En hoppa... meteen 4 tegels achterstand.. ik had een printscreen moeten maken vanmorgenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:29 schreef BE het volgende:
Zo, rondje gelopen en alle activity tegels uit het patroon plus 1 extra zijn al afgevinkt.![]()
Nu de rest nog.En dat is echt nog best wat.
60,9km en 42.310 stappen.
Ik heb nog 2 activity tegels over om te ruilen ofzo.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En hoppa... meteen 4 tegels achterstand.. ik had een printscreen moeten maken vanmorgen
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, foutje gemaakt, een 7,5K stappen tegel buiten het patroon afgevinkt, toen mocht ik hem ruilen, dus geruild met een 12,2K stappen tegel binnen het patroon![]()
Dat soort stunts heb ik tot dusver ook wel uitgehaald bij alle bingo'squote:Op maandag 30 januari 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
Oh, foutje gemaakt, een 7,5K stappen tegel buiten het patroon afgevinkt, toen mocht ik hem ruilen, dus geruild met een 12,2K stappen tegel binnen het patroon![]()
Ik ruilde al vanaf het begin, maar dat was primair zoneminuten buiten het bingoveld, heel sporadisch daarna nog eens stappen voor km's of vice versa als dat kon, maar dat was altijd aan het eind van de bingokaart, nooit zo aan het begin, dit was gewoon een foutje.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat soort stunts heb ik tot dusver ook wel uitgehaald bij alle bingo's![]()
500!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:32 schreef SQ het volgende:
Ik sta alweer op 500 ongebruikte zoneminuten
Tamelijk achterlijk dat fitbit ze verdrievoudigt trouwens
Ja uurtje doodgaan op de crosstrainer. Zit ik 45 minuten op piekhartslag dus die telt driedubbel. Maar de bingo verdrievoudigt dát dan óók nog eens een keer. Dus nouja dat dus.quote:
Ja geen idee maar nu weet je waarom sommige mensen zo hard van start gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh, is het 3x je zone minuten? Vandaar dat ik die altijd zo snel kan omdraaien. Waarom verdrievoudigt het de kms niet
Ik zwem baantjes en dan telt hij als stappen, dus kan bijvoorbeeld een stappen tegel omdraaienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh, is het 3x je zone minuten? Vandaar dat ik die altijd zo snel kan omdraaien. Waarom verdrievoudigt het de kms niet
Dat heb ik me ook al vaker afgevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar dat is ook gewoon terecht want goede bewegingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zwem baantjes en dan telt hij als stappen, dus kan bijvoorbeeld een stappen tegel omdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |