quote:
hij zat ook bij the masked singer, bij de achtergrond dansers

.
Vond het jammer dat hij eruit was, dylan hoort niet thuis in dit programma vind ik zelf (zei met iets andere woorden dat hij niets met musicals heeft, ook niet echt getypecast, en vooral een beetje het gevoel dat z’n moeder toevallig connecties had). Die adlibs vond ik ook tenenkrommend.
Jeffrey heeft het wel verkloot, die sing-off vond ik echt zielig, zag er echt uit als een lijdensweg. Maar het lijkt me echt een lieverd, en ik denk dat hij stukken beter kan en dat het jammer is dat we dat niet gezien hebben.
Ze waren sowieso allemaal erg zenuwachtig. Kunnen ze niet effe iemand daar neerzetten die van te voren effe iets leuks met ze doet om ze te kalmeren ofzo

Ik had het echt het idee dat ik vooral naar mensen hun persoonlijke lijden zat te kijken.
Tristan werd erg door de producers gepusht, die kreeg een nummer waarin hij Danny al bijna was, en hij was als laatste zodat je zeker weet dat je stemmen krijgt. Tja, tuurlijk spring je er dan bovenuit.
Victor vond ik heel leuk om naar te kijken Wel vals bij stukken, maar met de rest hoorde je wel dat hij echt goed kán zingen, en met zenuwen en een liedje dat je misschien niet goed ligt is een uitglijder nu eenmaal snel gemaakt. Kan de beste zangers overkomen, zolang je maar kunt herstellen en niet vals door blijft zingen..