las er vandaag over dat Eneco die boel naar max gegooid heeft.. Het blijven boeven.
Lach met een schone bips
pi_207153632
twitter


Hoe zien mensen dit niet? En is men anti Musk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207153644
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Las er vandaag over dat Eneco die boel naar max gegooid heeft.. Het blijven boeven.
Tjah, snap het wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:37:46 #131
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153722
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, snap het wel.
Hahaha, nee het slaat nergens op. Ik heb dit jaar 3 verhogingen gekregen, bij elke brief van Vattenfal staat een vriendelijk bericht dat wanneer je niet kan betalen er wel mogelijkheden zijn. Ze weten het dat veel mensen het niet kunnen betalen en boeit ze geen ruk :) Maar ja, we geven Putin gewoon de schuld :) Die nu meer verdient aan zijn gas als ooit tevoren en dat terwijl als de EU in Roebels zou afrekenen er niks aan de hand zou zijn.
Lach met een schone bips
pi_207153739
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hahaha, nee het slaat nergens op. Ik heb dit jaar 3 verhogingen gekregen, bij elke brief van Vattenfal staat een vriendelijk bericht dat wanneer je niet kan betalen er wel mogelijkheden zijn. Ze weten het dat veel mensen het niet kunnen betalen en boeit ze geen ruk :) Maar ja, we geven Putin gewoon de schuld :) Die nu meer verdient aan zijn gas als ooit tevoren en dat terwijl als de EU in Roebels zou afrekenen er niks aan de hand zou zijn.
Ik heb aandelen Gazprom, tis te hopen dat die niet ophouden te bestaan.

Maar hey zij kopen de energie ook ergens in, met tijdsduur contract X... Het is gewoon veel duurder nu allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:39:56 #133
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153765
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb aandelen gazprom, tis te hopen dat die niet ophouden te bestaan.
Welnee, Russisch grootste gasboer :) Die blijven bestaan, en als de waanzin stopt en iedereen weer normaal tegen elkaar doet knalt de koers omhoog.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:40:22 #134
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207153774
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb aandelen Gazprom, tis te hopen dat die niet ophouden te bestaan.

Maar hey zij kopen de energie ook ergens in, met tijdsduur contract X... Het is gewoon veel duurder nu allemaal.
Door de EU sancties :)
Lach met een schone bips
pi_207153775
twitter

Ik heb een schijthekel aan oorlog. Wie denkt Poetin wel niet dat die is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207153781
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welnee, Russisch grootste gasboer :) Die blijven bestaan, en als de waanzin stopt en iedereen weer normaal tegen elkaar doet knalt de koers omhoog.
Gaat dit keer wel 10 jaar duren, tenminste, als Poetinski overlijdt perongeluk binnenkort dan kan het snel gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207153802
twitter


Weetje, klinkt misschien wat BNW achtig, maar daar is dit BNW voor:
- Zijn dit niet gewoon losgeslagen AI's ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207153864
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207153881
Geef ons een prikkkkkk in onze schoudersssssss
Wij willen ingeënt maar dat mag niet van onze ouderssssssssssssssssssssss
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:56:54 #140
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207154010
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:47 schreef ludovico het volgende:
Geef ons een prikkkkkk in onze schoudersssssss
Wij willen ingeënt maar dat mag niet van onze ouderssssssssssssssssssssss
"ik ben liever 1 dag ziek dan mijn hele leven" _O_ Wat een tekst.

Maar ging dit niet over Polio vaccin of over alle vaccins? Polio zolang het niet de BG variant is waarmee hij in Afrika duizenden kinderen vermoord heeft heb ik geen problemen mee. Gaat dit over alle prikken, including Covid dan is dit wel echt serieus ziekmakend en niet voor de kinderen als ze Covid krijgen.

Eigenlijk als ik het terugkijk, dit is wel echt een heel slecht iets dat dit zo uitgezonden is.
Lach met een schone bips
pi_207154031
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
"ik ben liever 1 dag ziek dan mijn hele leven" _O_ Wat een tekst.

Maar ging dit niet over Polio vaccin of over alle vaccins? Polio zolang het niet de BG variant is waarmee hij in Afrika duizenden kinderen vermoord heeft heb ik geen problemen mee. Gaat dit over alle prikken, including Covid dan is dit wel echt serieus ziekmakend en niet voor de kinderen als ze Covid krijgen.

Eigenlijk als ik het terugkijk, dit is wel echt een heel slecht iets dat dit zo uitgezonden is.
In de comments staat dat he bij 2016 hoorde dus dat zal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 23:03:09 #142
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207154109
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2022 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
In de comments staat dat he bij 2016 hoorde dus dat zal.
Oke, pre-covid dus :) Nog steeds tenenkrommend... Maar goed, ik ben ook niet tegen alle vaccinaties.
Lach met een schone bips
pi_207154164
Nevermind
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207158843

Zo trots dat ik niet gepeerpressured ben into deze troep, ik weet nog wel dat elke linkse stemmer met hem wegliep toen hij nog niet de waarheid aantoonde, maar het alleen over hoe eng corona was had.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_207159188
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:49 schreef epicbeardman het volgende:

Zo trots dat ik niet gepeerpressured ben into deze troep, ik weet nog wel dat elke linkse stemmer met hem wegliep toen hij nog niet de waarheid aantoonde, maar het alleen over hoe eng corona was had.
Ja begon die aan de andere kant? Mooi, lol.
Zo stond ik er ook in, eerst hopeloos naïef, totaal niet solidair, lekker onderschatten, na golf 1 pure overkill gezien van beleid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207159435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 14:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja begon die aan de andere kant? Mooi, lol.
Zo stond ik er ook in, eerst hopeloos naïef, totaal niet solidair, lekker onderschatten, na golf 1 pure overkill gezien van beleid.
Het was voor corona een zeer gerespecteerde youtuber, maar sinds dat hij dingen "aantoont" is het een KUT wappie!! :Y Cancelen zullen we hem, de banken moeten hem blokkeren en de EU hem opha.....

In August 2020, UNICEF's regional office for Europe and Central Asia cited Campbell's YouTube channel as an excellent example of how experts might engage with social media to combat misinformation,[16] citing a March 2020 briefing by Social Science in Action.[17] In an October 2020 interview on DW, Campbell is introduced as "an independent health analyst and one of the UK's on-line authorities on this pandemic."[18] :P

zouden ze er nu ook nog zo over denken?

quote:
Campbell began posting YouTube videos about COVID-19 daily in January 2020. In March 2020, he argued that China's COVID-19 statistics were grossly underestimated and that the US and UK were doing too little to contain COVID-19.[9] In September 2020, Campbell argued that more ventilation in pubs, restaurants and cafes was needed in addition to the existing mitigations.[19]

In August 2022 David Gorski wrote for Science-Based Medicine that while at the beginning of the pandemic Campbell had "seemed semi-reasonable", he later became a "total COVID-19 crank".[3]
Zo'n linkse David Gorski is hem natuurlijk dan helemaal beu, met zijn pronounsjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 20-12-2022 14:43:23 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_207159474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 14:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het was voor corona een zeer gerespecteerde youtuber, maar sinds dat hij dingen "aantoont" is het een KUT wappie!! :Y Cancelen zullen we hem, de banken moeten hem blokkeren en de EU hem opha.....

In August 2020, UNICEF's regional office for Europe and Central Asia cited Campbell's YouTube channel as an excellent example of how experts might engage with social media to combat misinformation,[16] citing a March 2020 briefing by Social Science in Action.[17] In an October 2020 interview on DW, Campbell is introduced as "an independent health analyst and one of the UK's on-line authorities on this pandemic."[18] :P

zouden ze er nu ook nog zo over denken?
Ik laat even buiten beschouwing of het bewust of onbewust is.

Maar dit is toch wel gewoon propaganda, de bevolking bepaalde info laten horen zodat er een bepaald beeld bestaat over het probleem, wat eigenlijk niet de realiteit is of verwrongen weergeeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 december 2022 @ 16:25:55 #148
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207160396
twitter


_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 21:31:16 #149
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207164928
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

_O_ _O_ _O_
Waarom neem ik info als dit niet meer met verbazing op?
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 december 2022 @ 21:31:58 #150
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207164945
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waarom neem ik info als dit niet meer met verbazing op?
omdat dit exact is wat wij al meer dan een jaar roepen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 21:32:57 #151
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207164971
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
omdat dit exact is wat wij al meer dan een jaar roepen
Oja dat was het :) Waar censuur bij ons al duidelijk was moet het nog steeds bij andere mensen door dringen :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 december 2022 @ 21:33:41 #152
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207164993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oja dat was het :) Waar censuur bij ons al duidelijk was moet het nog steeds bij andere mensen door dringen :)
en cancelen ze nu Musk
want ja
wat die nu allemaal zegt kan niet he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 21:34:56 #153
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207165028
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
en cancelen ze nu Musk
want ja
wat die nu allemaal zegt kan niet he
Ow is dat nu ook aan de gang? Moet je eerlijk zeggen heb de afgelopen dagen heel weinig gelezen... Maar goed, ik geloof nog steeds dat ome Elon ook lid is van de club en het allemaal afleiding is.
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 december 2022 @ 21:40:00 #154
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207165138
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ow is dat nu ook aan de gang? Moet je eerlijk zeggen heb de afgelopen dagen heel weinig gelezen... Maar goed, ik geloof nog steeds dat ome Elon ook lid is van de club en het allemaal afleiding is.
als je de tweet aanklikt
en de comments leest ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 21:52:55 #155
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207165411
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je de tweet aanklikt
en de comments leest ^O^
Als straks onze browsers twitter niet meer willen openen dan weten we genoeg :)
Lach met een schone bips
pi_207165982
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 december 2022 @ 22:22:25 #157
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207166027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:19 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
ik heb even naar de datum gekeken
dacht dat het een oude tweet was
dit kan toch niet meer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207166119
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb even naar de datum gekeken
dacht dat het een oude tweet was
dit kan toch niet meer
Heb er al 2 teveel gehad, werd ziek na de eerste, geloof er geen reet van dat het voor mij zinvol was integendeel.
Maarja gemiddeldes zeggen: Wel zinvol tegen Covid (zinvol qua langer leven wederom niet aangetoond).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207166129
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 22:33:42 #160
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207166203
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb even naar de datum gekeken
dacht dat het een oude tweet was
dit kan toch niet meer
Nou ja, sommige landen doen nog steeds raar. Thailand kon ik heen zonder vaccinaties en test. Gewoon als in 2019. Nou woont er ook een goed vriend van mij in de Filippijnen en zou ook graag hem weer eens zien. Laatste keer was in 2018 hier in Nederland toen hij nog hier woonde. Maar moet me vooraf testen en daar weer en als positief 14 dagen in een quarantaine hotel.

Dank je de koekoek, ik ga niet getest worden. Wat een gelul. Maar denk dat de WHO binnen nu en 2 maanden de pandemie tot einde uitroept en alles weer "even" normaal gaat worden tot de volgende Ebola.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 22:39:11 #161
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207166280
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb er al 2 teveel gehad, werd ziek na de eerste, geloof er geen reet van dat het voor mij zinvol was integendeel.
Maarja gemiddeldes zeggen: Wel zinvol tegen Covid (zinvol qua langer leven wederom niet aangetoond).
Jij kreeg toch het gevoel dat er wat mis was in je hartstreek als ik het me goed herinner? Na Novavax toch?
Lach met een schone bips
pi_207166330
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jij kreeg toch het gevoel dat er wat mis was in je hartstreek als ik het me goed herinner? Na Novavax toch?
Jepjep, maar licht.
Denk dat het lijf dat gewoon 100% herstelt eigenlijk.
Maar als je dat erg te pakken krijgt....

Opzicht logisch ook hè, als mensen myocarditis krijgen en naar het ziekenhuis moeten zullen er ook mensen ongediagnosticeerd met mindere klachten thuisblijven.

En dat was voor Covid #2.
Was ook wel mijn plan om wat rustiger aan te doen met die 2e prik te halen... Het lijf even recovery time gunnen...

Ik besef me wel dat je reguliere persoon in onze samenleving mij een beetje gek aan zou kijken als ik deze line of reasoning zou opvoeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 22:45:30 #163
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207166402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jepjep, maar licht.
Denk dat het lijf dat gewoon 100% herstelt eigenlijk.
Maar als je dat erg te pakken krijgt....

Opzicht logisch ook hè, als mensen myocarditis krijgen en naar het ziekenhuis moeten zullen er ook mensen ongediagnosticeerd met mindere klachten thuisblijven.

En dat was voor Covid #2.
Ik meen wel ooit gelezen te hebben dat vooral opgroeiende kinderen met myocarditis op latere leeftijd hartproblemen kunnen krijgen. Maar goed, nog steeds gezien het aantal gezette prikken wereldwijd denk ik dat het mee valt.

Al zie ik er voor onder de 60 of risicogroep er gewoon het nut er nog steeds niet van in.
Lach met een schone bips
pi_207166436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik meen wel ooit gelezen te hebben dat vooral opgroeiende kinderen met myocarditis op latere leeftijd hartproblemen kunnen krijgen. Maar goed, nog steeds gezien het aantal gezette prikken wereldwijd denk ik dat het mee valt.

Al zie ik er voor onder de 60 of risicogroep er gewoon het nut er nog steeds niet van in.
Ik denk dat ik afhankelijk van mijn gezondheid wel een prikkie had geplaatst vanaf een jaar of 60.
Matige gezondheid dan eerder nabij de 50.
Hele sterke gezondheid waarschijnlijk alsnog gewoon 60-65.

Maar dan was ik na één prik ook wel gekapt.
Maarja ik had er twee nodig om te reizen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 22:49:33 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207166469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk dat ik afhankelijk van mijn gezondheid wel een prikkie had geplaatst vanaf een jaar of 60.
Matige gezondheid dan eerder nabij de 50.
Hele sterke gezondheid waarschijnlijk alsnog gewoon 60-65.

Maar dan was ik na één prik ook wel gekapt.
Maarja ik had er twee nodig om te reizen...
Ja je deed het om naar Murrica te gaan toch?

Ik stond geloof ik rond dezelfde tijd ook op punt het toch te doen, maar zo blij dat ik het steeds uitgesteld heb tot het niet meer nodig was.
Lach met een schone bips
pi_207166513
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja je deed het om naar Murrica te gaan toch?

Ik stond geloof ik rond dezelfde tijd ook op punt het toch te doen, maar zo blij dat ik het steeds uitgesteld heb tot het niet meer nodig was.
Naja dit heeft wel een litteken achter gelaten.

Maar onderstaande was ook mogelijk, reken maar dat men gigantisch heeft weggekeken en zijn conform heeft gevonden in group think!
En ja veel mensen wisten niet hoe erg het was, etc etc etc, nouja, niet weten hoe erg het is? De mensen werden gedeporteerd verdomme en hartstikke hard gediscrimineerd.

Je kunt wel zeggen "andere orde dan holocaust" maar dat is het punt niet, discriminatie is ook inherent kwaadaardig. En als het "slechts" bij discriminatie blijft, is de drempel om je uit te spreken waarschijnlijk minder hoog dan wanneer er een heel militair systeem is opgetuigd dat immense kwaadaardigheden uitvoert.

In dat laatste scenario heb ik nog meer respect dat je je mond houdt!.

Ok ok, weet niet of ik wat scherp ben nu en wat uit de bocht vlieg, maar dit heeft mij ook ooit bezig gehouden... De kwaadaardigheid van de mens zit hem in de zwakte en in het manipuleerbare.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe mensen zich zo laten meetrekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 22:55:06 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207166565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Naja dit heeft wel een litteken achter gelaten.

Maar onderstaande was ook mogelijk, reken maar dat men gigantisch heeft weggekeken en zijn conform heeft gevonden in group think!
En ja veel mensen wisten niet hoe erg het was, etc etc etc, nouja, niet weten hoe erg het is? De mensen werden gedeporteerd verdomme en hartstikke hard gediscrimineerd.
Ik ga nu geen docu van ruim 4u aanzetten, ken mezelf. Als ik iets interessant vind kijk ik door..... :+
Lach met een schone bips
pi_207166613
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

_O_ _O_ _O_
Blijven er straks nog wel complot theorieen over?! Het gaat helemaal los met al die onthullingen *O* -O-

twitter

pi_207166620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ga nu geen docu van ruim 4u aanzetten, ken mezelf. Als ik iets interessant vind kijk ik door..... :+
Tjah, je weet waar het over gaat? Ken je hem?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 23:02:29 #170
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207166710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, je weet waar het over gaat? Ken je hem?
Gezicht komt me bekent voor, maar of ik het gezien heb of weet waar het over gaat? Geen idee nu, ik kijk teveel, en teveel gekeken. Zal hem morgenavond na het werk aanzetten :)
Lach met een schone bips
pi_207166923
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gezicht komt me bekent voor, maar of ik het gezien heb of weet waar het over gaat? Geen idee nu, ik kijk teveel, en teveel gekeken. Zal hem morgenavond na het werk aanzetten :)
Neuh dit is wel een heftige man, maar van wat ik gezien heb.... Ook degene die het meeste indruk heeft achtergelaten.

Dit zijn interviews / documentaire over Auschwitz, met mensen die het overleefd hebben enzo. Persoonlijke verhalen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207168354
twitter
pi_207173404
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ow is dat nu ook aan de gang? Moet je eerlijk zeggen heb de afgelopen dagen heel weinig gelezen... Maar goed, ik geloof nog steeds dat ome Elon ook lid is van de club en het allemaal afleiding is.
Dat idee heb ik ook. Hij praat ook over hersenchips
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207173446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als straks onze browsers twitter niet meer willen openen dan weten we genoeg :)
Ik zit toch niet op twitter en lees alleen de berichten die hier gepost worden. ;)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207173462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ow is dat nu ook aan de gang? Moet je eerlijk zeggen heb de afgelopen dagen heel weinig gelezen... Maar goed, ik geloof nog steeds dat ome Elon ook lid is van de club en het allemaal afleiding is.
Tuurlijk. Hij is begonnen met elektrische auto's. In elk geval met op grote schaal elektrische auto's aan de man te brengen.
pi_207173534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tuurlijk. Hij is begonnen met elektrische auto's. In elk geval met op grote schaal elektrische auto's aan de man te brengen.
alles om de planeet te redden natuurlijk.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207173561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:05 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
alles om de planeet te redden natuurlijk.
Ja, ja. Die batterijen van die troep worden gemaakt van zuiver recycleerbaar spul en de auto's worden opgeladen door zonnestraaltjes. :')
pi_207175019
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, ja. Die batterijen van die troep worden gemaakt van zuiver recycleerbaar spul en de auto's worden opgeladen door zonnestraaltjes. :')
_O-
Eigenlijk hebben we nu maar 2 zaken die hard zin hebben:
Kernenergie, verduurzamen.

Verder hebben we nog heeeel veel tijd nodig, en nieuwe technieken.
Dus dat gedram is ronduit gevaarlijk, maar dat keert wel als het niet uitvoerbaar gaat blijken.

Of niet en we moeten eerst alles aan gort slaan vanwege gebrek aan voedsel, kan ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207175042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-
Eigenlijk hebben we nu maar 2 zaken die hard zin hebben:
Kernenergie, verduurzamen.

Verder hebben we nog heeeel veel tijd nodig, en nieuwe technieken.
Dus dat gedram is ronduit gevaarlijk, maar dat keert wel als het niet uitvoerbaar gaat blijken.

Of niet en we moeten eerst alles aan gort slaan vanwege gebrek aan voedsel, kan ook.
Voordat men er van overtuigd is dat het niet uitvoerbaar is, dat duurt nog wel even. Voor zo ver men dat zelf inderdaad niet begrijpt. Wat me eigenlijk sterk lijkt.

En tot die tijd wordt het grote ellende.
pi_207175090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Voordat men er van overtuigd is dat het niet uitvoerbaar is, dat duurt nog wel even. Voor zo ver men dat zelf inderdaad niet begrijpt. Wat me eigenlijk sterk lijkt.

En tot die tijd wordt het grote ellende.
Red jezelf, want het collectief gaat het verneuken.
En dan boos worden op de "rijken" want zij zorgen voor zichzelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207175105
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Red jezelf, want het collectief gaat het verneuken.
En dan boos worden op de "rijken" want zij zorgen voor zichzelf.
Tsja. Ik ben een "rijke", maar geen elite. Toch niet bepaald het idee dat ik bevoordeeld word of zo, eerder dat ik hard genaaid word.

Zelfredzaam zijn, dat is wel essentieel. De afgelopen decennia, zeg maar gerust eeuw, is er in elk geval de nodige moeite voor gedaan om te zorgen dat mensen dat minder en minder worden.
pi_207175137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja. Ik ben een "rijke", maar geen elite. Toch niet bepaald het idee dat ik bevoordeeld word of zo, eerder dat ik hard genaaid word.

Zelfredzaam zijn, dat is wel essentieel. De afgelopen decennia, zeg maar gerust eeuw, is er in elk geval de nodige moeite voor gedaan om te zorgen dat mensen dat minder en minder worden.
Het is ook efficient om assets te delen.... Maar als het collectief niet betrouwbaar genoeg is daarvoor is het snel klaar.
En je hoeft je niet tot in den extreme te zombie accopolypsen. Stel je hebt een thuisbatterij en zonnepanelen, een voedselvoorraadje en een moestuintje en wat kaarsen, dan red je het wel prima.

Ja tenzij er echt honger komt maar dan zijn we sowieso fucked. Gaat sowieso alleen als er op absurde wijze terrorisme gepleegd wordt / een of ander leip aardappelvirus rondgaat.

En dan is je beste investering waarschijnlijk gewoon een wapen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 21-12-2022 17:18:15 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 december 2022 @ 17:44:18 #183
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207175543
https://www.ad.nl/binnenland/radeloze-duitsers-massaal-naar-apotheek-in-dinxperlo-voor-koortsremmers-voor-kinderen~ae1563b8/

En zo kruipt er een mogelijk nieuwe crisis stilletjes aan ons leventje binnen. Geen medicijnen, en dat zorgt nu al voor wat paniek in Duitsland, met een hint naar de Nederlander toe ook misschien maar een beetje te gaan hamsteren;

quote:
"Moeten ook Nederlandse ouders zich zorgen maken over een aanstaand tekort aan medicijnen? Niet direct, zegt de apotheker. Maar ondenkbaar is het niet. ,,Ook wij zijn voor veel medicijnen afhankelijk van China.”'
Vanuit zoveel hoeken vruchtbaar grond aangelegd voor een hoop shitshows. Whoei!

Tevens een shoutout naar een bekende, de vrouw van de zoon van een vriendin, met 6 vaccins voor dat vreselijke Corona, gedurende die priksessies 3x longembolie en nu op de IC met hersenvliesontsteking/longontsteking. Tegen alle adviezen in gewoon door blijven prikken.... -O-
Oh.. en ook een 50 jarige met acute hartstilstand en heengegaan. Ze vallen als bosjes 8)7
Mai pben rai~!
  Vis een optie? woensdag 21 december 2022 @ 17:58:43 #184
70532 loveli
N
pi_207175742
Moest gisteren iets voor m'n ouders bij de apotheek ophalen. De dame voor me kreeg maar een derde van de haar voorgeschreven essentiële medicijnen mee, de rest was volgens de computer weer leverbaar in april :X

Paracetamol en ibuprofen voor kinderen lijkt me een minder groot probleem, er zit toch een breuklijn op?
crap in = crap out
pi_207175783
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:44 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/binnenland/radeloze-duitsers-massaal-naar-apotheek-in-dinxperlo-voor-koortsremmers-voor-kinderen~ae1563b8/

En zo kruipt er een mogelijk nieuwe crisis stilletjes aan ons leventje binnen. Geen medicijnen, en dat zorgt nu al voor wat paniek in Duitsland, met een hint naar de Nederlander toe ook misschien maar een beetje te gaan hamsteren;
[..]
Vanuit zoveel hoeken vruchtbaar grond aangelegd voor een hoop shitshows. Whoei!

Tevens een shoutout naar een bekende, de vrouw van de zoon van een vriendin, met 6 vaccins voor dat vreselijke Corona, gedurende die priksessies 3x longembolie en nu op de IC met hersenvliesontsteking/longontsteking. Tegen alle adviezen in gewoon door blijven prikken.... -O-
Oh.. en ook een 50 jarige met acute hartstilstand en heengegaan. Ze vallen als bosjes 8)7
medicijnencrisis kunnen er ook nog wel bij hebben met alle crisissen die we al hebben :r

Ik kreeg gister gelukkig wel alle meds die ik nodig heb. maar het is is een slechte zaak dit
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 21 december 2022 @ 18:04:40 #186
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207175805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 18:01 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
medicijnencrisis kunnen er ook nog wel bij hebben met alle crisissen die we al hebben :r
Als horecaondernemer zijnde kan ik melden dat de inkoop van goederen en producten ook dermate belabberd is. Dat wat er is is behoorlijk in prijs gestegen. Continue uitwijken naar andere leveranciers en zoeken naar alternatieven. Moedeloos word je er van,... en uitzichtloos, geen enkel lichtpuntje te bespeuren tot nu toe.
Mai pben rai~!
pi_207175851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 18:04 schreef KNAK het volgende:

[..]
Als horecaondernemer zijnde kan ik melden dat de inkoop van goederen en producten ook dermate belabberd is. Dat wat er is is behoorlijk in prijs gestegen. Continue uitwijken naar andere leveranciers en zoeken naar alternatieven. Moedeloos word je er van,... en uitzichtloos, geen enkel lichtpuntje te bespeuren tot nu toe.
Je gaat toch denken dat dit soort dingen met opzet gedaan worden (voedselvoorziening is erg belangrijk)
Dan alle boeren weg willen pesten in NL :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207175925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 17:58 schreef loveli het volgende:
Moest gisteren iets voor m'n ouders bij de apotheek ophalen. De dame voor me kreeg maar een derde van de haar voorgeschreven essentiële medicijnen mee, de rest was volgens de computer weer leverbaar in april :X

Paracetamol en ibuprofen voor kinderen lijkt me een minder groot probleem, er zit toch een breuklijn op?
!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 december 2022 @ 18:21:00 #189
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207176081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 18:07 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Je gaat toch denken dat dit soort dingen met opzet gedaan worden (voedselvoorziening is erg belangrijk)
Dan alle boeren weg willen pesten in NL :r
Gezien alle ontwikkelingen de laatste jaren is het vrij eenvoudig te beantwoorden; Ja..
Is allemaal doelbewust. Je kan in het midden laten waarom en met welk doel, maar goed is het allerminst.
Som eens voor de lol op wat voor kromme situaties en gebeurtenissen de laatste tijd voorbij zijn gekomen (en nog steeds in aantocht zijn) ...maak maar eens zo een lijstje en vraag terwijl je er naar kijkt jezelf maar eens goed af of dit alles wel normaal is/ logisch is/klopt
Mai pben rai~!
pi_207176277
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
omdat dit exact is wat wij al meer dan een jaar roepen
En dan zijn er nog gebruikers in USA voter fraud topic die geloven dat er "Russian" interference was toen Trump de verkiezingen won, nee.. de democraten en Hillary/Biden zijn hier de badguys, zoals gewoonlijk.
De verkiezingen stinken net zo hard als corona.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Vis een optie? woensdag 21 december 2022 @ 18:47:10 #191
70532 loveli
N
pi_207176400
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ek-nog-even-overeind

Daar mag mijn belastinggeld best voor gebruikt worden.
crap in = crap out
pi_207176609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 18:47 schreef loveli het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ek-nog-even-overeind

Daar mag mijn belastinggeld best voor gebruikt worden.
Begrijp niet hoe je, als je kritiek bent, uberhaupt failliet kan gaan, immers, je klanten kunnen niet om je heen dus je kunt prijzen rekenen die je wilt.
Wanbestuur?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207176625
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Begrijp niet hoe je, als je kritiek bent, uberhaupt failliet kan gaan, immers, je klanten kunnen niet om je heen dus je kunt prijzen rekenen die je wilt.
Wanbestuur?
Medicijnen waar geen patenten meer op rusten. Dus die zullen elders veel goedkoper gemaakt kunnen worden waarschijnlijk?

Het artikel lezende lapt de overheid al jaren bij.
  woensdag 21 december 2022 @ 19:20:21 #194
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207176758
twitter


en weer iets wat stilletjes voorbij gaat zonder al te veel ophef
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207176777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Medicijnen waar geen patenten meer op rusten. Dus die zullen elders veel goedkoper gemaakt kunnen worden waarschijnlijk?

Het artikel lezende lapt de overheid al jaren bij.
Dus. Om in de 5 krachten van Porter te praten:

- Hoeveel concurrentie heb je nou als jouw productie kritiek is voor de aanvoer? Komop die prijs is gewoon jarenlang te laag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207176814
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

en weer iets wat stilletjes voorbij gaat zonder al te veel ophef
Komt dit niet op het NOS?

Tis wat hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 december 2022 @ 19:25:08 #197
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207176821
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207176859
quote:
Ik mag Azarkan wel.
Exclusief zijn rassen politiek gewoon een goeie kerel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 december 2022 @ 19:28:28 #199
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207176867
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik mag Azarkan wel.
Exclusief zijn rassen politiek gewoon een goeie kerel.
ook hij is niet standvastig
kan wel heel goed de aanval kiezen bij bepaalde personen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 21 december 2022 @ 19:29:27 #200
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207176883
twitter


Griep
dat was er toch niet meer
nu mensen die zich testen en blijkt het griep te zijn
en wat zeggen ze dan
owww dan kan ik gewoon weer naar buiten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207176917
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Griep
dat was er toch niet meer
nu mensen die zich testen en blijkt het griep te zijn
en wat zeggen ze dan
owww dan kan ik gewoon weer naar buiten
_O-

Zou me niks verbazen, dan ben je wel echt lekker aan het slapen zeg hey.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 december 2022 @ 19:46:20 #202
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207177160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Zou me niks verbazen, dan ben je wel echt lekker aan het slapen zeg hey.
maar dat gebeurt echt!
serieus
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207177186
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
maar dat gebeurt echt!
serieus
Ja, het draait bij sommigen alleen om autoriteit en helaas hangt dat in die koppies vast aan staat / nieuws / aangewezen experts.

En ja daar ligt bovengemiddeld zeker wel de kennis hoor, maar dat gebrek aan de informatie echt zelf verifieren... Naja, wat moet ik er nou van vinden...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 21 december 2022 @ 19:53:02 #204
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207177281
twitter


_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Vis een optie? woensdag 21 december 2022 @ 20:39:34 #205
70532 loveli
N
pi_207178194
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Begrijp niet hoe je, als je kritiek bent, uberhaupt failliet kan gaan, immers, je klanten kunnen niet om je heen dus je kunt prijzen rekenen die je wilt.
Wanbestuur?
India kan goedkoper leveren, mensen en energie, transport kosten daar niks.

Alleen als er een probleem komt met de supplychain, zijn we fucked.
crap in = crap out
pi_207178297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:39 schreef loveli het volgende:

[..]
India kan goedkoper leveren, mensen en energie, transport kosten daar niks.

Alleen als er een probleem komt met de supplychain, zijn we fucked.
Dan maak je het politiek, en subsideer je wat ofzo, maar als ze kritiek zijn gaat dat slecht samen met geen onderhandelingsmacht om de prijzen te verhogen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Vis een optie? woensdag 21 december 2022 @ 21:02:32 #207
70532 loveli
N
pi_207178660
jaar geleden ook al failliet met een doorstart.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)te-medicijnenfabriek

Zit op zelfde adres
crap in = crap out
pi_207181096
d
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 18:21 schreef KNAK het volgende:

[..]
Gezien alle ontwikkelingen de laatste jaren is het vrij eenvoudig te beantwoorden; Ja..
Is allemaal doelbewust. Je kan in het midden laten waarom en met welk doel, maar goed is het allerminst.
Som eens voor de lol op wat voor kromme situaties en gebeurtenissen de laatste tijd voorbij zijn gekomen (en nog steeds in aantocht zijn) ...maak maar eens zo een lijstje en vraag terwijl je er naar kijkt jezelf maar eens goed af of dit alles wel normaal is/ logisch is/klopt
Dan word het een lijst van 100 kantjes. Ik overdrijf een beetje.
Ik denk dat het WEF teveel hun klauwen in de bedrijven en regeringen hebben. daar hebben ze tijd genoeg voor genomen om hun poppetjes op goede plaatsen te zetten, Ik dacht dat het WEF opgericht is in 1971, dus ze zijn mijn hele leven lang al bezig. De gewone burger mag agenda 2030 betalen maar niks zegge. en ze mogen krekelburgers en geprint vlees eten en niks meer bezitten. :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 22:45:21 #209
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207181155
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
d
[..]
Dan word het een lijst van 100 kantjes. Ik overdrijf een beetje.
Ik denk dat het WEF teveel hun klauwen in de bedrijven en regeringen hebben. daar hebben ze tijd genoeg voor genomen om hun poppetjes op goede plaatsen te zetten, Ik dacht dat het WEF opgericht is in 1971, dus ze zijn mijn hele leven lang al bezig. De gewone burger mag agenda 2030 betalen maar niks zegge. en ze mogen krekelburgers en geprint vlees eten en niks meer bezitten. :r
Ik denk dat je deels gelijk hebt, 2030 is het doel van de transitie om het echt te laten beginnen. 2050 is het uiteindelijke doel. :) Dan zijn wij grotendeels dood op onze leeftijd, en de jeugd van nu vindt het niet meer dan normaal.
Lach met een schone bips
pi_207181190
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Griep
dat was er toch niet meer
nu mensen die zich testen en blijkt het griep te zijn
en wat zeggen ze dan
owww dan kan ik gewoon weer naar buiten
pfff, het Geeft dezelfde klachten als corona. Als we wisten wat het was toen de "pandemie" startte dan was het nooit zover gekomen.
Ik ben ziek en ik test niet. die onzin is niet nodig
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207181275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk dat je deels gelijk hebt, 2030 is het doel van de transitie om het echt te laten beginnen. 2050 is het uiteindelijke doel. :) Dan zijn wij grotendeels dood op onze leeftijd, en de jeugd van nu vindt het niet meer dan normaal.
In deze wereld hoef ik niet oud te worden :N Ik vind het zonde dat de volgende generaties niet (meer) zullen weten wat vrijheid is (zelf bepalen wat je eet, vrij reizen) als de regering heeft bepaald dat je in 15 minuten cities moet leven en een QR code op je voorhoofd heb -O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 22:53:35 #212
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207181309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
In deze wereld hoef ik niet oud te worden :N Ik vind het zonde dat de volgende generaties niet (meer) zullen weten wat vrijheid is (zelf bepalen wat je eet, vrij reizen) als de regering heeft bepaald dat je in 15 minuten cities moet leven en een QR code op je voorhoofd heb -O-
Wij kunnen onzen gang nog gaan :) De jeugd van nu is fucked denk ik. Als ze nu de wereldbevolking tussen 30 en 50 hun vrijheden afnemen breekt de hel los. Daarom een overgang :)
Lach met een schone bips
pi_207181365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wij kunnen onzen gang nog gaan :) De jeugd van nu is fucked denk ik. Als ze nu de wereldbevolking tussen 30 en 50 hun vrijheden afnemen breekt de hel los. Daarom een overgang :)
En groot gedeelte loopt daarvan achter de regering aan. Eigenlijk zou ik willen weten hoeveel mensen er zijn, die zien waar de wereld naar toe gaat. Daar is niks complotterigs aan
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 23:06:06 #214
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207181490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
En groot gedeelte loopt daarvan achter de regering aan. Eigenlijk zou ik willen weten hoeveel mensen er zijn, die zien waar de wereld naar toe gaat. Daar is niks complotterigs aan
Dat zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat mensen op een gegeven moment opstaan en zeggen "tot hier en niet verder".

Op een gegeven moment is het genoeg, en dan krijg je opstanden. Dit gebeurde zelfs op plantages vroeger en op andere plekken waar slaven te werk werden gesteld (dus ook wel relevant in deze tijdsgeest). Alleen toen waren ze met te weinig om iets uit te voeren tegen hun overheersers. Kijk eens naar de wereldbevolking nu? Als daar het kwartje valt dan hoop ik voor de so called "elites" dat hun bunkers ondoordringbaar zijn :) Want dan gaat het los.

En daarbij hoop ik dat het nooit zo ver komt, wetteloosheid en ieder voor zich levert ook weer slachtoffers op. Maar dit is wel weer een scenario dat "kan" uitkomen.
Lach met een schone bips
pi_207184886
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat mensen op een gegeven moment opstaan en zeggen "tot hier en niet verder".

Op een gegeven moment is het genoeg, en dan krijg je opstanden. Dit gebeurde zelfs op plantages vroeger en op andere plekken waar slaven te werk werden gesteld (dus ook wel relevant in deze tijdsgeest). Alleen toen waren ze met te weinig om iets uit te voeren tegen hun overheersers. Kijk eens naar de wereldbevolking nu? Als daar het kwartje valt dan hoop ik voor de so called "elites" dat hun bunkers ondoordringbaar zijn :) Want dan gaat het los.

En daarbij hoop ik dat het nooit zo ver komt, wetteloosheid en ieder voor zich levert ook weer slachtoffers op. Maar dit is wel weer een scenario dat "kan" uitkomen.
Dan hoop ik met je mee dat de great reset niet kan uitkomen omdat de mensen zeggen het is genoeg en ik hoop dat het snel zal zijn.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 22 december 2022 @ 13:37:11 #216
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207185685
twitter


in de categorie dommer dan dom
is er eigenlijk een BNW topic over de FBI twitterfile dump?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 22 december 2022 @ 13:52:15 #217
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207185894
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 21:56:32 #218
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207193017
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

in de categorie dommer dan dom
is er eigenlijk een BNW topic over de FBI twitterfile dump?
Geloof niet, of ik moet compleet scheel zijn (wat wel kan kloppen, moet mijn ogen eens laten checken) :)
Lach met een schone bips
  Vis een optie? donderdag 22 december 2022 @ 22:03:35 #219
70532 loveli
N
pi_207193145
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geloof niet, of ik moet compleet scheel zijn (wat wel kan kloppen, moet mijn ogen eens laten checken) :)
Hoort dat niet gewoon in NWS?
oO<
crap in = crap out
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 22:08:43 #220
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207193258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Hoort dat niet gewoon in NWS?
oO<
Dat ik misschien scheel ben? :+
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 22:10:42 #221
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207193294
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Hoort dat niet gewoon in NWS?
oO<
Maar in principe heb je gelijk, tenzij er een wending BNW aan gegeven "kan" worden. Als het alleen een NWS topic gaat worden heb je gelijk.
Lach met een schone bips
  Vis een optie? donderdag 22 december 2022 @ 22:21:02 #222
70532 loveli
N
pi_207193513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar in principe heb je gelijk, tenzij er een wending BNW aan gegeven "kan" worden. Als het alleen een NWS topic gaat worden heb je gelijk.
In het "Elon neemt Twitter over" wordt er wel over gepost, maar niet echt over gediscussieerd.
crap in = crap out
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 22:52:06 #223
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207194059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:21 schreef loveli het volgende:

[..]
In het "Elon neemt Twitter over" wordt er wel over gepost, maar niet echt over gediscussieerd.
Als er al geen discussie op komt, lijkt het me ook vrij duidelijk dat de meeste mensen het niet veel interesseert.. (wat ik wel raar vindt) Maar goed, ik moet je ook heel eerlijk zeggen dat ik me niet heel erg bezig hou met wat in de U.S.A. aan de hand is. Dus ik ben daar net zo goed schuld aan.

Maar goed, als er een goed en onderbouwd BNW topic over 'zou' komen heb ik daar niks op tegen.
Lach met een schone bips
pi_207195415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:21 schreef loveli het volgende:

[..]
In het "Elon neemt Twitter over" wordt er wel over gepost, maar niet echt over gediscussieerd.
ik weet niet wat ik van de Elon musk moet vinden. Het is zeker goed dat hij de beerput genaamd twitter open trekt. Hij is ook bezig om hersenchips te ontwikkelen. Zou hij niet gewoon bij de club horen van duistere figuren
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207195860
Musk is een nerd, wilt futuristisch zijn..

Gezien dat Biden hem niet mag is de kans dat Musk een goede knaap is best hoog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 23 december 2022 @ 11:03:02 #226
485843 crew  Jippie
pi_207197404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 01:16 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik weet niet wat ik van de Elon musk moet vinden. Het is zeker goed dat hij de beerput genaamd twitter open trekt. Hij is ook bezig om hersenchips te ontwikkelen. Zou hij niet gewoon bij de club horen van duistere figuren
Dat is een mooi onderwerp voor een nieuw BNW-topic!
pi_207200462
twitter
  vrijdag 23 december 2022 @ 19:53:20 #228
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207204332
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 01:16 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik weet niet wat ik van de Elon musk moet vinden. Het is zeker goed dat hij de beerput genaamd twitter open trekt. Hij is ook bezig om hersenchips te ontwikkelen. Zou hij niet gewoon bij de club horen van duistere figuren
:Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 23 december 2022 @ 20:30:19 #229
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207204965
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207222224
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Welke klimaatverandering
Die 1 graad in meer dan 100 jaar
Kijk verder
Of verder terug
Dan ontstaat er een heel ander beeld
De klimaatverandering waar we nu mee te maken hebben.
-Knip-

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 25-12-2022 15:22:16 ]
pi_207222269
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Griep
dat was er toch niet meer
nu mensen die zich testen en blijkt het griep te zijn
en wat zeggen ze dan
owww dan kan ik gewoon weer naar buiten
Ik heb nog nooit gelezen dat griep volledig verdwenen is/was. Griep had wel last van de maatregelen die we hadden. Blijkbaar werken de maatregelen wel goed, tegen een griep.
Maatregelen die we nu niet meer hebben.... Dus verspreid de griep zich ook weer.

Maar een zelftest reageert niet op griep.
pi_207224700
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 09:45 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit gelezen dat griep volledig verdwenen is/was. Griep had wel last van de maatregelen die we hadden. Blijkbaar werken de maatregelen wel goed, tegen een griep.
Maatregelen die we nu niet meer hebben.... Dus verspreid de griep zich ook weer.

Maar een zelftest reageert niet op griep.
Dat klopt. ik heb gewoon griep en zelftest reageerde er niet op. Maakt niet uit want griep moet je gewoon ook uitzieken, veel slapen en zo :z
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207241473
twitter


Deel I over covid uit de twitter kronieken.
pi_207243287
twitter

Draadje
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 19:35:04 #235
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207243652
https://www.reuters.com/w(...)rs-jan-8-2022-12-26/

China gooit de boel open, moet eerlijk bekennen dat ik hier erg verbaasd over was toen ik het las.
Lach met een schone bips
  maandag 26 december 2022 @ 23:43:13 #236
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207247601
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)rs-jan-8-2022-12-26/

China gooit de boel open, moet eerlijk bekennen dat ik hier erg verbaasd over was toen ik het las.
gaat reuze in China :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207249680
twitter

twitter

Vraag me af of er echt iets van gaat komen, maar ben wel benieuwd wat er allemaal gespeeld heeft achter de schermen.
pi_207249682
twitter

En het is ook duidelijk vanuit welke kant de “fear porn” kwam.
Rude awakening voor velen!
pi_207250442
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2022 05:02 schreef _I het volgende:

[ twitter ]
En het is ook duidelijk vanuit welke kant de “fear porn” kwam.
Rude awakening voor velen!
Whats up?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207253663
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2022 11:07 schreef YStec het volgende:
[27] WILLEM ENGEL-AWARD

Er zijn in totaal 23 stemmen uitgebracht op 16 users!

De winnaar is: @:Viesdik met 6 stemmen! *O*.



De users met meer dan één stem zijn:
• @:UitStraling - 2 stemmen
• @:ludovico - 2 stemmen



En al deze users hebben één stem weten te bemachtigen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafiek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 stemmen ontvangen.

Vind het een beetje triest deze maar ok.

Hokjesss
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207254573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 09:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Whats up?
Weinig. Zit een beetje te wachten tot alles uit zou komen. Maar als ik dit soort zaken zie heb ik er een hard hoofd in.. Misschien dat de fauci-files nog wat reuring brengen!
twitter
pi_207256266
twitter

Interessant draadje over batchnummers en hoe sommige meer doden tot gevolg hadden. En dat was bekend!
pi_207260715
Nieuwsbericht over mega lang bloedklonters die er uit gehaald worden:

https://www.ninefornews.n(...)nde-persoon-gehaald/

Zal dat maar in je aderen hebben :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 27 december 2022 @ 20:44:42 #244
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207265646
twitter


ow lieve help -O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 22:20:44 #245
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207269167
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ow lieve help -O-
Nothing to see, move on :) :+
Lach met een schone bips
  dinsdag 27 december 2022 @ 23:16:44 #246
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207270769
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 23:23:27 #247
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207270878
quote:
Is er nog geen variant van "killing me softly" gemaakt op de prikken?
Lach met een schone bips
pi_207271144
Filmpje gepost in reguliere covid topic, van een man bij Russel brand.

twitter


Deze denk ik.
Ben alligned met de eerste 90%
Werking vaccin kan iets genuanceerder, mbt tijdelijkheid en nauwelijks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 23:46:21 #249
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207271319
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:37 schreef ludovico het volgende:
Filmpje gepost in reguliere covid topic, van een man bij Russel brand.

[ twitter ]

Deze denk ik.
Ben alligned met de eerste 90%
Werking vaccin kan iets genuanceerder, mbt tijdelijkheid en nauwelijks.
Hij heeft wel een punt zeker over de verslaafden met een overdosis, waarom zou iemand die geen vaccin genomen heeft geen bed moeten kunnen krijgen en mag lekker sterven? En als aanvulling daar dan weer op, kan dit alles geen test geweest zijn om te kijken hoe mensen reageren? Op de app? op het weigeren van een prik?
Lach met een schone bips
pi_207273589
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kijk vriend, jij hebt een bron en de ander -waaronder ik- niet. Een simpele engelse kreet van een bewering in google die leidt naar een bron die onze claim ondersteunt is zo gedaan. Maar wat voor zin heeft het? Ga je pdfjes doorspitten met al die statistiek en modellen?

Wat vond jij van van het Pienter onderzoek dat met grote regelmaat door van Dissel werd aangegrepen om de (on)zin van mondkapjes aan te tonen?

Wat ik bedoel te zeggen is dat er bronnen zijn die beide stellingen ondersteunen. Daarom ben en blijf ik van mening dat op dossier corona de "wetenschap" er een gore bende van heeft gemaakt. Wetenschap heb ik tussen haakjes gezet omdat ik vind dat er überhaupt geen wetenschap is gevoerd op dit dossier, het is meer een mixje van politiek, persoonlijke voorkeuren, en een zooi middelmatige wetenschappers die decennia niet in beeld zijn geweest die als mollen uit de grond schoten. Die combinatie heeft geleid tot een toxische reactie waar het gedrocht van corona maatregelen uit voort is gekomen.
Qft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207273592
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hij heeft wel een punt zeker over de verslaafden met een overdosis, waarom zou iemand die geen vaccin genomen heeft geen bed moeten kunnen krijgen en mag lekker sterven? En als aanvulling daar dan weer op, kan dit alles geen test geweest zijn om te kijken hoe mensen reageren? Op de app? op het weigeren van een prik?
Hmm het kwam wel lekker uit voor de EU, maar denk toch dat ze tot bepaalde hoogte geluk hebben gehad.

Never waste a good crisis.

Verder wisten we natuurlijk al van de 2e wereldoorlog.. Genoeg mensen met vervrongen ideeën en genoeg die de weg met minste weerstand verkiezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Vis een optie? woensdag 28 december 2022 @ 09:35:45 #252
70532 loveli
N
pi_207275053
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ow lieve help -O-
twitter

Inhoudelijke discussie over of dat klopt of niet.
crap in = crap out
  woensdag 28 december 2022 @ 11:18:00 #253
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207276582
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]
[ twitter ]
Inhoudelijke discussie over of dat klopt of niet.
Omzigt is zo goed in dit soort zaken dat ik geen moment aan hem twijfel

En als ik een twitterlink post
Lees ik ook de tweets
En de linkjes
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Vis een optie? woensdag 28 december 2022 @ 11:58:17 #254
70532 loveli
N
pi_207277643
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Omzigt is zo goed in dit soort zaken dat ik geen moment aan hem twijfel

En als ik een twitterlink post
Lees ik ook de tweets
En de linkjes
Ik twijfel ook niet aan Omtzigt, zelf retweette hij dit, dus misschien is hij het er wel mee eens.
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 28 december 2022 @ 17:32:00 #255
70532 loveli
N
pi_207285899
twitter

Wordt vervolgd..
crap in = crap out
pi_207286019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:32 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
Wordt vervolgd..
Snap hier weinig van verder. Maar het zal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Vis een optie? woensdag 28 december 2022 @ 17:58:53 #257
70532 loveli
N
pi_207286488
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Snap hier weinig van verder. Maar het zal.
Omtzigt leest in de bewoordingen van het rapport dat overledenen uit de dataset van gevaccineerden zijn verwijderd, en dus niet bruikbaar is. Dude van CBS reageert dat Omtzigt het verkeerd begrijpt en dat de dataset wel bruikbaar is.
Dude van CBS vindt het matig dat de eerste tweet van Omtzigt 130x gezien is en zijn uitleg waarom Omtzigt het verkeerd begrijpt, veel minder.

Omtzigt kennende zal hij geen minuut vrij hebben tussen Kerst en Nieuwjaar en ons tzt laten weten wat er precies aan de hand is.
crap in = crap out
pi_207292387
-O-

twitter


Zien jullie het ook? :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 28 december 2022 @ 21:30:44 #259
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207292408
quote:
18s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ] -O-

[ twitter ]

Zien jullie het ook? :D
ik hoor de stijgingen alweer op het nieuws 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207292429
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 17:58 schreef loveli het volgende:

[..]
Omtzigt leest in de bewoordingen van het rapport dat overledenen uit de dataset van gevaccineerden zijn verwijderd, en dus niet bruikbaar is. Dude van CBS reageert dat Omtzigt het verkeerd begrijpt en dat de dataset wel bruikbaar is.
Dude van CBS vindt het matig dat de eerste tweet van Omtzigt 130x gezien is en zijn uitleg waarom Omtzigt het verkeerd begrijpt, veel minder.

Omtzigt kennende zal hij geen minuut vrij hebben tussen Kerst en Nieuwjaar en ons tzt laten weten wat er precies aan de hand is.
Ik zie geen uitleg dat het nie tklopt wat omtzigt zegt, dus vandaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:33:50 #261
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207292510
quote:
18s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ] -O-

[ twitter ]

Zien jullie het ook? :D
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik hoor de stijgingen alweer op het nieuws 8)7 8)7
Maar even, ze mogen toch pas vanaf 8 januari weer op een gecontroleerde manier het land verlaten? Dat las ik vandaag, inbound open vanaf de 8e outbound travels gecontroleerd.

Maar dan nog, maakt het nog veel uit? Denk beter dat we met al het gedoe stoppen en weer doorgaan als 2019 :)
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:37:05 #262
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207292634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zie geen uitleg dat het nie tklopt wat omtzigt zegt, dus vandaar.
Moest het ook 4x lezen, en nog niet echt gevonden. Vond het meer bijzonder dat die knakker meer teleurgesteld is in hoe vaak Omtzigt's tweet gelezen werd en hoe weinig die van hem.
Lach met een schone bips
pi_207292667
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik hoor de stijgingen alweer op het nieuws 8)7 8)7
Wie heeft er zin in nieuwe lockdowns?
Nieuwe vaccins?
En nieuwe ''tijdelijke'' maatregelen :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 28 december 2022 @ 21:38:39 #264
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207292688
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie heeft er zin in nieuwe lockdowns?
Nieuwe vaccins?
En nieuwe ''tijdelijke'' maatregelen :')
precies dat
al bang maken en warm maken
dat is wat ze doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:40:19 #265
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207292749
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie heeft er zin in nieuwe lockdowns?
Nieuwe vaccins?
En nieuwe ''tijdelijke'' maatregelen :')
Ik ben voor! Niet de vaccins dan. Maar zo rustig op straat was heerlijk met het "blijf thuis" advies. En ook het thuiswerk advies. Met 2 man op kantoor de rest thuis. Was een heerlijke tijd. Dat zou eigenlijk standaard moeten zijn, met de rest kunnen ze opflikkeren in mijn ogen :) Ik benoem alleen wat ik prettig vond :D
Lach met een schone bips
pi_207292876
Dit zou best wel covid 2.0 kunnen zijn
Alleen een veel besmettelijkere variant
Met veel meer doden
En een virus die vooral kinderen moet hebben

Hoe ik dat laatste weet hou ik lekker voor mijzelf :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:44:56 #267
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207292932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:43 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zou best wel covid 2.0 kunnen zijn
Alleen een veel besmettelijkere variant
Met veel meer doden
En een virus die vooral kinderen moet hebben

Hoe ik dat laatste weet hou ik lekker voor mijzelf :X
Ik weet waarom je die suggestie wekt, heb het ook gezien. Maar denk dit is te vroeg ervoor.
Lach met een schone bips
pi_207292949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben voor! Niet de vaccins dan. Maar zo rustig op straat was heerlijk met het "blijf thuis" advies. En ook het thuiswerk advies. Met 2 man op kantoor de rest thuis. Was een heerlijke tijd. Dat zou eigenlijk standaard moeten zijn, met de rest kunnen ze opflikkeren in mijn ogen :) Ik benoem alleen wat ik prettig vond :D
Be carefull what you wish for

Ze zijn veel meer van plan dan alleen lockdowns *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:47:20 #269
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207293024
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Be carefull what you wish for

Ze zijn veel meer van plan dan alleen lockdowns *O*
Je weet hoe ik erin sta, maar in mijn ogen is het nog te vroeg om door te pakken. Denk niet eerder dan 2025.
Lach met een schone bips
pi_207293032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet waarom je die suggestie wekt, heb het ook gezien. Maar denk dit is te vroeg ervoor.
In 2020 kwam corona ook binnen via Italië toch ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207293111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je weet hoe ik erin sta, maar in mijn ogen is het nog te vroeg om door te pakken. Denk niet eerder dan 2025.
Je denkt dat die ''dark winter'' nog een paar jaar op zich laat wachten?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:49:00 #272
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207293114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In 2020 kwam corona ook binnen via Italië toch ?
Nee joh, ging al veel eerder rond alleen niet zo snel. Hoewel ik nog steeds wel mijn bedenkingen heb bij het aantal daadwerkelijk geinfecteerden. Ik geloof van dit Covid gebeuren vanuit de overheid heel weinig.
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:49:46 #273
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207293139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je denkt dat die ''dark winter'' nog een paar jaar op zich laat wachten?
Jup, gaat op dit moment door teveel mensen niet geaccepteerd worden en zullen er niet in meegaan. Even de rust en dan weer los :)
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 21:51:39 #274
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207293218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je denkt dat die ''dark winter'' nog een paar jaar op zich laat wachten?
Laat eerst een groot deel mensen 2 winters in de kou zitten, bied echte verlichting en mensen gaan de overheid weer vertrouwen en weer mee in die onzin..
Lach met een schone bips
pi_207293395
Niet om dwars te doen ofzo maar sta er compleet anders in :@ :7
Er is een shitload werk wat ze moeten verrichten willen ze hun doelen van agenda 2030 halen
Ze lopen al achter op schema
Vrees eerder voor acceleratie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 22:02:23 #276
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207293541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:56 schreef Ali_boo het volgende:
Niet om dwars te doen ofzo maar sta er compleet anders in :@ :7
Er is een shitload werk wat ze moeten verrichten willen ze hun doelen van agenda 2030 halen
Ze lopen al achter op schema
Vrees eerder voor acceleratie
Jij en dwars Ali? Dat bestaat niet :)

Agenda 2030 is nooit een vaststaand feit geweest, alleen een leidraad. Dat duidelijk is dat ze dat niet gaan halen geeft wel weer aan waarom er ineens andere "noodzakelijkheden" op tafel komen. Maar we gaan het meemaken, ik blijf net zo sceptisch hierover als altijd. Want dit topic is voor mij O+

Ik kijk het lekker aan, en als de shit me hier uit de hand loopt vertrek ik wel ergens heen waar het voorlopig nog wat langer duurt met die nonsens als hier.
Lach met een schone bips
pi_207293543
Dit is de nieuwe event 201 video
Catastrofistische besmetting
Lekker neutraal weer naar buiten gebracht _O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207293640
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207293746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jij en dwars Ali? Dat bestaat niet :)

Agenda 2030 is nooit een vaststaand feit geweest, alleen een leidraad. Dat duidelijk is dat ze dat niet gaan halen geeft wel weer aan waarom er ineens andere "noodzakelijkheden" op tafel komen. Maar we gaan het meemaken, ik blijf net zo sceptisch hierover als altijd. Want dit topic is voor mij O+

Ik kijk het lekker aan, en als de shit me hier uit de hand loopt vertrek ik wel ergens heen waar het voorlopig nog wat langer duurt met die nonsens als hier.
Mag ik met je mee dan ?
Mijn go to plek voor wanneer de shit uitbreekt is recent nog in gevaar gekomen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 22:15:18 #280
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207294007
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Mag ik met je mee dan ?
Mijn go to plek voor wanneer de shit uitbreekt is recent nog in gevaar gekomen

Ik zie tegen die tijd wel waar ik dan nog een poos normaal kan leven, dat de EU, Canada, VS, Australië, NZ en de U.K. voorop lopen is wel duidelijk... Er zullen altijd plekken zijn.

Maak je niet te druk Ali, als al dit echt uitkomt en uitgerold zal worden zijn er altijd plekken waar je heen kan. Teveel mensen die dit nooit zullen accepteren als dit echt gaat gebeuren. Dat de plannen er zijn is wel duidelijk als je deze materie volgt, maar je kan altijd ergens heen.
Lach met een schone bips
pi_207294596
Het is niet dat er geen opties zijn maar met beperkte middelen kom je niet echt ver :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207294678
quote:
18s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ] -O-

[ twitter ]

Zien jullie het ook? :D
zuuuuuuuuuuuuuuuuucht gaan we weer 8)7 8)7 niks geleerd van het verleden???
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207294726
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wie heeft er zin in nieuwe lockdowns?
Nieuwe vaccins?
En nieuwe ''tijdelijke'' maatregelen :')
Ssssst, breng ze niet op ideeën :X
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 22:35:50 #284
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207294821
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
Het is niet dat er geen opties zijn maar met beperkte middelen kom je niet echt ver :6
Nou ja, toch wel :) Mocht het echt een dystopie worden zoals jij schetst zal iedereen je helpen om ergens terecht te komen met mensen van dezelfde mening. Dat is wat de geschiedenis zich ook uitgewezen heeft.

Al denk ik niet dat het echt zo ver zal komen, ik blijf van mening dat teveel mensen niet mee gaan doen.
Lach met een schone bips
pi_207294828
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:05 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
ze houden er wel van om Pandemietje te spelen :wtf:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 22:38:36 #286
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207294901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:36 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ze houden er wel van om Pandemietje te spelen :wtf:
Als het daadwerkelijk gebeurt dan weten we i.i.g. zeker dat er iets van "opzet" was :)
Lach met een schone bips
pi_207295050
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
zuuuuuuuuuuuuuuuuucht gaan we weer 8)7 8)7 niks geleerd van het verleden???
2020 was een testrun , het echte werk moet nog beginnen

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ssssst, breng ze niet op ideeën :X
Alsof ze geen plan klaarhebben voor deze exacte scenario :{w
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207295181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, toch wel :) Mocht het echt een dystopie worden zoals jij schetst zal iedereen je helpen om ergens terecht te komen met mensen van dezelfde mening. Dat is wat de geschiedenis zich ook uitgewezen heeft.

Al denk ik niet dat het echt zo ver zal komen, ik blijf van mening dat teveel mensen niet mee gaan doen.
Waardeer je optimisme , echt ^O^
Maar als ik dan een ding heb geleerd de afgelopen 2 jaar
Hoe makkelijk het is om mensen te bespelen. Met de juiste propaganda technieken kan je ze werkelijk van alles wijsmaken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 22:47:40 #289
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207295246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Waardeer je optimisme , echt ^O^
Maar als ik dan een ding heb geleerd de afgelopen 2 jaar
Hoe makkelijk het is om mensen te bespelen. Met de juiste propaganda technieken kan je ze werkelijk van alles wijsmaken
Klopt, maar ik weet niet hoe het om jou heen is? Maar ik zie de scepsis meer en meer toenemen. En mooie is iedereen noemt Kaag en Rutte als de boemannen :D Nou hebben ze bij D66 wel naarling Paternotte klaarstaan, maar het begint meer en meer mensen wel op te vallen dat er dingen niet kloppen. Daarom blijf ik optimistisch, ik zie het allemaal niet meer gebeuren zoals in de planning stond.
Lach met een schone bips
pi_207295905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als het daadwerkelijk gebeurt dan weten we i.i.g. zeker dat er iets van "opzet" was :)
yeah, dat dan weer wel, maar wie zullen ons geloven dan??
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207296036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Waardeer je optimisme , echt ^O^
Maar als ik dan een ding heb geleerd de afgelopen 2 jaar
Hoe makkelijk het is om mensen te bespelen. Met de juiste propaganda technieken kan je ze werkelijk van alles wijsmaken
Dat is iets wat ik ook geleerd heb. Had toen niet verwacht dat vele mensen in de propaganda is getrapt helaas, Ik had meer verzet van het NLse volk verwacht, zeker toen het duidelijk was, dat corona niet zo dodelijk was dat ze ons lieten denken.

Ik geloof helemaal niks meer wat uit de mond van de regering en zogenaamde experts komen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 23:16:50 #292
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207296065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
yeah, dat dan weer wel, maar wie zullen ons geloven dan??
Dezelfde mensen die vanaf dag 1 er zo in stonden, en nu ook de mensen die sceptisch zijn geworden na alle prikken.. Dat zijn er veel merk ik in mijn omgeving. Maar ik kan er ook compleet naast zitten hoor, daarom zei ik eerder al dat ik het wel zie.
Lach met een schone bips
pi_207296098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt, maar ik weet niet hoe het om jou heen is? Maar ik zie de scepsis meer en meer toenemen. En mooie is iedereen noemt Kaag en Rutte als de boemannen :D Nou hebben ze bij D66 wel naarling Paternotte klaarstaan, maar het begint meer en meer mensen wel op te vallen dat er dingen niet kloppen. Daarom blijf ik optimistisch, ik zie het allemaal niet meer gebeuren zoals in de planning stond.
de zogenaamde democratische D66 willen partijen gaan verbieden die een onwelgevallige mening aan het verspreiden zijn. Paternotte is een wanna be dictator
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207296122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dezelfde mensen die vanaf dag 1 er zo in stonden, en nu ook de mensen die sceptisch zijn geworden na alle prikken.. Dat zijn er veel merk ik in mijn omgeving. Maar ik kan er ook compleet naast zitten hoor, daarom zei ik eerder al dat ik het wel zie.
Ik hoop echt dat het zo zal zijn, anders gaat NL echt naar de klote
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 23:20:26 #295
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207296159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
de zogenaamde democratische D66 willen partijen gaan verbieden die een onwelgevallige mening aan het verspreiden zijn. Paternotte is een wanna be dictator
Moet je eerlijk zeggen, de eerste keer dat ik hem hoorde praten gingen mijn nekharen overeind. Zegt wel genoeg, maar heb ik met Kaag ook hoor. Denk dat van Mierlo zich omdraait in zijn graf om wat er van D66 geworden is.
Lach met een schone bips
pi_207296471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moet je eerlijk zeggen, de eerste keer dat ik hem hoorde praten gingen mijn nekharen overeind. Zegt wel genoeg, maar heb ik met Kaag ook hoor. Denk dat van Mierlo zich omdraait in zijn graf om wat er van D66 geworden is.
Van die 2 gaan mijn nekharen ook overeind staan zodra ze hun mond open doen
Wat ik me kan herinneren stond D66 voor het referendum, dat willen ze nu echt niet, stel je voor aan de bevolking dingen voorleggen en hun mening vragen. Doodeng is dat
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 23:38:27 #297
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207296643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:32 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Van die 2 gaan mijn nekharen ook overeind staan zodra ze hun mond open doen
Wat ik me kan herinneren stond D66 voor het referendum, dat willen ze nu echt niet, stel je voor aan de bevolking dingen voorleggen en hun mening vragen. Doodeng is dat
Ik ga trouwens even niet meer antwoorden :D Topic bijna vol en totaal geen inspiratie voor een titel :+
Lach met een schone bips
pi_207296708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ga trouwens even niet meer antwoorden :D Topic bijna vol en totaal geen inspiratie voor een titel :+
lol, hoeveel posts nog dan?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 23:41:31 #299
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207296720
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:41 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
lol, hoeveel posts nog dan?
3
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 23:41:47 #300
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207296730
2
Lach met een schone bips
pi_207296753
laatste :P en hij is klaar
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')