Hier in het mooie Dordrecht hebt ik qua inkomsten redelijk goed als
koelkast reparateur.
Maar er is iets heel raars gebeurd.
Toen ik een melding kreeg om een
koelkast te repareren in Dordt, vond ik het vreemd dat de persoon, vlak daarna vroeg, waarom er zo'n gigantische echo achter me meeklinkt aan de telefoon. Ik gaf duidelijk aan dat ik op het toilet zat, maar wel in staat was om een reparatie in te plannen, om de
koelkast van deze persoon te repareren.
Ik zei dat aan het poepen was op het toilet, want ik had ook die dag erg last van mijn darmen.
Uiteindelijk vroeg die man waarom ik op het toilet telefoneer, ik gaf aan dat dat duidelijke protocol is: iedere klant is goud, en ik wil geen telefoon skippen
Maar plots daarna zei die man dat hij conducteur was qua beroep; en ook treinliefhebber is
Verder aan de telefoon vroeg hij of ik ook het spel ''World of Warcraft'' ken? Ik gaf aan dat ik niet veel verstand van videogames heb, maar wel het eens iemand anders heb zien spelen.
Dus een treinenspotter, en world of warcraft? Ik werd steeds nieuwsgieriger
Uiteindelijk vroeg de, treinenspotter, wowert of ik misschien niet ''bischierig ben''.
ik zei tegen de persoon: ''je bent vast geen hetero? of wel?'' Hij hangt de telefoon op
3 dagen later neemt hij weer contact met me op, en vroeg hij of ik nog paraat was zijn
koelkast te repareren.
Ik zei tegen hem, tegen kosten van hoogstens 70 euro en weekend vip, 95 euro. Ik kwam eraan, uiteindelijk toen ik bezig was met zijn
koelkast heeft hij een doek tegen me mond geduwd, en me anaal verkracht
Ik ga nu in therapie bij de ggz voor de trauma.