Geen Nostra?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorspelspel en Scorito, heel overzichtelijk.
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurquote:Op donderdag 15 december 2022 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Maandje PDC TV voor dit genot, let's go!
Het kan zelfs gratis als je even in je DM kijkt!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurHeb je daar een creditcard voor nodig?
Erg jammer dat het zeer sympathieke Scorito tegenwoordig ook geld vraagt voor het darts WK. Terwijl ik het alleen daarvoor gebruikquote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorspelspel en Scorito, heel overzichtelijk.
Ik woon wel in Qatar, in Nederland werkt PDC TV niet (misschien met VPN?)quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurHeb je daar een creditcard voor nodig?
Je mag ook alles ineens invullen. De vragen waarbij later invullen rullevant wordt vallen volgens mij allemaal wel na kerst.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet aan dagspelletjes meedoen.
Ter compensatie heb ik Gilding als captain in R1.
Nah, ik wil het risico gewoon niet lopen dat ik ook post-kerst ergens tegen de lamp loop en mijn spel naar de klote is.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag ook alles ineens invullen. De vragen waarbij later invullen rullevant wordt vallen volgens mij allemaal wel na kerst.
Wat is jouw mooiste herinnering aan het vorige WK?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nah, ik wil het risico gewoon niet lopen dat ik ook post-kerst ergens tegen de lamp loop en mijn spel naar de klote is.
Price v Smith.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mooiste herinnering aan het vorige WK?
Edgar zit altijd mis met zn voorspellingenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Live EdgarTV met gesmolten kaars Durrant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |