Dit is overigens het juiste, gisteren geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 06:58 schreef BE het volgende:
[..]
Bedoel je tegels die je al eens hebt omgedraaid/afgevinkt? En dat je die dan ruilt me een tegel die je nog moet?
Ik doe eigenlijk alleen de bingo hier, maar nu ik nog premium heb, is het wel een idee om wat meer rond te kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:24 schreef Senn88 het volgende:
zijn jullie toevallig ook met fitbit challenges bezig? Ik ben begonnen deze week met een challenge omdat ik mijn luie reet meer wil laten bewegen gedurende de dag.
Je hebt voor onderlinge challenges geen premium nodig. Je hoeft elkaar alleen maar als vriendjes toe te voegenquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen de bingo hier, maar nu ik nog premium heb, is het wel een idee om wat meer rond te kijken.
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt voor onderlinge challenges geen premium nodig. Je hoeft elkaar alleen maar als vriendjes toe te voegen
Heb ook nog een half jaar premium maar heb het nooit geactiveerd. Is het de moeite waard?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Maar ik kreeg bij m'n Sense een paar maanden gratiesj premium, zonde om niet te kijken wat daar nog meer aan vast hangt.
Met hoeveel ik er nu van gebruikt heb, zou ik zeggen niet echt, maar nu dus een beetje meer aan het rondneuzen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook nog een half jaar premium maar heb het nooit geactiveerd. Is het de moeite waard?
Ik huil met je mee hoorquote:
Dit werkt bij mij niet? Ik kan niets aanklikken, wisselen, draaien als ik al mijn minuten/stappen/km al aangeklikt heb?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is overigens het juiste, gisteren geprobeerd.
Ik maak bij de volgende bingo een tutorial voor jequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit werkt bij mij niet? Ik kan niets aanklikken, wisselen, draaien als ik al mijn minuten/stappen/km al aangeklikt heb?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |