Dan kan hij niet meer darten, daarom is hij ook bewust weer dik geworden.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Djermeen alweer aan het zuurstof, ik zou toch maar eens wat gaan afvallen smerige cholesterolhoop.
Betaalt zich wel uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 december 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kan hij niet meer darten, daarom is hij ook bewust weer dik geworden.
Nee, want ik heb eigenlijk weinig tegen Wright.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon kut, maar dat kan @:alaphilippe_ vast bloemrijker omschrijven.
Het helpt nog niet echtquote:Op donderdag 15 december 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al 20 jaar hetzelfde doenquote:Op donderdag 15 december 2022 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Peter Wright is een vermakelijke act
Dat mag dus niet van @Cocoquote:Op donderdag 15 december 2022 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, want ik heb eigenlijk weinig tegen Wright.
Geen pizza a la Barney?quote:Op donderdag 15 december 2022 23:10 schreef Szura het volgende:
Over een paar dagen weer lekker met alle dikkerds gourmetten op de hotelkamer
Ja wat een fantastisch excuus om je vette bakkes weer vol te stouwen.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aldus degene die allemaal rommel vreetquote:Op donderdag 15 december 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wat een fantastisch excuus om je vette bakkes weer vol te stouwen.
Ik mag dat.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aldus degene die allemaal rommel vreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |