Ik denk het. Het is altijd drukker aan het eind van het jaar en dit jaar is er nog steeds oversterfte dus extra druk overal en dat zie ik bij mij dus ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Half Nederland is ziek (ben zelf ook niet helemaal fit) dus grote kans dat zich dit ook vertaald naar de bingo
[..]
Waar zit die drukte hem in, tijd van het jaar?
Ik wil ook weer dagelijks gaan wandelen, heb dat een beetje laten versloffen
Ik kreeg ooit te horen dat gemiddeld op tweede kerstdag de oversterfte het grootst is in Nederlandquote:Op zondag 1 januari 2023 11:44 schreef BE het volgende:
Ik denk het. Het is altijd drukker aan het eind van het jaar en dit jaar is er nog steeds oversterfte dus extra druk overal en dat zie ik bij mij dus ook.
Volgens mij nog steeds een inhaalslag van de mensen die tijdens de lockdowns van 2020 en 2021 niet besmet zijn met een griepje, en daardoor de winter zijn doorgekomen.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is altijd drukker aan het eind van het jaar en dit jaar is er nog steeds oversterfte dus extra druk overal en dat zie ik bij mij dus ook.
Dank je welquote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachten
Je kunt zo een nieuwe bestellen bij bol! Morgen in huis!quote:Op maandag 2 januari 2023 11:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben de oplader van mijn fitbit kwijtDus kan al een tijdje niks
ja. Ik ga eerst nog even zoeken. Want kan niet ver weg zijn zou je denken. Maar anders maar even nieuwe bestellen jaquote:Op maandag 2 januari 2023 11:58 schreef BE het volgende:
[..]
Je kunt zo een nieuwe bestellen bij bol! Morgen in huis!
Nog 3 dagen!quote:
Ja, grappig is dat, hoe anders dat kan gaan. Die maandbingo ging bij mij veel vlotter -als ik vergelijk met anderen- dan de weekkaart.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:58 schreef Donna het volgende:
Maar de weekbingo ging wel op een rap tempo!
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoenquote:
Er zal vast een dezer dagen weer een nieuwe Challenge aangemaakt worden!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me later aangemeld, dus ik kan pas over 9 dagen meedoen
Haha ja geinig idd. Ik heb vaak maar weinig km's. Heb korte pootjes en wandel niet uitbundig ofzoo. Dus dan heb ik net aan wat stappen, maar de km's lopen gewoon achter.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:28 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, grappig is dat, hoe anders dat kan gaan. Die maandbingo ging bij mij veel vlotter -als ik vergelijk met anderen- dan de weekkaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |