Kruidvat heeft inderdaad wel leuke reclames laatste tijdquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die van Hema echt het toppunt. 'Gelukkig kunnen we eindelijk eens lekker met elkaar knuffelen'.![]()
Reclame van Kruidvat vind ik dan wel weer gaan.
Is daar geen gas te halen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef Mrmime het volgende:
Vreselijke reclame.
Drenten worden even als homofoob weggezet en het accent is om te huilen zo slecht.
Precies ditquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:30 schreef nils_22 het volgende:
Verander het gemaakte Drents in een Marokkaans accentje en laat de Marokkaan met een vriend thuiskomen en het land is te klein
Of een Limburgs accent en dat hij met een jongen van 12 thuiskomt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:30 schreef nils_22 het volgende:
Verander het gemaakte Drents in een Marokkaans accentje en laat de Marokkaan met een vriend thuiskomen en het land is te klein
Hij heeft nog wel les gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef Mrmime het volgende:
Vreselijke reclame.
Drenten worden even als homofoob weggezet en het accent is om te huilen zo slecht.
Zo slecht is het accent blijkbaar niet, als je eruit haalt dat het Drents is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef Mrmime het volgende:
Vreselijke reclame.
Ik ben Drents en ik lees het hier terwijl ik de reclame al vet vaak voorbij heb zien komen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:27 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Zo slecht is het accent blijkbaar niet, als je eruit haalt dat het Drents is.
Van Gaal probeert ook Engels te spreken, je hoort het Engels is, maar goed is het nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:27 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Hij zegt "oe dat hebben ze bij ons in Drenthe ook" ofzoietsquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:27 schreef Centenbak het volgende:
[..]
3x helemaal afgespeeld en ik hoor het nergens.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:07 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Hij zegt "oe dat hebben ze bij ons in Drenthe ook" ofzoiets
Hij zegt ja amper wat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef Centenbak het volgende:
[..]
3x helemaal afgespeeld en ik hoor het nergens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |