Plofte vandaag op de deurmat.quote:
Insgelijks.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans @:buitendam
Fijne Octopath dag!
Hoe bevaltie ten opzichte van 1?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
3x chapter 1 doorlopen nu. Dancer, merchant, en warrior. Echt zo'n mooie game weer4h41min op de teller vandaag.
[ twitter ]
Met 4/8 personages nu lijkt er meer diepgang te zijn qua achtergrond. !aar ik heb echt nog maar net begonnen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoe bevaltie ten opzichte van 1?
Me, hij is uurtje geleden koud binnen gekomen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft er vandaag de fysieke Metroid Prime gekocht/binnen?
Volgens PostNL.is die onderwegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop nog steeds op een Zelda Oled bij de release van TotK. Die komt er dan bij.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik zit erover na te denken mijn launch switch te verkopen, omdan een OLED ervoor terug te kopen, vooral de betere batterij spreekt mij aan. Of zeggen jullie; doe maar niet
Ik heb dat direct gedaan bij de oled release via een inruil bij Gamemaniaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik zit erover na te denken mijn launch switch te verkopen, omdan een OLED ervoor terug te kopen, vooral de betere batterij spreekt mij aan. Of zeggen jullie; doe maar niet
Yes. Gisteren begonnen. Nooit eerder gespeeld. En direct al verslavend. Nog niet erg moeilijk, maar dat zal later vast nog wel komen. Ik vind alleen die maps heel vervelend. Ik raak nogal snel de weg kwijt.....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook de reden dat ik m nooit uitgespeeld heb op GameCube. Twijfel om deze versie nu een kans te geven. Controle zijn sowieso beter las ik, en ik heb 20 jaar meer ervaring met 3D gamesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Yes. Gisteren begonnen. Nooit eerder gespeeld. En direct al verslavend. Nog niet erg moeilijk, maar dat zal later vast nog wel komen. Ik vind alleen die maps heel vervelend. Ik raak nogal snel de weg kwijt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |