Ja ik nog 26k. En 35 kilometer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Whut?!Ik moet nog 23k stappen om mijn eerste stappenvakje weg te strepen
Ik gisteren al.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik zat vanmorgen ook met verbazing naar de stand te kijken..
Toen was ik nog bezig met het opmaken van bedden.. wat me wel mooi een aantal activiteiten minuten opleverdequote:
Dat ga ik vanavond ook maar eens even doen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toen was ik nog bezig met het opmaken van bedden.. wat me wel mooi een aantal activiteiten minuten opleverde
Verse jus persen werd ook goedgekeurd door de Fitbit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toen was ik nog bezig met het opmaken van bedden.. wat me wel mooi een aantal activiteiten minuten opleverde
22 dagen, je valt net binnen terwijl we met een hele lange bezig zijn.quote:Op maandag 26 december 2022 20:28 schreef Seven. het volgende:
Wanneer is de huidige bingo afgelopen?
quote:Op zondag 1 januari 2023 10:03 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Speciaal voor jullie een nieuwjaarsbingo van een week (want ja, die van een maand is wel saai)
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachtenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:06 schreef SQ het volgende:
[..]wat een verademing, tegels met maar 24000 stappen
quote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachten
Ik had hem eerder moeten startenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:36 schreef BE het volgende:
[..]Tx!
Ik had alleen ietsje later mijn bed uit moeten komen.
Rondje van 6,3km gedaan maar hij telt maar 0,9km mee.Helemaal voor niets gelopen!
![]()
Nee hoor, want in de andere challenge kon ik nu door minuten in te wisselen een 104km tegel inkorten!
Ah, lief! Ben benieuwd (wel behoorlijk ziek maar hopelijk knap ik snel op en kan ik snel wat tegels omdraaien).quote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het haalt de motivatie wel wat weg met die tegels met (ogenschijnlijk) onhaalbare afstanden. Bovendien zijn er 3 nieuwe leden, ook fijn voor hen dat ze niet nog 2 weken hoeven te wachten
Nee hoor, ik vind het al heel tof dat je ze start! Goeie reden om deze week toch echt te proberen om elke dag een stuk te gaan lopen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had hem eerder moeten starten
Wel netjes zo’n lange wandeling ‘s ochtends op 1 januariWij hebben het rustig aan gedaan maar ik moet echt nog opstarten
Half Nederland is ziek (ben zelf ook niet helemaal fit) dus grote kans dat zich dit ook vertaald naar de bingoquote:Op zondag 1 januari 2023 11:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah, lief! Ben benieuwd (wel behoorlijk ziek maar hopelijk knap ik snel op en kan ik snel wat tegels omdraaien).
Waar zit die drukte hem in, tijd van het jaar?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef BE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het al heel tof dat je ze start! Goeie reden om deze week toch echt te proberen om elke dag een stuk te gaan lopen.
Kijken of me dat lukt, want het is echt superdruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |