abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207069142
Wil graag een nieuwe elektrische tandenborstel aanschaffen.
Diegene die ik nu heb, ik merk dat hij niet meer zo snel draait als in het begin. Op dit moment heb ik de oral b pro 2 2500

Maar er is zoveel keus, dat ik er niet echt uit kom. Ik wil 1 met een ronde kop en het liefst van oral B. En 1 met veel rotaties per minuut.
1 die goed in alle hoekjes kan komen en tandplak goed verwijderd. Qua prijs maakt het niet veel uit, ik vind het belangrijk dat hij goed z'n werk doet. Evt een goedkopere, als ik er maar op vooruit ga. Met meer pulsaties en rotaties.

Misschien een io 5 of een genius x.
Of toch een goedkopere de oral b pro 3 3000

Waar zijn jullie tevreden over? Welke hebben jullie? Voor en nadelen?
pi_207069679
Grappig...

[ Bericht 98% gewijzigd door Peejtur op 13-12-2022 21:22:46 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_207070004
Hier zowel de iO6 als iO7 in huis. Grooste verschil is oplaadtijd. De 6 doet er 12u over, de 7 is met 3u wel klaar. Gaat ook een maand mee ongeveer. De 6 2wk.
pi_207071398
Ik heb in de Black Friday periode de Oral B iO8 gekocht en ben daar echt heel erg tevreden over. Mijn tanden voelen echt zoveel schoner. Aanrader.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207073406
Bijna alle tandartsen raden de IO serie van Oral B af. Reden is dat de borstelkop iets groter is dan van de normale Oral B's en daardoor moeilijker tussen bepaalde plekken kunnen komen. Eigenlijk alles vanaf de 2500 serie is goed. Die geven namelijk aan als je te hard drukt (en het poetsen dus geen effect heeft). En duurder betekendniet beter in het geval van Oral-B's. Behalve allemaal nutteloze opties die je nooit gebruikt.
pi_207086768
Zelf ga ik na een philips sonicare diamond clean nooit meer terug naar oral B. Maar het is een persoonlijke voorkeur.
pi_207087110
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 19:46 schreef smizy het volgende:
Hier zowel de iO6 als iO7 in huis. Grooste verschil is oplaadtijd. De 6 doet er 12u over, de 7 is met 3u wel klaar. Gaat ook een maand mee ongeveer. De 6 2wk.o
Hoe krijg je dat voor elkaar, de 7 van ons moeten wij minimaal 2x per week opladen (bij 2x2 maal daags gebruik)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Bijna alle tandartsen raden de IO serie van Oral B af. Reden is dat de borstelkop iets groter is dan van de normale Oral B's en daardoor moeilijker tussen bepaalde plekken kunnen komen.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat Oral b daar erg voor lobbied en gratis tandenborstels en tandpastas weg geeft om dit soort praatjes te vertellen.

Het is een goed merk, maar philips is net zo goed.

Nu snap je ook waarom ik niet klaag over het feit dat dat ding van ons zo vaak opgeladen moet worden.

[ Bericht 26% gewijzigd door 111210 op 15-12-2022 06:25:08 ]
pi_207087278
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 06:20 schreef 111210 het volgende:

[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, de 7 van ons moeten wij minimaal 2x per week opladen (bij 2x2 maal daags gebruik)
[..]
Geen idee :) 2x2min maar soms zelfs iets langer op de meest gevoelige stand. Misschien dat het 4 weken is maar zeker niet korter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')