Ja. Of in ieder geval geen opleiding gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Meke het volgende:
Was dit nou degene die nog nooit iets zingend had gedaan?
Ja ik denk dat er nu ook gewoon weinig tijd is om je aan een favoriet waarvoor je kaartje koopt te bindenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef Eightyone het volgende:
Op de een of andere manier moet je voor die mensen een (peperduur) kaartje willen kopen.
Ik zie dat bij velen somber in.
Ja en eigenlijk maakt dat niet uit want de musical is Nederlands maar je rekent haar er wel op afquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Haar uitspraak vind altijd zo slecht en net-niet.
Een vrij korte reeks, en elke helft om de twee weken prominent in beeld, helpt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er nu ook gewoon weinig tijd is om je aan een favoriet waarvoor je kaartje koopt te binden
Is Greased Lightning dan ook Gesmeerde Bliksem?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk maakt dat niet uit want de musical is Nederlands maar je rekent haar er wel op af
Nee precies. Echt jammerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een vrij korte reeks, en elke helft om de twee weken prominent in beeld, helpt niet.
Nee dat nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Greased Lightning dan ook Gesmeerde Bliksem?
Hardop aan het lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat niet
Alle meiden van de kook door een tikkie van de pook
Dus iedereen opzij en de chickies in de rij
Voor greased lightnin
gogogogogogogogo
Go greased lightnin
Op elke weg een groot gevaar
Greased lightnin go greased lightnin
Go greased lightnin
Maakt al je natte dromen waar
Go greased lightnin go greased lightnin
Voor elke date
Een seksmagneet
Greased lightning
Waarschijnlijk wel, in Cars werd Lightning McQueen ook Bliksem McQueen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Greased Lightning dan ook Gesmeerde Bliksem?
Haha ja, en hoe ze zich gedraagt ook, alsof ze al een gelauwerde vedette is.quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo Frits, ik had nog helemaal niks gezien aan Jim.
Nouja ze heeft ook al best veel musicals gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja, en hoe ze zich gedraagt ook, alsof ze al een gelauwerde vedette is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |