Avondje ska!🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:
Damn, ben je naar de Efteling geweest ofzo?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:02 schreef SQ het volgende:
Beterschap rijst!
K heb dus nu ook alle stappenvakjes afgestreept op de kaart (Ik moet altijd belachelijk veel kilometers) en wat kreeg ik als bonus? Extra zoneminuten_! Want die had ik pas 1370 over...
Rondjes om de eettafel!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:38 schreef Seven. het volgende:
Nog 200m en dan bingo. Ik heb wel serieus overwogen om even naar de supermarkt te lopen.
Dat had ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:55 schreef MaJo het volgende:
Vink ik een verkeerd vakje aanKrijg ik extra stappen maar die had ik al. Hopelijk haal ik het vandaag alsnog, anders was ik gisteren klaar geweest
Heb je die van mij gejatquote:Op maandag 6 februari 2023 08:29 schreef Seven. het volgende:
Yes, veel zoneminuten op de bingo deze keer.
Nope. Opnieuw installeren?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Is jullie app ook van de leg? Ik mis allerlei dingen, ik zie mijn stappen niet meer maar ik zie ineens mijn calorieën in het midden bovenin staan. Ik snap er niks van en dan kan het ook niet aanpassen op de een of andere manier.
Ja, hij gaat ergens niet helemaal lekker op. Ook sinds net pas, uur geleden was er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
Is jullie app ook van de leg? Ik mis allerlei dingen, ik zie mijn stappen niet meer maar ik zie ineens mijn calorieën in het midden bovenin staan. Ik snap er niks van en dan kan het ook niet aanpassen op de een of andere manier.
+1quote:Op maandag 6 februari 2023 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij gaat ergens niet helemaal lekker op. Ook sinds net pas, uur geleden was er nog niets aan de hand.
Lijkt me wel, het is voor zover ik kan zien vooral de app die de problemen geeft, de data in je horloge zelf bewaart 'ie wel even.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
Dus ik wacht het maar even af wat fitbit wr aan gat doen.. hopelijk registreert ie wel zo dat ik naar huis loop
Yep, sychroniseert ook niet meer, dus er zal wel ergens een Fitbitserver platliggen.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef BE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |