Dat kon ook… tot 19 december.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Ik begrijp niet helemaal de bedoeling geloof ik. Ik lees iets over vijfde worden. Dus net even een potje geprobeerd, zit eigenlijk middenin Zelda maar er gebeurt niets en ik was vierde. Ik dacht dat het iets was wat ik vrij kon spelen ofzo.
Super, thanks voor de tips! Ik heb dus nu Mario Party Superstars binnen, die we na kerst uit gaan proberen (denk dat er standaard maar 1 controller bij zit(?) dus moet er misschien eentje bij bestellen). En dan samen met Mario Kart 8 Deluxe, en Mario Odyssee. En dan later eventueel weer wat anders. Denk dat zij (wij) ons daar goed mee kunnen vermakenquote:
bij veel spellen kan je per speler 1 joycon gebruikenquote:Op zondag 25 december 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Super, thanks voor de tips! Ik heb dus nu Mario Party Superstars binnen, die we na kerst uit gaan proberen (denk dat er standaard maar 1 controller bij zit(?) dus moet er misschien eentje bij bestellen). En dan samen met Mario Kart 8 Deluxe, en Mario Odyssee. En dan later eventueel weer wat anders. Denk dat zij (wij) ons daar goed mee kunnen vermaken
Chained Echoes in preorder (retro editie) en de rest lijkt me niet zo boeiend.quote:Op zondag 25 december 2022 20:26 schreef Aether het volgende:
38 Nintendo eShop Games You Might Have Missed In 2022
https://sequentialplanet.(...)have-missed-in-2022/
• Ocean's Hearts is wel een aardige Zelda-kloonquote:Op zondag 25 december 2022 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chained Echoes in preorder (retro editie) en de rest lijkt me niet zo boeiend.
Exclusief zijn volgens mij zeldzaam.quote:Op maandag 26 december 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
Zijn er nog een beetje leuke metroidvania op de switch? En dan bedoel ik exclusief voor de switch
Ja en nee tegelijk. Fysiek heb je ze voor altijd, downloaden is handig maar wanneer de server voor een bepaald spel uit gaat ben je ook die functies kwijt ( mulitplayer enzo). En fysiek kan je ruilen met vriendjes. Dat was een harde les voor mij vroeger toen we naar een marrokanen buurt verhuisden. Ik was gewend dat ik mijn spelletjes na een week of wat terug kreeg en anders kwam de moeder/vader ze wel brengen. Die teringlijers hielden ze gewoon zelf(zogenaamd kwijt). Ik ben zo mortal kombat 2 en wat andere spellen kwijt geraakt. Dus ik zou wel een beetje opletten waar je dochter de spelletjes mee ruilt mocht het gebeuren. Dan weet je in ieder geval waar ze zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thanks! Mijn dochter is 8 jaar. Klinkt inderdaad goed allemaal!
Ik zag dat je ook spellen via een eShop kon kopen en dan dowloaden. Is dat een stuk handiger dan ze gewoon te kopen in een hoesje? Dan zou ik wel een geheugenkaartje moeten kopen uiteraard.
Best of 2022 voor een game die komende zomer pas verschijntquote:Op maandag 26 december 2022 08:39 schreef Aether het volgende:
Best Of 2022: From Chrono Trigger To Super Mario RPG, The Varied Influences Of Sea Of Stars
https://www.nintendolife.(...)nces-of-sea-of-stars
ik zou officiele nintendo games altijd fysiek kopen, ze zijn heel waardevast. De eshop is goed voor aanbiedingen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thanks! Mijn dochter is 8 jaar. Klinkt inderdaad goed allemaal!
Ik zag dat je ook spellen via een eShop kon kopen en dan dowloaden. Is dat een stuk handiger dan ze gewoon te kopen in een hoesje? Dan zou ik wel een geheugenkaartje moeten kopen uiteraard.
Mario Kart is nu in de e-shop in de aanbieding voor ¤40.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig af
Had het gezien inderdaad vanmiddag dus ondertussen gekochtquote:Op donderdag 29 december 2022 20:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Mario Kart is nu in de e-shop in de aanbieding voor ¤40.
Of een remake zoals Link's Awakening.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb beide Oracle games maar gekocht voor 3DS. Die zijn binnenkort niet meer te koop en ik wil ze nog weleens spelen.
Zul je zien dat Nintendo volgende week GBA aankondigt voor Switch
Dat zou ik minder erg vinden. Misschien zelfs toejuichen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Of een remake zoals Link's Awakening.
Wat zonde van de ruimte... Verspilling van plasticquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |