abonnement Unibet Coolblue
pi_207400160
McCarthy is al aan het verhuizen!
twitter
pi_207400176
Het kan even duren. Er zijn een aantal opties.
twitter
pi_207400177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 00:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De gelijkenis is treffend inderdaad.
Kan me niet herinneren dat er bij Hillary criminele verwijzingen richting DoJ zijn gegaan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207400198
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 00:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kan me niet herinneren dat er bij Hillary criminele verwijzingen richting DoJ zijn gegaan?
Ooit komt het goed Kijkertje, ik denk alleen niet op de manier zoals jij het graag zou willen zien.
pi_207400202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ooit komt het goed Kijkertje, ik denk alleen niet op de manier zoals jij het graag zou willen zien.
Wat komt goed?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207400213
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat komt goed?
Uiteindelijk zullen de onderzoeken en het politiek theater erom heen tot een conclusie komen.
Jij en je geloofsgenoten hier hopen op een veroordeling en hopen dat Trump voor een bepaalde tijd de bak in gaat of op z’n minst zich niet meer verkiesbaar kan stellen.
Ik denk dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen al hoop ik persoonlijk dat hij zich geen kandidaat stelt voor 2024.
Ik denk persoonlijk dat je met het laatste eigenlijk al heel blij moet zijn, de rest is slechts ijdele hoop.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 01:19:04 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207400224
In Brazilië is een onderzoek wegens vermeende fraude van George Santos weer heropend. Hij wordt nu dus onderzocht door de lokale, de staats en de federale politie in de VS, en nog een keertje door de politie van Brazilië.

Wat denken jullie, zou McCarthy hem beschermen als hij in ruil een stem krijgt?

https://www.nytimes.com/2(...)e-santos-brazil.html
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207400225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Uiteindelijk zullen de onderzoeken en het politiek theater erom heen tot een conclusie komen.
Jij en je geloofsgenoten hier hopen op een veroordeling en hopen dat Trump voor een bepaalde tijd de bak in gaat of op z’n minst zich niet meer verkiesbaar kan stellen.
Ik denk dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen al hoop ik persoonlijk dat hij zich geen kandidaat stelt voor 2024.
Ik denk persoonlijk dat je met het laatste eigenlijk al heel blij moet zijn, de rest is slechts ijdele hoop.
Waarom neem jij het zo graag op voor criminelen?
pi_207400228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Uiteindelijk zullen de onderzoeken en het politiek theater erom heen tot een conclusie komen.
Jij en je geloofsgenoten hier hopen op een veroordeling en hopen dat Trump voor een bepaalde tijd de bak in gaat of op z’n minst zich niet meer verkiesbaar kan stellen.
Ik denk dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen al hoop ik persoonlijk dat hij zich geen kandidaat stelt voor 2024.
Ik denk persoonlijk dat je met het laatste eigenlijk al heel blij moet zijn, de rest is slechts ijdele hoop.
Eeeehh ... hij heeft zich al kandidaat gesteld? :D

Waarom wil je hem niet meer als president? Hij was toch fantastisch in jouw ogen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 01:23:07 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207400230
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:13 schreef Chivaz het volgende:

Ik denk dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen al hoop ik persoonlijk dat hij zich geen kandidaat stelt voor 2024.
Ik denk persoonlijk dat je met het laatste eigenlijk al heel blij moet zijn, de rest is slechts ijdele hoop.
Hij heeft zich al kandidaat gesteld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207400241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:19 schreef Ulx het volgende:
In Brazilië is een onderzoek wegens vermeende fraude van George Santos weer heropend. Hij wordt nu dus onderzocht door de lokale, de staats en de federale politie in de VS, en nog een keertje door de politie van Brazilië.

Wat denken jullie, zou McCarthy hem beschermen als hij in ruil een stem krijgt?

https://www.nytimes.com/2(...)e-santos-brazil.html
Eerst stemmen voor de speaker.
Daarna laten ze hem vallen.
pi_207400242
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eeeehh ... hij heeft zich al kandidaat gesteld? :D

Waarom wil je hem niet meer als president? Hij was toch fantastisch in jouw ogen?
Prima president inderdaad en nog steeds te prefereren boven de dementerende Biden die er nu zit.
Er is nu ieder geval een betere kandidaat in mijn ogen, Ron DeSantis.
Een prima gouverneur die kan terug kijken op een uitstekende staat van dienst en die persoonlijke vrijheid hoog in het vaandel heeft staan.
Hij heeft ook niet de bagage die Trump met zich meebrengt en dat is ook een enorme pluspunt.
pi_207400250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Prima president inderdaad en nog steeds te prefereren boven de dementerende Biden die er nu zit.
Er is nu ieder geval een betere kandidaat in mijn ogen, Ron DeSantis.
Een prima gouverneur die kan terug kijken op een uitstekende staat van dienst en die persoonlijke vrijheid hoog in het vaandel heeft staan.
Hij heeft ook niet de bagage die Trump met zich meebrengt en dat is ook een enorme pluspunt.
Nog beter dan fantastisch?! :o

Het enige verschil tussen die twee is dat DeSantis een stuk minder onbekwaam/ dom is dan Trump maar hij heeft dezelfde autoritaire trekjes. In tegenstelling tot Trump heeft DeSantis dan weer niet de aantrekkingskracht op het domvolk zoals Trump dat wel heeft. Zie hem geen cultheld worden :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207400269
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nog beter dan fantastisch?! :o

Het enige verschil tussen die twee is dat DeSantis een stuk minder onbekwaam/ dom is dan Trump maar hij heeft dezelfde autoritaire trekjes. In tegenstelling tot Trump heeft DeSantis dan weer niet de aantrekkingskracht op het domvolk zoals Trump dat wel heeft. Zie hem geen cultheld worden :N
Autoritair? De man die is voor keuzevrijheid en het vrije woord.
DeSantis is een van de weinige gouverneurs die niet all in is gegaan met het covidfascisme. Hij vond/vind persoonlijke vrijheid belangrijker dan schijnveiligheid. Dat autoritaire waar je het over hebt komt alleen maar van het feit dat hij er een stokje voor heeft gestoken dat kleine kinderen worden beladen met gendertheorie en meer van dat soort flauwekul.
DeSantis of iemand zoals hem is precies wat de VS nodig heeft.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 01:58:50 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207400270
En DeSantis heeft mooie witte laarsjes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207400275
Overigens stemt het “domvolk” nog steeds massaal voor Democraten. Er word inderdaad ook door hoogopgeleiden gestemd op de Democraten, maar de ongeletterden in de arme achterstandswijken waar voornamelijk minderheden wonen stemmen juist voor de Democraten.
Maar zullen we maar ophouden met stemgedrag te koppelen aan IQ?
Het voegt werkelijk helemaal niets toe, je etaleert slechts je eigen arrogantie omdat je jezelf verheven voelt boven mensen die anders over zaken denken dan jij.
pi_207400277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 01:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Autoritair? De man die is voor keuzevrijheid en het vrije woord.
DeSantis is een van de weinige gouverneurs die niet all in is gegaan met het covidfascisme. Hij vond/vind persoonlijke vrijheid belangrijker dan schijnveiligheid. Dat autoritaire waar je het over hebt komt alleen maar van het feit dat hij er een stokje voor heeft gestoken dat kleine kinderen worden beladen met gendertheorie en meer van dat soort flauwekul.
DeSantis of iemand zoals hem is precies wat de VS nodig heeft.
DeSantis en keuzevrijheid :')

Als hij zo voor keuzevrijheid is waarom verbied hij dan van alles op scholen :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207400282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:04 schreef Chivaz het volgende:
Overigens stemt het “domvolk” nog steeds massaal voor Democraten. Er word inderdaad ook door hoogopgeleiden gestemd op de Democraten, maar de ongeletterden in de arme achterstandswijken waar voornamelijk minderheden wonen stemmen juist voor de Democraten.
Maar zullen we maar ophouden met stemgedrag te koppelen aan IQ?
Het voegt werkelijk helemaal niets toe, je etaleert slechts je eigen arrogantie omdat je jezelf verheven voelt boven mensen die anders over zaken denken dan jij.
Ah ja 'andersdenkenden'. Ook zo'n stropop.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207400284
quote:
81s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
DeSantis en keuzevrijheid :')

Als hij zo voor keuzevrijheid is waarom verbied hij dan van alles op scholen :?
Omdat een school bedoeld is om te leren, het is geen plaats voor indoctrinatie. Als de ouders gendertheorie willen onderwijzen aan hun kinderen dan staat dat hun vrij.
Ik zou er ook niet van gediend zijn als ze mijn zoon hadden geleerd over gendertheorie toen hij een jaar of 6 was.
pi_207400287
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja 'andersdenkenden'. Ook zo'n stropop.
Geen stropop, er zijn normale mensen die niet meegaan in de evangelie van de progressieven.
Ik snap best dat het moeilijk te begrijpen is voor je, althans dat proef ik altijd in je posts.
Mensen die anders stemmen dan wat de progressieven graag willen zien zijn niet meteen dom/kwaadaardig of het slachtoffer van misinformatie.
pi_207400289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Omdat een school bedoeld is om te leren, het is geen plaats voor indoctrinatie. Als de ouders gendertheorie willen onderwijzen aan hun kinderen dan staat dat hun vrij.
Ik zou er ook niet van gediend zijn als ze mijn zoon hadden geleerd over gendertheorie toen hij een jaar of 6 was.
Hij heeft iets tegen andersdenkenden zeg maar ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207400290
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
de evangelie
_O-
Altijd koddig als mensen woorden proberen te gebruiken die ze eigenlijk niet kennen.
pi_207400295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
_O-
Altijd koddig als mensen woorden proberen te gebruiken die ze eigenlijk niet kennen.
Nou poeh hee, daar heb je mij hoor tijdens de nachtdienst tussen het werken door.
pi_207400297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou poeh hee, daar heb je mij hoor tijdens de nachtdienst tussen het werken door.
Want als je werkt kun je niet denken? Dan hoop ik dat je niet te ingewikkeld werk doet...
pi_207400300
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 02:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij heeft iets tegen andersdenkenden zeg maar ...
Ik weet dat je kinderloos bent, dus het zal voor jou een ver van mijn bed show zijn. Ouders vinden het over het algemeen wel fijn dat volwassen onderwerpen niet onderwezen worden aan zeer jonge kinderen. Heeft weinig met politiek affiliatie te maken maar meer met gezond verstand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')